Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www1.skysports.com/football/news/11675/8008391/Spurs-accept-Dawson-offer-

Daws virker å være på vei ut.

Litt synd siden han er en god stopper og squadspiller, samt en grei fyr, men er kanskje for det beste med tanke på at fremtidsprosjektet Caulker pluss Kaboul, Gallas og Vert virker å være foran i køen.

Fryers har jo også kommet inn og kan være et alternativ i en evt krise, venter bare på kommisjonen sin avgjørelse ang. kompensasjon til Manchester U.

Stemmer budsummen er det også godt jobbet av Levy å få £9m når vi fikk Vert for ca €12 (mener jeg å huske).

Lenke til kommentar

Det er helt klart en veldig uheldig, og latterlig episode det med adebayor og Santa Cruz(nei han var aldri nødvendig, men mark hughes hadde en helt rar obsession med fyren). Men det var kanskje nødvendig å gjøre det på den måten, for å jump starte for å bli en toppklubb. Det med at city betaler noe av lønnen, eller gir han en avslutningspakke har jeg ingen tro på, og det er jo ikke bekreftet noe sted. Grunnen til at det har tatt så lang tid er jo fordi city nettopp ikke vil gå med på å betale noe av lønnen.

Jeg synes city har gjort mye rart og dumt på overgangsmarkede - mark hughes var definitivt feil mann, men city har visst seg solide når spillere gjør seg vanskelige. City satte hardt mot hardt mot tevez, og jeg kan ikke på noen som helst måte se at adebayor skal kunne klare holde city "ransom". Bridge kan være et annet eksempel, men her er infoen litt mer difus. Overgangen er ikke så stor at city ikke bare kunne latt han råtne på reservelaget.

Røverkjøp av spurs.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Er det der resultatet som kommer når du søker på navnet hans på Reals side eller noe?

Ja, en bruker på Tottenhams Venner rakk å søke han opp og ta bilde før det ble fjernet, han har visst ikke fjernet seg fra siden enda.

Klubbhistorikken hans sier Spurs til 2012, og Real fra samme tid.

Edit: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2191721/Tottenham-close-Willian-Leandro-Damiao.html

Riktignok Daily Fail, men spennende rykter.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Den som har skrevet den artikkelen kan nok mer om å tirre på seg Spurs-fans enn hva han kan om klubben for alt er jo helt bak mål, men nok om det trollet.

Hvis det er hold i de ryktene fra Daily Mail og Modric forlater oss føler jeg vi er betydelig forsterket i dette vinduet, det hadde jeg aldri trodd og tviler sterkt på at det kommer til å skje, står fortsatt på mitt om at vi selger Modric på deadline day og henter inn Charlie Adam på lån som erstatning...

Lenke til kommentar

Rykte:

Quest-France påstår Rennes og Spurs er enige om overgangssum for M'vila.

Rapporteres om 13€m

Nå hørtes ikke akkurat Quest-France ut som de mest troverdige folka der ute, men forundrer meg ikke. Hadde vært utrolig kjipt å se M'Vila glippe til dere.

En av de spillerene jeg har ønsket mest til Arsenal i år. Og det var FØR Song forsvant..

Lenke til kommentar

Nei et rykte er forsåvidt kun et rykte, men Sandro + M'vila som sittende midtbanespillere i AVB sin spilleplan er en våt drøm.

Vil heller ha M'vila for 13m, enn Moutinho for 30.

Det optimale ville vel vært både M'Vila og Moutinho? Men, ja M'Vila er knallgod. Ville forsterket midtbanen deres betraktelig.. vår også forsåvidt. Hadde personlig håpet at dere droppet ut av kampen og heller satset på Huddlestone, men big Tom dro heller til Wolves på lån så flaksen var ikke helt på vår side :p

Lenke til kommentar

Både Moutinho + M'Vila er det urealistisk å håpe Levy blar opp for etter min mening, men helt klart en spennende duo på papiret.

Vi er tilsynelatende ute etter en ekstra spiss pluss evt keeper i tillegg, så ser ikke hvorfor Levy plutselig skulle gå på en spending spree, særlig når vi også linkes til Willian som er ving.

Tom går vel til Stoke?

Lenke til kommentar

Selvfølgelig veldig urealistisk ja. En backup keeper trenger dere (som oss) pluss en ekstra spiss. En kantspiller som ikke er like skadeutsatt og hakket over Lennon er også noe dere burde se etter. Willian kan være akkurat det, men han blir forholdsvis dyr tror jeg.

Bare mente han skulle på lån til et eller annet lag. Wolves har gått mye rundt de siste par dagene så bare å beklage. :p

Lenke til kommentar

Hadde det vært Wolves hadde jeg bare blitt glad, å sende Big Tom til et slikt destruktivt lag som Stoke er latterlig.

Willian ryktes å koste 13m, og skal til og med ha blitt sett på WHL (stor dose salt) på Mandag, så man vet aldri.

Lloris er vel fortsatt et mål, men Lyon nekter å spille ball.

Damiao ryktes jo som alltids, men vi får se.

Avb har allerede skapt bølger blant noen av fansen pga evt salg av Dawson og utlån av Tom.

Ene øyeblikket sier de han må få tid og tillit, andre øyeblikket slaktes han..

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Jo, men skal ikke se bort i fra at AVB får "skylda" for dette, selv om ryktene startet før han kom til klubben.

Gir mening i at VdV ikke kommer til å klare å tilpasse seg AVBs spilleplan mtp kondisjon og fart dog, og er vi virkelig ute etter alle spillerne vi linkes til så trenger vi penger.

Edit: skal påpekes at årsaken til at ryktene i det hele tatt startet er fordi kona visstnok ikke trives i England/ikke får jobb.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...