Snurreleif Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 The Sun er vel ikke den beste kilden, men jo det stemmer i følge intervjuer (the guardian og skysports tror jeg) at han helst vil vinne. Stiller nok det beste tilgjengelige og logiske laget med tanke på kamp i helga. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Lukter skade på Defoe da! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Hehe nei, The sun er ikke den beste kilden, enig der Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Drar til London på fredag nå. Klar til kamp! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Høres snadder ut! Må få ræven i gir å komme meg på en kamp etterhvert, never been there :/ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Ah. Vi har som regel bare helt spontant bestemt oss for å dra. Blir min 7 tur på Premier League kamp. 5 kamp med Tottenham. Sist så satt vi å så kamp, så bestemte vi oss i pausen for å handle ny tur. 4700,- for fly, hotell og kamp i 3 dager. Får det garantert billigere, men da har vi valgt å bo veldig sentralt i London. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Ok. Blir billigere for meg når jeg skal der. Jobber med en som kommer fra området rundt WHL. Så vi skal bo privat. Probemene begynner når han skal forhandle med kona og den nyfødte ungen om å stikke på fylla til London en langhelg hehe. Men vi satser på at det går i hop iløpet av sesongen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Skal mest sannsynlig på Tottenham - Reading den 3dje Januar, blir jomfru-turen min også, har tatt alt for lang tid men slik er det bare noen ganger.. Forøvrig har jeg lest flere intervjuer nå fra Skysports hvor AVB nevner at han vil at Spurs skal gå så langt som mulig og helst vinne EL, noe han jo burde si etter min mening. Endret 19. september 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 "Hugo Lloris kan få sin etterlengtede debut mot Lazio". Ja jøss, en kamp på benken så er det plutselig en etterlengtet debut. Hylekoret mot AVB fortsetter. 1 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Hylekor, ja.. Var jo bra det ble seier mot Reading sist, for da hadde jo AVB fått 3 kamper på seg til å snu skipet, før han hadde fått fyken... Til og med Aftenposten hadde det med i en artikkel :/ Noen som vet hvem som sender kampen i kveld? PL ser jeg på Sumo, men redd jeg må ty til en litt så-som-så stream idag. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 C-more. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 At AVB kun har noen kamper på seg til å snu skuta ble sagt allerede etter kampen mot West Brom, så den artiklen tar jeg med en klype salt. Forøvrig anbefaler jeg å lese litt på 365football.com tror jeg det er, der skyter de i stykker mye av pressen sin kritikk mot AVB, bl.a under "mediawatch". Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Ok, skal ta en titt på 365football, Snurreleif Dagens lag mot Lazio: Lloris, Walker, Vertonghen, Caulker, Naughton, Sandro, Dembele, Dempsey, Bale, Lennon © & Defoe Innbyttere: Cudicini, Dawson, Gallas, Huddlestone, Mason, Townsend & Sigurdsson. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Hvordan kan han ikke starte med Hudd, hjemmekamp i EL og han har ikke startet en kamp på over ett år og imponerte når han kom inn mot Reading! Teit! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Kanskje han ikke er helt hundre prosent enda? Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Han blir nok matchet forsiktig, for som du sier, har ikke startet på leeeeenge Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Er nok ikke bare det som er grunnen, er selv urolig for fremtiden til en av mine favoritter Huddlestone, håper virkelig han griper alle sjanser han får fremover. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Gleder meg voldsomt til å se Lloris i Spursdrakta, men herregud for en håpløs kameravinkel på sendingen. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Tja, den offsiden og Dempsey`s mål var close call... Hadde ikke vært noe å si hvis den hadde blitt godkjent Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Mye Tottenhamdominans. Lukter en 1-0 seier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå