G Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Går det an å deaktivere at e-post automatisk åpnes når en velger å klikke på den? Vet at dette kanskje strider med hensikten med Thunderbird, men likevel: Det jeg egentlig er ute etter er å kunne markere noe for å slettes uten å åpne e-post, og jeg ønsker å kunne markere e-post for så å trykke Spam-markeringsknappen. Hva er poenget med å åpne e-post som er spam? For kan ikke da spammerne bygge inn diverse script og kvitteringer og slikt som kan finne ut at jo e-post "navn" slik og slik fungerer og idioten åpner e-post i hytt og pine. Eller er Thunderbird designet for å unngå å falle i slike feller, slik at "vi" idioter kan surfe tryggt? Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Om Thunderbird oppdager en mail den tror er spam, blir denne merket som svindel, og ingenting av meldingen blir lastet inn. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Du kan lukke meldingsvindauget med hurtigtasten F8, eller menyvalget Vis --> Utsjånad --> Meldingsvindauge (ja, eg har nynorsk Thunderbird). Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) bruker ikke thunderbird har tenkt til det, men...synes ikke noe om det, regner med at det skal gå ann og markere også slette uten å opne Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå