Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

England football star Steven Gerrard admitted punching a businessman three times after drinking heavily when a row about music during a night out escalated.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...l#ixzz0O9Maj2XF

Er ikke bare DJ'er som får smake slegga til Captain Fantastic.

men er vel lite sansynlig med tanke på hans eget alkoholforbruk
Wenger sitt forbruk? Han har vel så og si 0 forbruk til akohol. Endret av Sattern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lite å si. Arsenal er vel ikke akkurat kjent for å være en alkoholfri klubb.

Hva er det du prater om? På 90-tallet var det heftig drikkekultur i Arsenal, såvel som i andre klubber. Men da Wenger kom til klubben endret han mye i spise-, drikke- og treningsvaner, til det bedre. Det er nå ikke slik at han bannlyste alkohol totalt, men jeg vet om flere Arsenalspillere som er helt avholds. Når du sier at "Arsenal ikke er akkurat kjent for å være en alkoholfri klubb", så må du komme med flere eksempler enn Bendtner. Han er tross alt bare dansk, å drite seg ut ligger nesten i blodet hans. :) Dessuten mener jeg å ha lest at han ble straffet av Arsenal.

Og det har vel lite å si at Gerrard ble frikjent i denne diskusjonen? Han var fortsatt "seven out of ten drunk". Neida, det er jo helt irrelevant her. ;)

Lenke til kommentar

SQUAD NUMBERS...

(Name in capitals is how name will appear on shirt...)

1 Heurelho Da Silva Gomes - GOMES

2 Alan Hutton - HUTTON

3 Gareth Bale - BALE

5 David Bentley - BENTLEY

6 Tom Huddlestone - HUDDLESTONE

7 Aaron Lennon - LENNON

8 Jermaine Jenas - JENAS

9 Roman Pavlyuchenko - PAVLYUCHENKO

10 Robbie Keane - KEANE

12 Wilson Palacios - PALACIOS

14 Luka Modrić - MODRIĆ

15 Peter Crouch - CROUCH

16 Kyle Naughton - NAUGHTON

17 Giovani Dos Santos - GIOVANI

18 Jermain Defoe - DEFOE

19 Sebastien Bassong - BASSONG

20 Michael Dawson - DAWSON

21 Pascal Chimbonda - CHIMBONDA

22 Vedran Ćorluka - ĆORLUKA

23 Carlo Cudicini - CUDICINI

24 Jamie O'Hara - O'HARA

25 Danny Rose - ROSE

26 Ledley King - KING

28 Kevin Prince Boateng - BOATENG

29 Jake Livermore - LIVERMORE

30 Dorian Dervite - DERVITE

32 Benoit Assou-Ekotto - ASSOU-EKOTTO

39 Jonathan Woodgate - WOODGATE

Endret av JuRomanRi
Lenke til kommentar

Forresten litt om Wilshere her:

Arsenal-manageren har fått mye kritikk for at han har solgt unna etablerte stjernespillere og heller satset på yngre krefter.

- Da Fabregas var tenåring, ville jeg bruke ham sammen med Patrick Vieira, men det fungerte ikke. Gilberto Silva og Viera funket. Det samme gjorde Fabregas og Silva. Da Fabregas var 19, visste jeg han ville dra om han ikke fikk spille. Vi risikerte å ødelegge alt vi hadde satset på Fabregas. Derfor solgte jeg Vieira, sier Wenger.

- Nå har vi en lignende situasjon med Jack Wilshere. Han er 17 og kan ikke spille hver kamp, men neste år vil han være klar for å spille fast. Kjøper vi en spiller i hans posisjon, vil han ønske seg bort, sier Wenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...