Gå til innhold

Microplex - nytt design

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De ble vel kjøpt opp av netshop for en god stund siden, så det er vel ikke så rart at designet kommer derfra. Må si at jeg likte endringen, virker en del ryddigere og mer oversiktelig nå.

Edit: Men er kanskje ikke helt ferdig :p

msxml3.dll error '80004005'

The stylesheet does not contain a document element. The stylesheet may be empty, or it may not be a well-formed XML document.

/kundesenter/kundesenter.asp, line 15

Endret av Xmir
Lenke til kommentar
Ser ut til at Microplex har endret design nettopp... Netshop anyone? :p

Microplex er jo eid av Netshop da. Samt Netshop + mange fler bruker en 3de-parts nettbutikk løsning. Komplett har vel nok mannskap til å ha egne webprogrammere til å lage egne butikkløsninger.

Men likte designet til Microplex jeg, stilrent og enkelt. Godt førsteinntrykk. :)

Lenke til kommentar
En velfortjent oppdatering av designet, det gamle har vært der siden iallefall 2004 (min første ordere hos Microplex).

~ Mortis360

Ehm, Microplex fikk vel nytt design for ikke så lenge siden? Hukommelsen min er ikke så god, men det er ikke fire år siden det skjedde ;)

Det er ikke bare designet til microplex som er forandret, men også koden som driver siden. Ser at URL-ene er prikk like Metshop sine.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes det virker som om 90% av det vareutvalget microplex var gode på nå er borte, og erstattet med forbrukerelektronikk.

Mange av varene er ikke på den nye nettbutikken, men de kommer etterhvert som vi får ferdig produktsidene. Med unntak av en del casemodartikler, samt artikler vi uansett hadde faset ut, så vil alle de "gamle" produktene bli lagt ut.

Ideelt sett burde produktsidene vært ferdige før vi byttet, men drift og vedlikehold av gammel nettbutikk parallellt med overføring av varer til ny nettbutikk var for ressurskrevende så vi valgte å ta ned den gamle nettbutikken "før tiden".

Ordrehistorikken fikk vi dessverre ikke med oss til det nye systemet så de som har spørsmål om det må kontakte oss pr. email.

--

Microplex Norge AS

Hans Petter Faale

Endret av Microplex-HPF
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Er det bare jeg som synes det virker som om 90% av det vareutvalget microplex var gode på nå er borte, og erstattet med forbrukerelektronikk.

Mange av varene er ikke på den nye nettbutikken, men de kommer etterhvert som vi får ferdig produktsidene. Med unntak av en del casemodartikler, samt artikler vi uansett hadde faset ut, så vil alle de "gamle" produktene bli lagt ut.

Ideelt sett burde produktsidene vært ferdige før vi byttet, men drift og vedlikehold av gammel nettbutikk parallellt med overføring av varer til ny nettbutikk var for ressurskrevende så vi valgte å ta ned den gamle nettbutikken "før tiden".

Ordrehistorikken fikk vi dessverre ikke med oss til det nye systemet så de som har spørsmål om det må kontakte oss pr. email.

--

Microplex Norge AS

Hans Petter Faale

får dere inn lcd-display, som kan vise temperatur, sang som spilles, osv. :innocent: ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...