Fotofashion Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Kommer trolig tilbake med en annen versjon.. Klær fra: Tanta til Beate (Baklandet) Styling: Yvonne F Ikke ment som portrett fotografering. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hadde ikke tenkt over det to ganger om det hadde vært en side i Ellos eller noe sånt. Detaljer om hva som kreves for at det skal være et bra motebilde vet jeg ikke, så det lar jeg være å kommentere. Som sagt, så kunne dette lett vært et bilde i en katalog eller blad. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Det var fint...du kan visst det der RandiA Lenke til kommentar
Carny Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Wow! Dette ser bra ut Har du prøvd å eksperimentere med en slags 60-talls look på bildekvaliteten? -Det kan for øvrig nesten se litt slik ut på skyene i bakgrunnen, men det kommer ikke så tydelig fram. Jeg blir veldig imponert over enkelte her på akam, og du er en av dem. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 takker alle sammens. Ja prøvde å gjøre noe med etterbehandlingen til å passe klærne.. Men vil trolig komme med en annen versjon senere når jeg får tid.. Og annen possering. blitt pålagt overti, så lite fritid fremover Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Liker alt untatt hånden på magen, og den er virkelig plagsom.. Usikker på hvor jeg ville lagt den, men ble litt rar der den er nå. Etterbehandlingen kunne kanskje vært enda litt mere vintage? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg liker også bildet, sett bort fra den stillingen hun har på hoftene. Det fører til at midtpartiet blir litt bredt og formløst. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 etterbehandlingen og valg av sådan er jeg ikke helt ferdig med. Skal opp med en serie, men klarer ikke 100% å bestemme meg. Poseringen syns jeg personlig er tøft, er mer bevegelse i det en standard posseringer. Og utifra det jeg har sett i motebilder, så er det utrolig mye sære rare poseringer . Prøvde å få det til å virke som hu holdt jakken lukket, samt ville ha litt "bevegelse" i poseringen. Poster andre versjoner når jeg er ferdig med de. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Mye søre poseringer ja, men altid gjennomførte poseringer med lite estetiske feil. Tror nok jeg ville valgt høyhelte sko også, barfot er ikke så veldig fashion Og er enig med PM når jeg leser kommentaren hans, annen hofte stilling og posering av hendene så blir det helt toppers =) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Å komme opp med kreative posseringer er utrolig vanskelig har jeg funnet ut. hehe kanskje jeg skal kjøpe inn en haug med sko, modellene har ikke alltid sko som passer. Lenke til kommentar
yvocat Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 hehe:) ja det er kanskje det vi må gjøre:) skoavtaler er ikke alltid lett å få da vinesten bare driver med locationarbeid.(blir skitne vettu) men bildet er nydelig modellen er fantastisk å jeg synes vi gjorde en fantastisk jobb. BIG kred til deg devisor:) Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Et godt bilde! Hva slags lyssetning er brukt? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 bruker AB1600 (alienbees). Enda en: Lenke til kommentar
Earlskruf Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ser forholdsvis bra ut, men hadde ikke komt seg inn i et blad mtp. Bakgrunnen, som ser litt for "amatørmessig" ut. Det andre bildet er mye bedre. Du kunne jo prøvd deg på noe ala selektiv lens blur etc? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Syns hånden hennes kommer mer fram i dette bildet enn det forrige. Den blir for stor på en måte. Ellers liker jeg det jeg ser. Flott lys, flott modell, kul kåpe/jakke og kul etterbehandling. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Pene bilder, men synes at lyssettingen gjør at det kan se ut som om modellen er manipulert inn i bildet. Er det bare jeg som oppfatter det slik? eller har andre samme oppfattingen? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Pene bilder, men synes at lyssettingen gjør at det kan se ut som om modellen er manipulert inn i bildet. Er det bare jeg som oppfatter det slik? eller har andre samme oppfattingen? Vanlig effekt det med blitzbruk kombinert med naturlig lys da du lar blitzen overpowere det naturlige. Pga annen fargetemp og at det føles litt kunstig at noe blir lyssat av noe som ikke har noensomhelst effekt på BGen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå