Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Er forøvrig helt latterlig at noen allerede begynner å rette pekefingeren mot AVB, er ikke så mye fyren får gjort med personlige feil av spillerne på banen, samt en tynn benk, Jenas så forøvrig overraskende pigg ut da han kom innpå (ikke at det betyr han spilte en bra kamp).

Synes igjen vi har nok en god første omgang, med litt mer kvalitet på topp og en friskere målvakt, samt en del tid, så synes jeg dette kan utvikle seg til noe meget friskt.

Andre omgangen er dog mye dårligere, og angrepsspillet lugger i stor grad, vi må også være såpass ærlige at vi sier at BAEs mål var av den heldige sorten, men alikevel er det ufattelig surt å tape to poeng på hjemmebane.

Et poeng mer enn på samme tidspunkt i fjor, men mot dårligere motstand, huff..

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som allerede nå retter fingeren mot AVB er folk som er i mindretall og egentlig ikke har peiling på noe som helst..

Ville ikke tatt de seriøst.

Forøvrig så er det bare å sparke AVB. 1 poeng på 2 kamper? Det er jo pokker meg bare 1 poeng mer en de to første kampene i fjorårets sesong..

Hadde forventet meg mer.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Glad Modric-sagaen endelig er ferdig. Men "samarbeids-klubb" uroer meg litt, men tror egentlig ikke Levy vil gjøre oss til ett farmer-lag. Kanskje bare optimisten i meg som snakker nå.

Håper det er mer å sende unge talenter frem og tilbake mellom klubbene for erfaring, og noe friendlies-cup greier off season. (optimist igjen)

Lenke til kommentar

Spurs nekter for at vi blir en farmer-klubb for Real:

Tottenham Hotspur have denied that their "partnership agreement" with Real Madrid means the Spanish club have first refusal on their star players.

A Spurs source has told ESPN: "Speculation, that's all it is. All the talk about Bale and Real is speculation. Spurs' partnership with Real Madrid does not cover this sort of thing."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...