Solaar Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Ang spissdiskusjonen, for meg er det klinkende klart - Ade hjemme og Defoe borte. Synes begge to "fortjener" å være i startelleveren men med den kontringsfotballen AVB har lagt opp til, eller rettere sagt raske baller i lengderetning, så skal man ikke se bort ifra at Defoe passer bedre enn Ade i de fleste kamper. Og det er jo som tidligere nevnt smått fantastisk at AVB har fått til (å bruke Defoe som ensom spiss). Ade er imidlertid god å ha i situasjoner som f.eks andre omgangen mot Utd, eller i situasjoner der motstanderen forsvarer seg med 11 mann bak ballen, kort sagt: når vi trenger et oppspillspunkt som kan holde på ballen og gjøre noe mer kreativt enn å sentre rett tilbake når han får den spilt opp mot seg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Ade er tilsynelatende ikke med laget som har dratt til Hellas. Endret 3. oktober 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Synes Defoe skal få lov til å spille seg ut av laget på lik linje med gamlingen i mål. Han har absolutt vært god i år, og han har ikke bare drevet med skyting fra 30 meter slik det virker som om enkelte tror. Har vært grei med rygg mot mål og har tatt en del fine løp som har åpnet rom for andre. Og har i tillegg scora mål. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Han har så absolutt en god formperiode på gang, men jeg tror ikke Defoe trenger å spille seg ut i så måte. Ade og Defoe er såpass ulike som spisser og passer forskjellige kampsituasjoner, da er det best å bruke de når de trengs mest. Se for deg Defoe mot Stoke f.eks. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Friedel har heller ikke reist med laget, så da står Lloris denne kampen, som ventet. Ang Defoe så har han vært god i år, scoret mål og gjort en del smarte løp. Jobber generelt bra, Avb og gjengen har fått han inn på riktig spor. Så syntes han skal beholde plassen til han evt spiller seg ut av laget. Men som Snurre sier, Ade og Defoe er såpass ulike spilletyper. Så mot noen lag kan kan det nok lønne seg å spille Ade, uansett Defoe`s form. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Om han kan gå på et løp og dra med seg treige forsvarsspillere på Stoke så skulle vel det funke helt fint det. Funka jo mot treige Rio. Men jeg kjøper da fordelen med en Adebade på hjemmebane. Om plan A ikke funker. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Hele troppen som er reist på tur: Lloris, Cudicini, Smith, Vertonghen, Gallas, Dawson, Caulker, Walker, Dempsey, Huddlestone, Lennon, Bale, Dembele, Sigurdsson, Falque, Townsend, Sandro, Mason, Defoe. Avb sier igjen at han kommer til å stille med sterkest mulig lag. Liker`e... Og ifølge Skysports han han visst fremtidsplanene klare: "For us to go on and eventually win the Champions League we have to get used to playing in these situations(EL), both physically and mentally," Håper på en finfin 0-2 seier idag. Defoe og Bale. Enda bedre blir det hvis laget har 2 gode omganger på rad i seg. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Laget som starter idag: Lloris, Walker, Dawson ©, Caulker, Vertonghen, Huddlestone( ), Dembele, Dempsey, Lennon, Bale and Defoe Innbyttere: Cudicini, Gallas, Sandro, Townsend, Falque, Mason and Sigurdsson Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Dawson stusser ett frispark-innlegg i mål. 1-0 35min spilt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Sweet mål! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 AVB-rejects mål. Assist fra Huddern, Daws header! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Faen for en bra ball gjennom. Måtte selvfølgelig være offisde.. Edit: Patetisk dårlig han kommentatoren på C+ Endret 4. oktober 2012 av Hille Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Huddle-assist! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Var fælt til holding også da. Men begynner heldigvis å komme litt mer inn i kampen etter at Pana har fått føre mye ball synes jeg, også en del sløseri fra vår side. Townsend inn for Lennon. Bale over på høyresiden? Helvete at jeg måtte si det.. Dawson på etterskudd etter min mening. Få inn Sandro for å vinne mer på midten. Endret 4. oktober 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Pana scorer nesten umiddelbart etter jeg starter å se på. Burde vel latt være... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Walker gir bort mye frispark nå synes jeg.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Var jo forøvrig en sinnsykt nice passning fra Pana den scoringen der.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Joda, men Dawson starter alt for sent på løpet sitt, virker som om han ikke er klar over at Pana-spilleren hadde startet løpet sitt før han kom inn foran Daws. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Synes vi blir altfor tamme siste 20minuttene samtidig som Pana spiller meget bra, blir dermed straffet. Skuffende resultat. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Hva mener dere om Dempsey hittil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå