Snurreleif Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Og siden dette vil bli en dårlig dag for oss resultatmessig, Here's something completly different! Endret 29. september 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Du håper at en Spurs-spiller filmer? Det er jo svakt. Humor mann, har du det? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Ikke mange her inne har som har troa på poeng for å si det sånn. Du, ærlig talt. Dårlig holdning. Vi vinner i dag! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Hvis du stikker i PL-avatar tråden og skaffer meg en avatar av det postede bildet, så kan jeg la meg bestikke til å tørre å håpe på uavgjort. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Jeg skulle til å si det Hille, sist gang du mente jeg burde være mer positiv var før vi vant 5 - 0 over Newcastle. Vanvittig! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 (endret) haha, har besøk av 2 andre tottenhamsupportere nå. Vi sitter her og vet ikke helt hva vi skal gjøre. Hås i stemmen, svett og klam. Fy faen for en kveld!! Beste kampen jeg har opplevd på leeenge. Endret 29. september 2012 av Hille Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Samboeren og familien hennes er Spurs også, så har henne her iallefall, hu er ikke like engasjert EGENTLIG, men har tårer i øya nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Tusen takk! Satt på puben med noen veldig trivelige Tottenham-supportere som bare kalte meg Mata siden jeg har drakten hans og litt lignende skjegg. Bra kamp! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Gratulere med tre poeng. Artig å sjå Spurs "på sporet" igjen etter ein litt skuffande start. Småbittert å ikkje få med poeng fra kampen i dag... Hilsen Manchester United supporter :-) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Tror den seieren der smakte veldig godt for AVB. Ble slått av de 2 ganger på kontroversielle måter med Chelsea. Han sover nok godt i natt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Han er nok ikke alene om å ha det godt der. Ekstra deilig var det at United muligens ble snytt for en straffe og at de føler at de har grunnlag for enda flere, digg! D I G G Endret 29. september 2012 av Solaar Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Jeg sier som AVB: 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 "Det er en fornærmelse mot fotballen" 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Jan Vertonghen har forøvrig en seiersprosent på 100% på Old Trafford. 2 - 3 med oss, og 1 - 2 med Ajax. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Supermann 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Jeg håper egentlig at Spurs vinner etter at United blir fradømt et par mål og etter at Bale filmer seg til en straffe. Men det blir vel som å tro på nissen. Tottenham vinner etter at United ikke fikk 3 straffer som strengt tatt er mye klarere enn straffer de tidligere har fått er omtrent like bra som mitt tidligere ønskede scenario. Justice for the half way line! 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Pah! Kun en av de kan sies å være en klar straffe, uten at jeg er spesielt interessert i å ta den diskusjonen, men en ting er sikkert - dette var ikke i nærheten av å gjøre opp for all den flaksen og flyten med dommeravgjørelser Spurs har hatt mot seg i kamper mot United i hele min tid som Spurs-supporter (tilfeldigvis omtrent like lenge som det var siden sist vi slo dem i ligaen). Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Gratulerer med seier! Gøy kamp. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Gøy?! Blitt 10 år eldre i løpet av en kveld! .. takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå