Snurreleif Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Sorry at jeg ikke rakk å lage kamptråd gutta, men har jobba tritt og ofte de siste dagene, skal være litt tidligere ut neste gang! Uansett synes jeg vi stiller med et spenstig lag, kom hjem fra jobb ca 12 minutter ute i kampen og synes vi dominerte ganske bra en lang periode, veldig synd at Dempseys mål be annulert dog, hadde vært et flott første-mål. Tror Huddlestone kan komme innpå i andre omgang, må tross alt tenke på at vi har en kamp til helga. Tror også han vil få mer spilletid når han blir litt mer fit, må ikke glemme at han jo egentlig skulle bli utlånt nettopp for å få spilletid og bli fit, da kan man ikke forvente at han starter mange kamper for oss fra start desverre. Håper og tror han kan bli en impact-spiller fra benken dog. Forøvrig kler Lloris Spurs-drakta akkurat like bra som jeg forventet han ville Endret 20. september 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Ok, skal ta en titt på 365football, Snurreleif Dagens lag mot Lazio: Lloris, Walker, Vertonghen, Caulker, Naughton, Sandro, Dembele, Dempsey, Bale, Lennon © & Defoe Innbyttere: Cudicini, Dawson, Gallas, Huddlestone, Mason, Townsend & Sigurdsson. Sorry, er football365. Her er uansett en smakebit på hva de skriver om under Media Watch. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Guuud som jeg svaner en Modric, VdV, Ginola eller til og med en Berbatov dette Spurslaget er kjedelig å se på for tiden ... men jeg regner med at det snur når AVB har fått snurr på tingene og vi tar et skritt videre og slipper å være avhengig av slike spillere for å gjøre det godt. Er bare så uvant med et Spurslag uten en ballkunstner. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Time for Huddle vel, sett andre omg så langt, og Sandro gjør vel ikke en så god jobb på pasningsfronten. Tror også Huddle kan finne plass til å skyte i denne kampen, and bang it in. Endret 20. september 2012 av tc47 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Er det tredje annulerte målet vi har?? Fan Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Helt enig, skulle akkurat til å si det selv, vi trenger en midtbanespiller med mer ekstreme passningsegenskaper. Sandro og Dembele blir for forutsigbart. HVORFOR I HELVETE BLIR DEN DER AVBLÅST?!?!?! §!"!##"$#$$"%!§§ Herregud så lei jeg er talentløse dommere! PISS FAEN HELVETE SKÅL. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 fuckings kjopte dommer. det der var ikke frispark meg i raeva... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Ja, seriøst, 17 min og ikke noe Huddle (pasningssterk midtbanespiller). Dumt. Det der er mål i PL every day of the week. Endret 20. september 2012 av tc47 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Jeg pleier vanligvis å la dommerne være i fred, men dette var begredelige greier. Annulerer Caulker sitt mål fordi han er sterkest i en duell hvor forsvareren bruker armene helt til han selv faller på rumpa, men gir ikke rødt kort til Gonzales etter at han har taklet Lennon bakfra og stukket av med ballen (disse hendelse er utenom det han fikk gult for), ei heller gult til den siste idioten som stormet inn i Naughton i 130 km/t med en "stemple-bevegelse" mot foten til nevnte forsvarer. Er ikke ofte man ser kamper med 3 annulerte mål iallefall, Lyon skal prise seg lykkelige. Det positive å ta med seg fra kampen er iallefall at Lloris virker mye tryggere i feltarbeidet sitt enn jeg hadde turt å håpe på, tror han kan gli inn i PL så fort han overbeviser AVB om at han er klar, Friedel tror jeg ville ha stått på strek ved begge situasjonene. Lloris er også kontrings-hissig i utspillene sine, noe jeg elsker ved en keeper, blir en meget god nummer 1 for oss. Caulker synes jeg ikke virker preget av at det er Europa-spill i det hele tatt (selv om det "kun" er EL), og tror han fort kan ta plassen til Gallas om han fortsetter like bra de kampene han får spille, så vidt jeg kunne se gjorde han ikke mange feil. Savner som resten Huddlestone i løpet av kampen dog, Dembele prøvde ved et par anledninger på noen rykk mot ledig rom i midten, men kom desverre til kort. Tror Huddlestone bare må fortsette å trene hardt og bli fit så fort som mulig, så skal du ikke se bort i fra at han får noen innhopp. Sigurdsson og Townsend sine innhopp endrer lite om ingenting, synes faktisk vi ble mer tannløse da de kom innpå, men da var vi vel allerede klare for at dette ble en sur uavgjort kamp. Håpet at AVB kunne driste seg til å ta ut Defoe, dytte Dempsey opp som enslig spiss, og Huddlestone inn for Defoe, som kunne ha tatt plassen til Dembele og dyttet Dembele høyere opp på banen. Tror det ville ha gitt oss en mye mer slagkraftig midtbane, og en sterkere spydspiss. Gode nyheten er jo at vi holdt nullen! Lloris for president! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Jeps, noe positivt var det da, men det er en lang vei å gå før vi blir underholdt eller får stabilt gode resultater slik det ser ut nå. Litt bedre underholdning på ESPN Classic akkurat nå: Spurs - Chelsea fra 09/10-sesongen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Ahh, herlig å se Terry utvist Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Hehe, var kampen sin det.. Forresten, de som tviler på AVB sine manager-ferdigheter: Bankrupt @bankruptspurs End of the day, AVB is managing to play Jermain Defoe alone up front and make him not look isolated. Manager of the year for that alone. Nei da, all honnør til Defoe for at han gidder å begynne å være med litt lengre ned på banen for å hente ballen, samtidig tror jeg AVB setter opp laget slik at det ikke blir for langt mellom leddene våre. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Haha, god den ja, og absolutt et godt poeng. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Italienske fans fornekter seg ikke: UEFA åpner rasismesak mot Lazio Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Syntes jeg hørte apelyder ja.. Bra det blir tatt seriøst ihvertfall. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Det var sikkert mot Bale. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Nei han har jo operert ørene så det kan det ikke ha vært Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Bale ligner mer på en alv eller en veldig høy hobbit nå.. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Bale ligner mer på en alv eller en veldig høy hobbit nå.. Bedre det enn Jonjo Shelvey som bare ser ut som en større versjon av Mini Me fra Austin Powers. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Tenk deg den duoen! The Dynamic Duo! Frodo and Bigger-me! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå