Solaar Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 edit: Nei det ser ut som jeg tar feil gitt, jaja og nå snuser storklubbene på ham. Nei da finner jeg ingen logikk i at Naughton kan forsvinne. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Hadde Damiao vært klar synes jeg det er rart han ikke har blitt annonsert allerede.Verste er jo at Damiao har imponert mer enn Hulk i dette mesterskapet. Det kan godt være han er klar for en klubb men at de lar være å gjøre det offentlig før etter mesterskapet av respekt for ham og eventuelt troppen. Når Tottenham kjøpte Modric, var ikke det samme greia da? Eller ble det annonsert før mesterskapet? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Jo ser teorien og logikken, men Chelsea annonserte vel Oscar midt i turneringen? Begynner å bli manko på høyrebacker skulle Naughton dra.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Om Gallas ikke drar slik at vi har bra med cover på stopperplass kan jo Kaboul spille der. Rose virket ok backup i fjor, men det jeg så av ham i vår var dårlig. Mer redd for venstrebackposisjon enn høyreback. Men kanskje de skal bruke Verthongen som backup der. Han spiller jo venstreback på landslaget. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 På venstre har vi BAE, Rose *grøss* og Fryers (etter alt å dømme), på høyre har vi vel kun Walker og Naughton som rene Backer? Vertonghen kan spille venstreback i nødstilfeller ja, men etter hva jeg har skjønt vil han spille stopper. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. august 2012 Rapporter Del Skrevet 7. august 2012 Jo ser teorien og logikken, men Chelsea annonserte vel Oscar midt i turneringen? Ble vel annonsert før eller etter første kamp. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Det er en spiller på akademilaget som ligner skummelt på Bale.. Han er høyreving og heter Kenneth Mcevoy. Endret 9. august 2012 av Hille Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. august 2012 Rapporter Del Skrevet 9. august 2012 Staselig resultat mot Valencia, ser vi må få inn en skikkelig spiss eller to.. Gleder meg også til Sandro kommer tilbake, trengs skikkelig. Håper på et par forsterkninger nå før vinduet stenger. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 10. august 2012 Rapporter Del Skrevet 10. august 2012 Stusselig resultat ja. Midtbanen funket heller dårlig, men har vel ikke så mye valg nå, pga skader, OL og Modric som ikke er lysten. Spisser kunne jeg tenkt meg Adebayor(liker fyren) og Leandro Damiao som storspiller i OL. Men ifølge rykter slippes ikke Leandro for mindre enn 47mill£(buyoutklausul). Og det begynner nok å snø i helvete før Mr.Levy åpner lommeboken på så vidt gap. Noe som kanskje er like greit egentlig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. august 2012 Rapporter Del Skrevet 10. august 2012 Når andre klubber ser hvor mye Moura gikk for så krever de nok ca det samme. Hypen disse unge brasilianerne får er dustete. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. august 2012 Rapporter Del Skrevet 10. august 2012 To andre faktorer som spiller inn er jo at Internacional vet hvor desperate vi er etter en spiss som Damiao, samt at Manchester City nå har kastet seg inn i kampen. Hjelper jo selvfølgelig heller ikke at Damiao har storspilt i OL. Merker optimismen fra starten av vinduet er borte, tror dette kan bli et middelmådig år.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Sky Sports News @SkySportsNews Sky Sources: Luka Modric to fly to Spain tomorrow to finalise move to Real Madrid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Ja, det måtte vell gå slik. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Håper inderlig det stemmer, lei hele sagaen etterhvert. Blir nok ett savn på midten, men skal vel være mulig å få inn en erstatter som ikke er langt fra modric`s nivå. Kanskje en som scorer mål i tillegg? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Bedre enn United ihvertfall. Tenk hvor surt det må være å miste sin beste spiller til dem. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Ryktes at han drar for en mye lavere sum enn vi ville ha dog, litt dumt når PSG tilsynelatende var villige til å betale. Spørs om Levy og AVB ble enige om å bare få inn pengene slik at vi kan handle og bli kvitt et uromoment. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/18922082 Artikkel om AVB, ikke noe nytt men inneholder sitater fra Cech bl.a. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 Spår en vanskelig sesong for Spurs. Men gi det tid så vil det bli bra. Tror ikke Tottenham trenger mye motivasjon neste kamp mot Chelsea forresten. Tok CL-plassen og AVB greia. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. august 2012 Rapporter Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Chelsea - Tottenham blir magisk! Faktisk ikke mange Spurs fans som tror det blir like bra som i fjor. Ny trener, ny spillestil og mye å rydde opp i gjør at dette nok blir en midt-på-treet sesong (for ikke å glemme at dette året ikke ender med tallet 1). Blir gøy likevel dog. Endret 15. august 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå