Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Google it lazy boy!

 

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2210358/Tottenham-players-unhappy-Andre-Villas-Boas.html?openGraphAuthor=%2Fhome%2Fsearch.html%3Fs%3D%26authornamef%3DSportsmail%2BReporter

 

Her har Daily Fail lånt en artikkel fra The Sun om at spillerne er i harnisk over AVBs treningsmetoder.

 

sportwitness.ning.com/forum/topics/journalist-lashed-out-at-tottenham-manager-yesterday-and-ended-up

 

En blogg som tar for seg hvorfor artiklen mest sannsynlig ble skrevet.

 

Skal også nevnes at Kyle Walker og Brad Friedel har uttalt seg om at man ikke skal tro på tullet som blir skrevet i media.

Walker sin har jeg lest personlig, Friedel sin er secondhand.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Om du tenker på 'mutiny' saken så er det bare bullshit til de grader. Nok en gang en idiot i the sun som prøver seg på noe.

Skulle fanken meg vært kastrerte alle sammen. Går det an å skrive mer reinspikka tull..

 

http://hereisthecity...-mutiny-latest/

 

http://hereisthecity...sey-and-mutiny/

 

http://www1.skysport.../11675/8129484?

 

Edit: Det er rett og slett trist at avisene får lov til å drive som de gjør i England.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Har så tregt nett her jeg sitter så får ikke sjekket linkene dine Snurreleif men regner med at det er den samme journalisten som AVB irettesatte før sist kamp? Husker ikke navnet men denne journalisten har så vidt jeg husker flere grunner til å skrive som han gjør: 1. Han jobber for The Sun. 2. Han er kompis med Harry. 3. Han er West Ham fan (eller muligens et av de andre London-lagene). 4. Han ble irettesatt av AVB og fikk ikke storyn han ønsket (om Lloris). Når ble artikkelen skrevet? Regner med at det var på lørdag?

 

Noe av infoen over har jeg fra thefightingcock og glory-glory.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Leser du hele finner du fort ut at konklusjonen til John Nicholson er at AVB blir kritisert for mye rart, mye fordi han virker å være mer "kjølig" til meda sammenlignet Redknapp, og at han er et eksempel på en "utypisk" engelsk manager.

 

Han sammenligner kritikken mot AVB, med kritikken som kom mot FA og Hodgson da det viste seg at Hodgson fikk englands-jobben, og ikke Harry.

Måten artikler blir vinklet viser også at noen et eller annet sted tydeligvis har et horn i siden til AVB.

 

Det blir også nevnt eksempler fra tiden hans i Chelsea:

 

There was the ridiculous business, perhaps significantly about another Redknapp relation, Frank Lampard. An appalling brown-nosing media sided with poor, poor Frankie who suffered the indignation of only starting the vast majority of games and not being loved-up to by his new manager. We were told Frank was written off - which he wasn't - mostly so he could then be puffed up as a hero when he scored a few goals and played for England. He's back, we were told, though most of us hadn't realised he'd even gone. All utterly ridiculous.

This is the same poor, poor Frank who was on the bench this weekend without the same wails of protest on his behalf. Funny that. But when AVB decided to occasionally leave him out, this was The End Of Frank and Frank was not happy and so his fan boys were not happy also and set about making trouble. His tormentor had to pay for this idiocy. Who was this silly little man anyway?

 

He was accused of being 'borderline Asperger's' by journalist, Ian McGarry, who, like a teenage boy with a crush, sometimes seemed to be holding Lampard's coat in this scrap.

So AVB was rubbish and possibly mental. That was the story. Having been tasked with upgrading Chelsea to a younger, more attacking version, and he tried to do just that. He didn't do everything perfectly but it was always going to be a bumpy ride. When Roman Abramovich bottled the project he was inevitably sacked. So it goes. It was all a bit weird.

Presumably, Levy understood this and so, unlike the press people who had spent so many months painting him as a slightly mad clueless idiot that they ended up believing their own hype, saw his qualities and decided he was an ideal man to take Tottenham forward and make them compete with the best.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Defoe har vist en fantastisk form og spilt meget bra, men jeg tror nok Ade også vil få mer enn nok spilletid. Han er etter min mening en bedre target-man å ha på topp, og holder mye bedre på ball. At han også er flinkere til å lese andre løp og ikke bare fyrer av så fort han er innenfor 20m er et pluss.

 

Har mer tro på Ade på WHL, når lagene innser at å parkere bussen er det beste. Da faller Defoe fort av siden han er såpass "egoistisk" som han ofte er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...