Snurreleif Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Er forøvrig helt latterlig at noen allerede begynner å rette pekefingeren mot AVB, er ikke så mye fyren får gjort med personlige feil av spillerne på banen, samt en tynn benk, Jenas så forøvrig overraskende pigg ut da han kom innpå (ikke at det betyr han spilte en bra kamp). Synes igjen vi har nok en god første omgang, med litt mer kvalitet på topp og en friskere målvakt, samt en del tid, så synes jeg dette kan utvikle seg til noe meget friskt. Andre omgangen er dog mye dårligere, og angrepsspillet lugger i stor grad, vi må også være såpass ærlige at vi sier at BAEs mål var av den heldige sorten, men alikevel er det ufattelig surt å tape to poeng på hjemmebane. Et poeng mer enn på samme tidspunkt i fjor, men mot dårligere motstand, huff.. Endret 25. august 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Folk som allerede nå retter fingeren mot AVB er folk som er i mindretall og egentlig ikke har peiling på noe som helst.. Ville ikke tatt de seriøst. Forøvrig så er det bare å sparke AVB. 1 poeng på 2 kamper? Det er jo pokker meg bare 1 poeng mer en de to første kampene i fjorårets sesong.. Hadde forventet meg mer. Endret 25. august 2012 av Hille Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Lei av å rote mot rotalag hjemme Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Modric er endelig borte, og vi har blitt en "samarbeidsklubb" med Real samtidig. Farmerlag da med andre ord.. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Glad Modric-sagaen endelig er ferdig. Men "samarbeids-klubb" uroer meg litt, men tror egentlig ikke Levy vil gjøre oss til ett farmer-lag. Kanskje bare optimisten i meg som snakker nå. Håper det er mer å sende unge talenter frem og tilbake mellom klubbene for erfaring, og noe friendlies-cup greier off season. (optimist igjen) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Det åpner vel kanskje bare for at klubbene skal utveksle erfaringer slik det står i pressemeldinga? Trenerkonferanser hos hverandre, treningskamper, talenter som får prøvd seg noen uker på de respektive lagenes akademier osv. Og kanskje det fører til at vi får låne spillere som Sahin. Nei faen... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 http://fotball.aftenposten.no/england/article248272.ece Huzzah! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Gode nyheter! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=LQXNs6bmOK0 For de som ikke har sett han i aksjon. Virker å ha en del "sirkus-redninger", og muligens et høyt antall farlige returer, men ser flere redninger vår kjære Friedel (no sarcasm) ville ha slitt med. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Dårlig gjort å bryte Friedel sin rekordrekke på denne måten! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Tror andre skal slite med å bryte den alikevel dog, da jeg tror Friedel overtok rekorden i sin 160ende kamp eller noe slikt Endret 27. august 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Nesten så jeg håper han får lov til å dra til QPR hvor han vil være garantert startplass. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Gomes ryktes å dra tilbake til PSV dog, så da trenger i Friedel. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 http://www.footballcourier.com/news/story/1427723/stannard-granero-could-be-spurs-bound-following-real-madrid-link/full_story.html Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Spurs nekter for at vi blir en farmer-klubb for Real: Tottenham Hotspur have denied that their "partnership agreement" with Real Madrid means the Spanish club have first refusal on their star players. A Spurs source has told ESPN: "Speculation, that's all it is. All the talk about Bale and Real is speculation. Spurs' partnership with Real Madrid does not cover this sort of thing." Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Hmm, kan egentlig ikke si jeg har hørt noe særlig om Esteban Granero. Men har egentlig ikke fulgt spansk fotball skikkelig. Men ser han har spilt for Getafe(lån) og Real de siste sesongene. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Alt jeg vet er at han kalles "piraten" og at hans styrker tilsynelatende er teknikk, pasninger og kreativitet. Sånn sett hadde det passet oss, men aner ikke noe om nivået hans. Eneste jeg fant: http://www.youtube.com/watch?v=6nA-wO0ulS8&feature=youtube_gdata_player Endret 27. august 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Ser han har spilt en ca 30 u-landskamper fra u16 til u21, for Spania. Og nærmere 70 kamper for RM siden -09. Så ferdigheter har han nok. Men vi får se. Når han nå linkes til Spurs, så dukker det nok opp en del info om han rimelig kjapt på diverse forum. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Ang. Lloris er min eneste bekymring at han vil takke nei pga mangel på CL-fotball, skal tilsynelatende være viktig for han.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. august 2012 Rapporter Del Skrevet 28. august 2012 Har stort sett sett Granero de 10 siste minuttene av kampene til Real. Så kan ikke akkurat si jeg har fått det helt store inntrykket. Men om han er innbytter på Real så er han sikkert god nok til å være cover for oss og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå