Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først: At en av våre spillere har kjørt i fylla gjør meg flau. Jeg skammer meg rett og slett. Helvetes idiot, hva faen tenkte han med? Det finnes INGEN unnskyldning og det er ikke vits å bagatellisere hendelsen heller.

Så til neste sak. Hva gjør man nå? Skal man støtte spilleren eller skal man lage et eksempel av ham? Hva tror dere hadde skjedd hvis f.eks Gio var den skyldige? Og hva skal man gjøre for å unngå at dette kan skje på nytt med ham eller en annen spiller?

Det skal bli interessant å se hvilken vei klubben velger. I flere år har vi fremstått som en partyklubb hvor det har vært lov å ta seg en liten fest i ny og ne. Gjerne midt i sesongen eller foran viktige kamper. Det har også vært liten tvil om at klubben mener at det er greit å kombinere et profesjonelt idrettsliv på verdens høyeste nivå, med et behersket alkoholinntak. Utifra det jeg har lest på dette forumet, flere engelske forum og i samtaler med folk rundt omkring så virker det forøvrig som at det også er helt akseptert blandt den aller største delen av fansen (nok en gang blir jeg forundret, med tanke på den enorme pasjonen, tiden og økonomien man legger i å dyrke laget sitt)

Det er ikke til å unngå at det dukker opp episoder som dette så lenge man lar festen holde på. Dette er tross alt unge gutter med mye penger som lever i en boble. Man er nødt til å lage strenge regler for de, de må forstå at de ikke kan ture på som de vil bare fordi man er en middels god spiller i et middels godt PL-lag og tjener mye penger.

I sommer fikk vi det første hintet om at dette kanskje kan forandres på, da Redknapp gikk ut med sine uttalelser i lys av incidenten med King: Redknapp is ready to ban his squad from consuming alcohol next season — and would even consider testing his players to ensure they are dry. Jeg anbefaler ALLE å lese det som Harry sier i det intervjuet, og legg det på minnet til neste gang dette skjer. Jeg er på en makaber måte glad for at det skjer i vår klubb. Kanskje vi kan lede vei nok en gang?

Det er ihvertfall på tide at noen i klubben setter seg ned og aksepterer at man har et kulturproblem og tar ansvar for det. Og da mener jeg at man tar seg tid til å gjøre mer enn å bruke den samme pressemeldingen og bare bytte ut enkelte av ordene.

Ledley King Mai-09: “ (...) I fully appreciate that, as a professional footballer, I have a duty to behave in a responsible manner. (...) "

David Bentley August-09: " (...) I fully appreciate that as a professional footballer I have a duty to behave in a reputable and responsible manner. (...) "

...tbc

Og til de som godter seg over at det er en Tottenham-spiller som har gjort dette så kan jeg bare si at man bør feie for egen dør først.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...