Solaar Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Hvis Spurs blir en money-klubb mister jeg mitt engasjement som supporter. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Det har vært veldig mange rykter i det siste på forskjellige økonomiske fronter. Den ene er jo selvsagt ny sponsoravtale i forbindelse med den nye arenaen. I tillegg har det vært spekulasjoner på at klubben kanskje går på børsen igjen for å selge deler av klubben for å skaffe penger til å bygge. Dette er på siden av kjøperyktene. Det en må huske på er at rykter er ofte bare rykter. Hvorfor skulle random folk på twitter få tak i sånn info? Hvorfor skulle noen i Tottenham være interesserte i å lekke slikt? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Er vel ofte journalister eller folk med info og blir regnet som pålitelige som gjør at disse ryktene får skikkelig medfart. Ofte bare tullball og. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Ryktene går iallefall ut på at den 29ende rikeste familien i verden, noen rakkere i fra Kuwait, som var interessert i Liverpool i fjor skal være være våre nye eiere. Håper vitterlig dette bare er et idiotisk rykte lagt ut for å få oppmerksomhet, klubbens rykte vil lide skulle noe slikt skje. Som jeg skrev på min personlige twitter: Investment = ok, becoming a rich familys toy = not ok. Vi er Tottenham Hotspur, en klubb myntet på ære, tradisjoner, mot til å spille vår type fotball og attraktiv fotball, ikke på å bli en forbasket oljeklubb. Nå sies det at det er en familie fra Qatar som har kjøpt en "controllable size" av klubben, mens en siste sier vi ikke har blitt solgt. Silly season stinker. Endret 6. juli 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Endelig! Vertonghen bekreftet Spurs-spiller! (Medical gjenstår). Overgangssummen sies å være 12 millioner euro (ca £9.5m). http://www.youtube.com/watch?v=RQjAd2d7mLg Endret 8. juli 2012 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Verthongen hadde skrevet "Spurs!!!" på facebook i natt. Så jeg hadde i grunn allerede startet feriringen Godt med ofisielle ord også. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Det florerte mye rundt vedrørende det var en ekte Facebook-profil eller ikke, så jeg ventet til det hele var offisielt Fantastisk signering må jeg dog få si! Nå trenger vi bare en spiss eller to, evt en erstatter for Modric og en keeper, så gir jeg AVB/Levy 10/10! Nå går dette rundt på twitter: Jan Vertonghen: ‘Milan and Arsenal wanted me, I'd rather join them but I wouldn't be a guaranteed starter there so I signed for Spurs’. Endret 8. juli 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Høres ut som en fornuftig fyr. Gratulerer. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Det der er nok et rykte som er startet av en snurt Arsenal fan. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Ser ikke verre ut skal man dømme utifra nivået på tweets fra Arsenal-fans til Vertonghen da han annonserte det på Twitter. Meget fornøyd med vår backfirer nå! Endret 8. juli 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Transfer Clockwatch @TransferClock BREAKING NEWS: #Spurs sign Adebayor for £8million. #THFC #MCFC #City #Tottenham #Football Hørt noe om dette? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 4th official mente det var 5,5 mill eller deromkring. Utover det har jeg ikke hørt noe. Men transferene pleier vel være i boks når han twitrer om det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Ikke overrasket om dette går i boks. Levy er en rakker på forhandlinger, pluss at Ade vil til Spurs, og City må selge. Spørsmål om tid. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Da kom jeg hjem fra en grillings med familien. Vi bestemte oss for ny Londontur. Skal se mot QPR i september. Blir good! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Veldig billig pris må jeg si. Holder kontrakten hans på å gå ut? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Schmaker gått! Håper på en Desember-kamp selv siden jeg skal over da. Veldig billig pris må jeg si. Holder kontrakten hans på å gå ut? Levy-pris, samt at City vil selge. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Endret 9. juli 2012 av Hille Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Flere av gutta er fornøyde så langt i følge de selv på twitter. Parret roser hvordan AVB bruker tid til å snakke med hver enkelt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Uvant å se han i spurstrøye. Håper virkelig han får det til denne gangen. Har veldig sansen for han. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 OK, så spillerne sleiker ryggen til treneren i hans første tid i jobben og før laget er satt. Overraskende... Hilsen gledesdreperen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå