Entity extraction Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) I det siste har jeg fått en del disker som har stått i server kabinett. Diskene er av typen Ultra 320, er på 160Gb og er plassert i en tray. Det er ikke noen strømkontakt på diskene. Og her er spørsmålet mitt. Er det mulig for meg å bygge et kabinett til disse trayene slik at diskene får strøm? Diskene er hp\compaq. Jeg funderer da på om det er mulig å bygge et extern lagrings kabinett med disse diskene. Antar at løsningen er å anskaffe en server eller noe sånt som har denne tray løsningen..eller? Takk for svar Endret 25. august 2008 av b@rgen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Dem diskene (hotswap) får da strøm, men det er fra trayet. Du får lignende til stasjonære dataer https://prisguiden.no/product.php?productId=77208 Eksternt har jeg ikke sett, men det finnes nok det også Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Har jo skjønt at de får strøm fra trayet, men det er mer å finne noe å dytte dette trayet inn i. Som sagt så er det noen hp\compaq disker som har stått i server kabinett. Scsi ultra 320 eller hva det heter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå