l0ddifyr Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hei! Driver å leker med tanken om å bygge meg en ny pc, og har kommet frem til følgende grunnoppsett (skjerm, hovedkort, cpu, ram, skjermkort) Vet jeg også trenger en strømforsyning. Så jeg lurer på om dette oppsettet er greit: https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=81021 mvh l0ddifyr Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Overkill? En vis mann sa: "Den som kjøper billig, den kjøper dobbelt". Om du synes den er "overkill" så vil den uansett være dårlig om bare noen år. Om du liker å spille tyngre spill og du har et overfladisk og kresent øye for grafikk så ser jeg ingen hindring utenom lommeboka. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hvorfor ikke Intel chipsett når du uansett skal ha ATI skjermkort? Mye mer stabilt og støtter i tillegg crossfire. Lenke til kommentar
l0ddifyr Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Overkill? En vis mann sa: "Den som kjøper billig, den kjøper dobbelt". Om du synes den er "overkill" så vil den uansett være dårlig om bare noen år. Om du liker å spille tyngre spill og du har et overfladisk og kresent øye for grafikk så ser jeg ingen hindring utenom lommeboka. Hehe.. sant det du sier.. Jeg er lei av det å kjøpe billig, for å så oppgradere etter en liten stund igjen, så vil mye heller slå på stortromma når man først skal handle første gangen.. Hvorfor ikke Intel chipsett når du uansett skal ha ATI skjermkort? Mye mer stabilt og støtter i tillegg crossfire. Du har vel ett poeng der.. Er jo kjekt å kunna ha muligheten til å fyre inn enda ett skjermkort når den tid kommer.. Finnes det noen gode hovedkort på markedet som gjør at man får benytta x16/x16 i crossfire? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Overkill? En vis mann sa: "Den som kjøper billig, den kjøper dobbelt". Om du synes den er "overkill" så vil den uansett være dårlig om bare noen år. Om du liker å spille tyngre spill og du har et overfladisk og kresent øye for grafikk så ser jeg ingen hindring utenom lommeboka. Hehe.. sant det du sier.. Jeg er lei av det å kjøpe billig, for å så oppgradere etter en liten stund igjen, så vil mye heller slå på stortromma når man først skal handle første gangen.. Hvorfor ikke Intel chipsett når du uansett skal ha ATI skjermkort? Mye mer stabilt og støtter i tillegg crossfire. Du har vel ett poeng der.. Er jo kjekt å kunna ha muligheten til å fyre inn enda ett skjermkort når den tid kommer.. Finnes det noen gode hovedkort på markedet som gjør at man får benytta x16/x16 i crossfire? Alle X38 og X48 hovedkort støtter 16x i crossfire. EDIT: Så lenge man har minst 2 PCI Expres x16 spor. Endret 25. august 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
l0ddifyr Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Fjernet det hovedkortet jeg hadde lagt inn i handlekurven og la inn Asus Rampage Formula i stedet for: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=34489...led#ProductTabs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå