Snurreleif Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 (endret) @barcastuff: Barcelona have agreements with Tottenham, Liverpool, and Schalke on a loan of Ibrahim Afellay (26). Player will make choice." Spennende om det stemmer, så kanskje vi får et inntrykk på akkurat hvor stort navn Liverpool fortsatt har utenfor England. Edit: Håper forøvrig ikke det stemmer at vi selger Button til Charlton, hadde heller sett Gomes eller Cudicini ut døra, og Button inn som lovende talent. Edit 2: "Bekreftelse" på sitatet om Afellay her.. Edit 3: Faen Vår godeste keeper-trener er visstnok ikke fornøyd med at vi selger. Endret 28. august 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Sorry for dobbelpost, men twitter er nå glovarm med uttalelser om at Shaktar skal ha akseptert Spurs sitt bud på Willian! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Rafael van der Vaart has agreed in principle to rejoin HSV, who are willing to offer €12M, but Tottenham want €18M. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Ser ut som AVB og Levy holder på med sommer-rengjøring, hadde vært kjekt å beholde litt ekspertise og erfaring dog.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Hadde vært kjekt å fått inn noen erstattere og... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Og når vi snakker om sola, Dembele er visst på vei. Om han fortsetter der han slapp i fjor er ikke det dummeste mannen å få inn. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Meget god spiller, men som jeg sa i EPL tråden, venter med feiringa til det blir offisielt. Men hva tror dere? Verdt £15m? Endret 28. august 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Når man ser summene andre klubber bruker på spillere, ja, så absolutt. Meget bra forsterkning. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Har som veldig mange andre hatt lyst til å se han i klubben jeg heier på. Herlig spiller! Endret 28. august 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Er fortsatt noen som mener det er en stiv pris, men personlig mener jeg det er bedre med Dembele for 15 enn Moutinho for 30. Ryktes jo fortsatt at Defoe skal ut, ergo må vi ha enda en spiss. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Halvparten så god som Modric og halvparten av prisen, joda greit nok det så lenge vi ikke har tenkt å blande oss bort i kampen om CL-plasser. Endret 28. august 2012 av Solaar Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Virker som om motstanderne våre er mer entusiastisk rundt overgangen enn den gjengse Spurs-supporter Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Neida, for all del det er en god spiller og en spillertype vi trenger. Jeg er bare gammel og bitter og lei av å alltid miste de beste spillerne til klubbene med mest penger. Akkurat som vi selv driver på, og som hele resten av fotballverden gjør. Den eneste gleden jeg får av fotball for tiden er den jeg alltid har hatt: å støtte mitt lokale lag på stadion. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Jeg hadde tatt imot Dembélé med åpne armer som United-supporter. Jeg trodde faktisk at større klubber enn Spurs ville vært interessert. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Vi får nok ikke en Modric erstatter med tanke på pasningskvalitet, men han er bedre defensivt samt mye flinkere til å komme seg forbi motspillere, som igjen vil åpne rom. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Helt klart. Dembélé er jo et beist av en spiller. Sterk, hurtig og god teknisk. Han kan passere spillere. Jeg er gira på deres vegne. Modric er Modric, men det her er et meget godt kjøp. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2012 Rapporter Del Skrevet 29. august 2012 Tegn på at Lloris-overgangen har strandet? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2012 Rapporter Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Dembele utenfor "The Lodge. Edit: Den offisielle THFC twitter kontoen har bekreftet at vi har signert Dembele, og nå nettsiden! Coys! http://m.tottenhamhotspur.com/mobile/News/news-article.page?ref=dembele-deal-agreed-290812 Endret 29. august 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 29. august 2012 Rapporter Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Dembele er bekreftet signert av Spurs, på hjemmesiden! Edit: 2.5sek for sent ute Endret 29. august 2012 av Posemedchips Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2012 Rapporter Del Skrevet 29. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=MFIyGPHSSZw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå