Gå til innhold

Nye Cowon spillere på vei og fydda for noen spillere!

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Og hvordan blir lyden i (ut av) disse da? (Tenker egentlig på S9 ettersom den ser ut som et bra produkt å bytte ut iTouch'en med :) )

Den er uten tvil bedre lydmessig enn touch. Det er tross alt Cowon. Og jeg har ikke funnet noen som har noe negativt å si om den. Sjekk ut DAPreview sine bilder av den sammenlignet med touch og P2...

http://www.dapreview.net/p/content/content.php?content.348.4

Jeg kan si mer i neste uke eller noe, for jeg tror jeg får en S9 da ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har cowon o2 tilgang til internett?

Nei det har den desverre ikke. Jeg har lurt lenge på hvorfor den ikke har det, og spesielt hvorfor det samme er tilfellet med S9. Jeg krysser fingrene for at Cowon vil gi ut en oppfølger til både O2 og S9 med internett.

PS: Grunnen til at den ikke har internett, kan være at den har video i fokus. Har du sett listen over formatene den støtter?...

Lenke til kommentar

Nei det har den desverre ikke. Jeg har lurt lenge på hvorfor den ikke har det, og spesielt hvorfor det samme er tilfellet med S9. Jeg krysser fingrene for at Cowon vil gi ut en oppfølger til både O2 og S9 med internett.

PS: Grunnen til at den ikke har internett, kan være at den har video i fokus. Har du sett listen over formatene den støtter?...

ja har sett listen ja.

hmm.

er det noen cowon som har internett?

Lenke til kommentar

ja har sett listen ja.

hmm.

er det noen cowon som har internett?

Sjekk ut Cowons egne sider du ;)

http://www.cowonglobal.com

Endret av PowerTorsk
Lenke til kommentar
Hvordan er det med fargene til spilleren? Ser at datakjeden og vostok har titanfarget inne på lager, men ingen chrome. Er dette fordi chrome er utsolgt, eller fordi den ikke er kommet? Og det er vel titan som er den mest gråaktige fargen, right?

Regner med at du refererer til S9?

Trust me. Du vil ha Titanium versjonen. Den andre ser ikke like ekslusiv ut, og minner litt om en kopi på iTouch fra Kina (ifølge noen). Sjekk denne siden her for en video med S9 Titanium:

http://iaudiophile.net/

Du kan ikke nekte for at den har et mer ekslusivt særpreg en Chrome, etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...