Snurreleif Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 (endret) http://mobile.cartilagefreecaptain.com/2012/8/23/3262520/tottenham-hotspur-andre-villas-boas-injuries-adebayor-West-Brom? AVB om Willian og Damiao. Endret 23. august 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Sa ikke Wenger at han aldri hadde hørt om Carzola et par dager før han signerte ham eller noe? Tror uansett ikke Spurs ender opp med Damiao. Han er for god/dyr så lenge Spurs ikke er i CL. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 (endret) AVB uttalte jo før han kom at ryktene som sa han var på vei til oss var blank løgn, så man vet jo aldri. Verdt å nevne er også at drakt nummer 9 er ledig, Ade fikk 25. Endret 23. august 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Det sies at Kaboul har slått opp igjen en kneskade, og ikke spiller på lørdag. Da er det vel duket for Vertonghen fra start, regner jeg med. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Parker er på bedringens vei mens, surprise surprise, GIO ER SKADA! Vil jo ikke spille virker det som. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Ade og Vert fra start i dag, ellers den samme oppstillingen som mot Newcastle. Noe slikt tenker jeg. Friedel Walker - Gallas - Vertonghen - Ekotto Livermore - Sandro Lennon - Gylfi - Bale Ade Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Tottenham Hotspur lineup (4-2-3-1): Brad Friedel Benoit Assou-Ekotto, Jan Verthonghen, William Gallas, Kyle Walker Sandro, Jake Livermore Gareth Bale, Rafael Van der Vaart, Aaron Lennon Jermain Defoe Endret 25. august 2012 av Hille Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Innbyttere: Naughton, Jenas, Sigurdsson, Cudicini, Adebayor, Townsend, Caulker. Håper vi får se Ade en liten stund, men hvem vet hvordan formen hans er. Han har vel trent med city-reservene? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Defoe startet alikevel? .... Skal gjerne ha fått tak i den jævelen som påsto Ade og Gylfi startet... Men uansett: http://www.youtube.com/watch?v=3SrHcjOxnTc Fikk ikke sett første kampen live, så nå er jeg ladd! Endret 25. august 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Har mine tvil, men skulle ønske TV2 sendte fra WHL i pausen også. Spurs skal hylle the King litt, så hadde vært artig å få sett. 1-0 til pause, 3-0 kampslutt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Det skal sies, vi har for øyeblikket en tynn benk. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Syntes vi spiller ganske så bra nå. Og nesten 90% possesion er imponerende uansett motstander! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Merker savnet av en klassespiss på topp dog. 1 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Jepp, det blir litt pusete helt på toppen. 9 skudd totalt, men når det gikk 45min før vi faktisk traff mellom stengene så blir det ikke mange mål desverre. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Jeg må stille det samme spørsmålet her som jeg stilte på tottenhamsvenner.. Hvor er logikken i at spillet vårt først og fremst skal gå via kantene, også setter vi en dverg av en poacher som enslig spiss? Beklager for all klaginga mi på Defoe (selv om det mest egentlig er situasjonen vi er i, og ikke spilleren selv), men jeg merker vi sliter med det samme år inn og år ut. Modric har jeg forøvrig ikke savnet så veldig de gangene vi virkelig får fart på kula. Han har kreativiteten og det lille ekstra, men fart og presisjon kan kompensere for det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 (endret) LOL Som vår kjære Pirat EKOTTO ville ha sagt det! Endret 25. august 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Da får jeg jaggu meg litt poeng på han og da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Venta på det, makan som West Brom har presset etter at Lukaku entret banen.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Ekotto sin verste kamp noen sinne. Selv om han scora.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Jeg er en fan av Friedel, men en yngre/kvikkere keeper hadde tatt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå