imissu Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hei! Har prøvd å søke om dette i flere forum på nett men fant ikke svar. Jeg lurer på max antall harddisker du kan ha i et RAID-0 system eller andre RAID system? Jeg klarer ikke å få til mer enn 4 stk i et RAID-0 oppsett. Finnes det noen RAID system som støttes 6 harddisker? Jeg har 6 stk harddisker, 4 i RAID-0 og 2 non-RAID. Jeg ønsker da å utnytte alle 6 disker i ett eller 2 RAID system(er). Takker for alle svar. Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Er vel strengt tatt ikke noe "max" antall spesifisert noenplass, eneste det kommer ann på er vel om du kjører via en kontroller med begrensninger, så det kan være en ting å sjekke. Lenke til kommentar
imissu Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Jeg kjører harddiskene på et ASUS P5E WS PRO hovedkort. Endret 25. august 2008 av imissu Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Begrensningene ligger i din kontroller, på hovedkort er det som regel støtte for kun 4 disker i raid eller mindre. Du får kontrollerkort med støtte 8 og 16 disker om du vil det, men de koster like mye som en PC Endret 25. august 2008 av Avean Lenke til kommentar
imissu Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Oh ok. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå