Sexylubb1 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Sky bekrefter at Dempsey er klar. Bare Mouthinio igjen nå... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Da er resultatet av overgangene klar (så langt). To nye innkjøp i form av en keeper, og en offensiv potet, samt VdV og Dos Santos ut (pluss et par eventuelle utlån). Clint Dempsey kommer inn: http://www.youtube.com/watch?v=vJ-NB6S2dq4 Var viktig for Fulham i fjor, ble vel vårt "i hui og hast" kjøp i år, ikke helt sikker på hva jeg skal si om det i skrivende stund, men helt klart en god signering i form av at han kan spille i så og si samtlige offensive posisjoner. Mer fornøyd er jeg med min personlige "number 1 transfer target" før vinduet, nemlig den franske landslagskeeperen; Hugo Lloris! http://www.youtube.com/watch?v=LQXNs6bmOK0 Fortsetter han i EPL som han har gjort både internasjonalt og i Frankrike, så skal vi ikke se bort i fra at han kan stjele de positive overskriftene fra keepere som Krul, Vorm og DeGea. Helt klart et kjøp i verdensklasse etter min mening, da han regnes som en av verdens desidert beste keepere på strek, samt en tilsynelatende fantastisk skuddstopper og 1 mot 1 keeper. Vil si at Lloris sammen med Vertonghen er våre to klart beste kjøp dette vinduet, eneste jeg har å utsette så langt er at vi mangler en playmaker i form av en pasningssterk spiller (Moutinho), ellers er jeg rimelig fornøyd. Tror Dembele kan åpne masse rom for spillerne våre med sin fysikk og teknikk, og at Gylfi vil bli vår "nye VdV" om han klarer å finne tilbake til Swansea-formen. Dempsey er jeg som nevnt ikke helt sikker på hvor jeg vil plassere (midt på, eller som et godt kjøp), men da er det vel også lettere å bli positivt overrasket. Godt fornøyd med at vi klarte å signere vår toppskårer fra i fjor også, håper Bale og Ade finner tilbake til sitt gode samspill fra i fjor. Skulle jeg gi vinduet en karakter ville jeg faktisk gi så mye som 8/10, selv med Modric, King og VdV ut, utelukkende fordi vi har fått inn to verdensklasse-spillere, og jevnt over meget gode spillere og så og si ikke brukt en eneste krone grunnet fjerning av stallfyll (de første rapportene sier vi faktisk har tjent penger). Da er presset på AVB, håper på minimum topp 5, selv om jeg tidligere har sagt at jeg kommer til å støtte AVB uansett resultat da det vil ta tid for et nesten helt nytt lag å venne seg, ikke bare til hverandre, men til en ny spillestil. Fortsetter Levy med sine gode avtaler (sies at Lyon fikk "bare" £8m upfront, noe som jo er helt fantastisk for oss med tanke på at Lloris er en landslagskeeper i en alder av 25) og å støtte AVB, så tror jeg dette kan bli en meget god duo på WHL. Come on you Spurs! Endret 31. august 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Vi har fått innvilget en ekstra time på å prøve å få i land en avtale med Joao Moutinho! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Enig med at vi kom godt ut av vinduet. Ryktene går om Moutinho enda, de kan visst fullføre en deal etter fristen er gått ut, så lenge de rette papirene er i orden(?) "The transfer deadline has passed, but teams can still complete deals if they've followed the correct procedures (remember Rafael Van der Vaart's transfer?). Apparently, Spurs might still get a deal done for Joao Moutinho, though most of the chatter around the internet is that the transfer between Tottenham Hotspur and FC Porto won't be happening." Vi får se imorgen, har ikke noe tro på det, men han hadde vært en kjempesigning hvis om og men. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Kravet for å få en forlengelse er at man må legge frem bevis på at avtalen er i sluttfasen eller noe lignende etter det jeg har hørt. VdV signerte vel også 1 Sep da han kom til oss? http://transfernewscentral.com/why-moutinho-can-still-sign-for-tottenham-hotspur/ Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Ok, var ikke klar over den regelen. 35min to go da. Håpe håpe! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 bbcsport_david Tottenham have literally just stopped working on deal for Porto midfielder Joao Moutinho. It's off #bbcfootball #thfc Tror håpet deres er ute.. David Ornstein er som regel spot on. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Ja skrev det i EPL tråden også, egentlig like greit slik at jeg kan slippe å bli torturert. Hope in a hanging snore vettu! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Ja så det etter jeg hadde postet her. Var oppe og hentet meg litt is og hadde 3 tråder oppe. Sjekket EPL tråden sist så Haha helt klart. Hadde dere fått Moutinho nå på tampen så hadde det vært et forrykende vindu av dere. Levy igjen gjorde en god jobb. Sikret dere vel litt profitt også utifra hva jeg fikk med meg? Var vel ikke akkurat planen det mtp. Moutinho, men men.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Kane går til Norwich på lån, fikk extension de også. Helt greit nå som Dempsey kom inn og kan bekle alle offensive posisjoner. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Er vel fortsatt mulig å få til en låneavtale? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Ja så det etter jeg hadde postet her. Var oppe og hentet meg litt is og hadde 3 tråder oppe. Sjekket EPL tråden sist så Haha helt klart. Hadde dere fått Moutinho nå på tampen så hadde det vært et forrykende vindu av dere. Levy igjen gjorde en god jobb. Sikret dere vel litt profitt også utifra hva jeg fikk med meg? Var vel ikke akkurat planen det mtp. Moutinho, men men.. 3-6m, men det er i et vindu hvor vi skaffet både Vertonghen, Lloris og Dembele, så i morgen vil jeg nok være storfornøyd! Levy får null tyn herfra selv om Moutinho ikke kommer. Som jeg har ymtet frempå, jeg mener stallen er klart forbedret etter dette vinduet, samt at disse spillerne vil passe AVB sin spillestil mye bedre, så er meget fornøyd. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Ja så det etter jeg hadde postet her. Var oppe og hentet meg litt is og hadde 3 tråder oppe. Sjekket EPL tråden sist så Haha helt klart. Hadde dere fått Moutinho nå på tampen så hadde det vært et forrykende vindu av dere. Levy igjen gjorde en god jobb. Sikret dere vel litt profitt også utifra hva jeg fikk med meg? Var vel ikke akkurat planen det mtp. Moutinho, men men.. 3-6m, men det er i et vindu hvor vi skaffet både Vertonghen, Lloris og Dembele, så i morgen vil jeg nok være storfornøyd! Levy får null tyn herfra selv om Moutinho ikke kommer. Som jeg har ymtet frempå, jeg mener stallen er klart forbedret etter dette vinduet, samt at disse spillerne vil passe AVB sin spillestil mye bedre, så er meget fornøyd. Skjønner den helt klart. Ser også på dere som styrket. Blir litt skremt av tanken på dette laget når dere er samspilt og dere får inn en skikkelig offensiv spiller (såfremt ikke Sigurdsson tar store steg i løpet av sesongen) til å spille bak Adebayor. Dere har også mistet van der Vaart, men selv om mannen på sitt beste var knallgod så spilte han sjeldent mer enn 60 minutter på høyt gir og til tider var han en luksusspiller. Så igjen: Ser på dere som forsterket og pdd. så er dere på linje med oss. Kanskje hakket dårligere på offensiv midtbane, men bedre på den ene dype midtbanerollen såfremt ikke Diaby slår til. Når det gjelder kantspillere og spissplass så er dere pdd. hakket vassere enn oss med Adebayor og Bale. Defensivt vil jeg derimot påstå at vi er mer stødigere og da særlig med deres tap av Kaboul. Alt i alt: Nord-London derbyene blir jævlig spennende i år. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Moutinho deal failed due to 15% players rights stake owned by a third party. Fee and personal terms agreed - sies det på twitter. Da gikk den skeis Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 hahaha jeg lo 1 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Sitat AVB: “This has been a busy transfer window and I cannot praise highly enough the efforts the Club made to sign Joao Moutinho. I have said all along that this was never an easy transfer and as such we never had enormous expectations of getting this deal across the line." Anyways..... Kamp idag Tror det blir dette laget som starter, vil se Dembele spille: ----------------Friedel---------------- Walker--Gallas--Vertonghen--BAE ---------Sandro--Dembele----------- Lennon-----Sigurdssen----------Bale --------------Adebayor--------------- Lloris og Dempsey kan ikke spille denne kampen, siden de signet så sent. Endret 1. september 2012 av Posemedchips Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Tafatt fra Spurs, har mye ball, men.... Heldige som ikke ligger under, etter en kjemperedning fra Friedel. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Tafatte greier.. Håper på bytte i pausen, skriker etter Dembele og Ade denne kampen.. For dårlig å slite mot Norwich på hjemmebane, og det etter at de klarte 2 - 1 sist gang. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Der har vi Dembele vettu! ?.. inn for Sandro ... Endret 1. september 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Vet ikke, gikk glipp av infoen i begynnelsen. Men kan se ut som at Sandro er borte. Ser ikke flere bytter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå