eskern Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg lurer på hvordan man skulle greie og brenne spill til PS3 og XBOX 360. Jeg har hørt det er mange som har brent spill til XBOX 360. Men er det forskjell på brenningsprosessen til XBOX i forhold til PS3... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Fungerer vel ikke å brenne spill til PS3? Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Man skal ikke brenne spill til noen av konsollene. Og ikke kom med noe bullshit om at du vil ha "backups". Jeg har klart meg uten å ta backup i mine 20 år som gamer. Spill skal kjøpes, ikke brennes. Endret 25. august 2008 av Norse360 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Man skal ikke brenne spill til noen av konsollene. Og ikke kom med noe bullshit om at du vil ha "backups". Jeg har klart meg uten å ta backup i mine 20 år som gamer. Spill skal kjøpes, ikke brennes. Støtter den! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Støtter den Norse360 sa og Mangen bruker "backup" som en unnskyldning for dem skal laste ned spillet fra nettet og ikke eie spillet selv , sånn er det altfor mangen av, spesielt pcbrukerene jeg kjenner, pirater hele gjengen. Dem har vel kjøpt 5 spill i sitt liv over 18år Så kommer jeg og har kjøpt godt over 200spill iløpet 18år som gamer Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Noen vil nok si at spill er for dyrt og at de ikke har råd til å kjøpe dem. Å spille spill er ikke noen menneskerett. Å bruke sin økonomiske situasjon som et argument for å begå en kriminell handling er latterlig. Jeg kan jo rane en bank og så skylde på det faktum at jeg ikke har penger, men det gjør ikke handlingen noe mindre kriminell. Folk får gjøre som de vil, men å spørre om hjelp til å piratkopiere har jeg null respekt for. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Piratkopiering av spill er ulovlig, og er heller ikke tillatt å diskutere på forumet, jf. retningslinjene pkt. 8: https://www.diskusjon.no/guidelines#8 Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg