Gå til innhold

Nye Cowon spillere på vei og fydda for noen spillere!

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Vostok.no har fått pris på O2:

Cowon O2 8GB Multimediaspiller - Sort Kr.2590,-

Cowon O2 16GB Multimediaspiller - Sort Kr.2940,-

Cowon O2 32GB Multimediaspiller - Sort Kr.3290,-

Trur det blir ein 32GB-versjon på meg. Håpar det kjem omtaler av den snart. 32GB pluss SDHC-slot som tar 16GB og 32GB så har eg 48GB eller 64GB. Det må være bra. Har plass til både musikk og TV-serier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Vostok.no har fått pris på O2:

Cowon O2 8GB Multimediaspiller - Sort Kr.2590,-

Cowon O2 16GB Multimediaspiller - Sort Kr.2940,-

Cowon O2 32GB Multimediaspiller - Sort Kr.3290,-

Trur det blir ein 32GB-versjon på meg. Håpar det kjem omtaler av den snart. 32GB pluss SDHC-slot som tar 16GB og 32GB så har eg 48GB eller 64GB. Det må være bra. Har plass til både musikk og TV-serier.

Så det samme i dag tidlig: http://www.anythingbutipod.com/archives/20...and-pricing.php

hadde faktisk på prisvarsling fra prisguiden og fikk info den veien

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet+89234341

S9 er ute i usa. Anmeldelse kommer på anythingbutipod innen en ukes tid. O2 anmeldelse er også på vei, men den er ikke noe å rope høyt over

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Er ute etter en ny mp3-spiller nå som iPod'en min har gått dukken.

Det jeg er ute etter er ikke en PMP, men en enhet som klarer å spille av musikk ganske bra.

Er S9 overlegen D2 på noen måter?

Ser den har litt bedre batterilevetid. Og UI'et virker kult.

Andre positive ting man kan forvente av lanseringen av S9; lavere pris på D2?

Lenke til kommentar
Er S9 overlegen D2 på noen måter?

Ser den har litt bedre batterilevetid. Og UI'et virker kult.

Andre positive ting man kan forvente av lanseringen av S9; lavere pris på D2?

Skal prøve å være nøytral, men må si at skjermen var rå på Cowon S9. Lyssterk og bra nok oppløsning. GUI synes jeg var lekkert, bedre enn på O2. Regner med du finner noen videoer på youtube etc. Mens lydkvaliteten kan jeg ikke uttale meg om siden jeg ikke testet den med hodetelefoner. Men håper/tror det er i vanlig Cowon ånd.

Når det gjelder pris er jeg redd mange blir skremt. Har ikke fått nøyaktige priser til Norge, men tipper 16GB blir noe over 2000,-

Og som jeg har nevnt tidligere, så blir det mulig å se tv (i Osloområdet) på Cowon modellene som har DAB radio fra april 2009. Interessant for noen vil jeg tro. Cowon O2 vil senere komme med DAB.

Lenke til kommentar

Hm, det jeg fikk ut av testen er at S9 har bedre skjerm og bedre UI, så langt.

Jeg bryr meg egentlig ikke om video og annet fancy stash. Er mp3-spiller jeg er ute etter :)

Har sett litt på Sansa Clip. ABI skryter voldsomt av den. Ødegård, siden du er litt ekspert og sånn, hva har du å si om Clip vs. D2/S9?

Jeg bruker et DT770 Pro.

Einar, hvorfor fører dere ikke Clip? Og vil prisene på D2 gå merkbart ned når dere får inn S9?

God jul folkens :)

Lenke til kommentar
Einar, hvorfor fører dere ikke Clip? Og vil prisene på D2 gå merkbart ned når dere får inn S9?

God jul folkens :)

Fører ikke Clip fordi vår importør/distributør ikke har Sandisk :)

Har ikke fått noe tegn som tyder på at prisen på D2 vil synke. S9 er jo ikke en direkte arvtager til D2. Og valutaendringene gjør vel heller sitt til at prisene vil øke noe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Har sett litt på Sansa Clip. ABI skryter voldsomt av den. Ødegård, siden du er litt ekspert og sånn, hva har du å si om Clip vs. D2/S9?

Når du kun ser på musikkdelen, går ddet på batteritid, lagringsplass og lydeffekter. Clip er noe av det beste du får ang nøytral lyd, et mikrosteg foran cowonspillerne (dog ikke nok til at du bør legge vekt på det) spesielt på soundstage. Equalizeren på clipe r ubrukelig, mens det ikke finnes spillere som slår cowon sine på dette feltet, så er det viktig er saken klar. batteritid er 15 timer på clip vs 52 og 55 på d2 og s9. Sist men ikke minst, lagring. D2 går opp til 48 GB, S9 til 32, clip til 8. Alternativt sansa fuze med lydkvaliteten til clip, men litt bedre batteritid og maks kapasitet 24GB.

Hva som passer best er opp til deg, men en høykapasitets D2 gir deg mest fremtidsmuligheter mht ren musikkbruk siden du kan bruke de pengene du sparer fra S9 til minnekort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...