pellefant Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hei Har ett problem skjermen slår seg ofte ikke på når jeg starter pcen Når den endelig gjør det og jeg går inn i bios eller Xp,Me,W2k Virker det som den mister kraften og skjemen går i svart. W2k kommer jeg ikke inn på lengre. etter 10-20 restartinger kommer jeg inn på ME der har jeg prøvd sisoft sandra benchmark cpu-minne dette funket greit. 3dmark 2000-2001 klarte den også! XL-R8R klarer den ikke da går skjermen i svart igjen! Jeg har fjernet alle korter modem-lyd-lan bortsett fra skjerm kort dette hjelper ikke! Har 2 hardisker og minne brikker har også prøvd disse individuelt uten å finne feilen. Har også prøvd "alle" mulige forskjellige parametere i bios Abit ka7-100 slota, amd 850, gforce 256 32mb ddr, aopen 300W, Noen forslag? På forhånd takk! Pelle :o Lenke til kommentar
pellefant Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Ingen som har noen ideer om hva det kan være? Pelle Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 -Prøv lavere oppløsninger og en lavere frekvens og se om du lettere kommer inn i Windows da. -Ta ut skjermkortet, blås vekk støv fra skjermkort og slotten, og prøv å sett det inn igjen. Pass på at du setter det godt på plass så det sitter godt. -Prøv ett nytt, evt. lån ett kort av en kamerat, men husk å avinstallere den gamle driveren først og sett oppløsningen til 800x600 eller noe før du slår av og bytter kort. -Prøv PC'en din på en annen skjerm -Prøv annen kabel Sikkert flere ting man kan prøve men kommer ikke på noen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå