Snurreleif Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Er det tilfelle blir det vel som da Thorstvedt var i klubben, fikk ikke sjansen han heller på en stund. Får bare håpe Lloris slipper overskrifter som "Hugo the terrible" Uansett gjorde ikke Firedel mye galt forrige kamp, var kanskje vår beste mann, og da fortjener han en sjanse. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Ja, Friedel gjorde noen gode redninger mot Norwich, så han spilte seg ikke ut syntes jeg. Bommet en gang eller to når han rykket ut i dueller syntes jeg, men alt i alt god kamp. Tror AVB gir Lloris tid til å ble vant til medspillere osv, så blir han fast keeper utover sesongen. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 vi er vel alle enige om at Friedel har blitt tregere i reaksjonen siste året. han gjør gjevt ok kamper, men aldri noen spektakulære redninger som vi trenger på dette nivået. Lloris kommer til å gjøre en bedre jobb, det er jeg relativt sikker på. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 For å si det sånn, vi henter ikke en landslagskeeper på 25 år for å pusse hanskene til Friedel, alt til sin tid dog. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Kommer jo til å være nok av cup-kamper utover høsten hvor Lloris får kamptrening og en sjans til å vise seg frem om Friedel skulle vise seg å holde ham ute av buret i PL. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 – Lloris misfornøyd med Villas-Boas Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Ingen sitater fra hovedpersonen selv, og i orginalinterjvuet nevner Deschamps at han ikke ønsker å gjøre en sak ut av ingenting (eller noe slikt) men selvfølgelig er redd for sin førsteskanse. AVB kan ikke bare sette MOM på benken, da vil kritikerne bare få mer bensin på bålet, samt at Lloris vil få et enda større forventningspress enn han allerede har siden han i løpet av en kamp må bevise at han er bedre enn en Friedel på sitt beste. Jeg håper og tror at Lloris skjønner at han er tiltenkt rollen som hovedkeeper, samtidig som at han jo må bevise at han fortsatt kan. Ingen som bruker 120m på en landslagskeeper på 25 år, bak en 41 åring med tung kropp. Synes synd på AVB som får mye ufortjent dritt på seg grunnet media som er sultne på kriser i Tottenham etter Redknapp måtte pakke snippesken og dra. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Medieskapt dritthistorie det der ja. Tror ikke Lloris føler det samme som står der. Hvis han mener at han skal være ubestridt førstevalg uansett hva som skjer uten at han skal konkurrere/prestere litt for å få plassen så tviler jeg på at han noen gang ville ha lykkes innenfor fotball. De fleste fotballspillere er enige at litt konkurranse bare er sunt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Han kommer jo som sagt til å få spilt massevis av kamper uansett. Tviler på AVB endrer på Harry sin policy med å la gamlingen hvile i alt som er av cup-er. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 In other news: Huddlestone slipper å sone karantene, FA har tatt anken til følge. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Bra, håper å se mer av ham framover, var en veldig god prospect jo. Veldig kul fyr også. Men hva skjedde egentlig med Stoke-greien? Han var jo der og hadde en medical? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Såvidt jeg har skjønt det klarte han ikke/feilet medicalen, eller så var det personlige betingelser husker ikke i farta. Uansett trenger vi dybden, han skulle på lån utelukkende for å komme i form men like greit å ha han i bakhånd. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. september 2012 Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 Huddlestone er i mine øyne akkurat den spillertypen vi mangler i troppen, det er for meg helt uforståelig at han ble vurdert utlånt, selv etter det lange skadeavbrekket. Godt å se at FA tok til fornuft for en gangs skyld! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2012 Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 Gratulerer med dagen kjære Tottenham Hotspur! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2012 Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 Gratulerer med dagen til deg også da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2012 Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 Jo takk Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. september 2012 Rapporter Del Skrevet 6. september 2012 David Bentley (ja, han er fortsatt aktiv fotballspiller), på lån til ... wait for it ... FC Rostov. Fantastisk kjøp av Spurs dette, synes synd på gutten. http://www.tottenhamhotspur.com/spurs/News/bentley-loan-to-fc-rostov.page Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Skal nå prøve å få laget kamptråd foran hver kamp i et forsøk på å vekke opp litt entusiasme, slik at vi på dette store lille forumet iallefall gjør vårt for å støtte oppom gutta! Starter med kampen i morgen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 Adebayor vil betale fansen for draktbytte Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 Gode greier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå