Aleks Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Sky Sports News @SkySportsNews We understand Tottenham are close to appointing Andre Villas-Boas as Manager #THFC Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Ser ut som dere kjøper Gylfi også. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Hm, kan han være på vei til Tottenham, eller er AVB så å si klar? http://www.nrk.no/sport/fotball/1.8228079 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Etter alle ryktene våger jeg å tro AVB er vår neste manager, men jeg kan selvfølgelig ta feil. Virker jo veldig belelig dog når de seneste ryktene sier Spurs annonserer sin neste manager enten i morgen eller på Mandag. Endret 30. juni 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Bare å gratulerer med ny manager. Spennende med AVB. Feilet hos oss, men håper han har lært og tar kontroll fra første dag. Etter hva flere Chelsea spillere har sagt kan det virke som AVB ble dårlig likt og derfor ble det vanskelig for han. Men, ny start og blanke ark. Lykke til! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Sky Sports har det på nyhetene nå. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Overskrift på sky sport: AVB confirmed as new boss at Tottenham Endret 3. juli 2012 av Posemedchips Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Ti millioner steg opp fra 'Arry. Klarer dere å beholde Modric, samt gjøre noe smarte kjøp blir dere skikkelige utfordrere Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Klarer ikke helt å bli over meg av begeistring ennå, men håper han får en flying start så vi slipper uro i garderoben. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Slår Spurs Newcastle borte i første kamp er det jo en del lette kamper etterpå hvor en skulle kunne sanke poeng, spille inn taktikk og få godfølelsen i troppen. Om dette ikke skjer i denne perioden derimot... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Gylfi Sigurdsson er offisielt klar for Spurs, det liker jeg men samtidig litt urolig for hva det kan bety for VDV. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) Dette åpner for at VdV kan dra, Sigurdsson er vel en spiller av samme type, bare mer uerfaren grunnet alder. Spennende signering dog, tipper Rodgers er skuffet og muligens irritert. Endret 4. juli 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Da kan jo være han er ersatter for Kranjckar og Modric da? 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Krancjar, ja, Modric? Lite sannsynlig, Gylfi spiller vel mest kant? Dessuten to helt forskjellige spillere, samt at vi er ute etter Oscar og muligens Moutinho. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Gylfi spilte vel en slags offensiv midtbane i Wales sin 2-3-1-greie på midten/angrep? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Mener han dog ikke hadde en fast sentral rolle, men snarere den VdV har for oss (leddet mellom spiss og midtbane), så jeg ser han ikke som en Modric erstatter der, samt at de er forskjellige spillertyper ut i fra det jeg har sett. Uansett, ut i fra ryktene å dømme, så kan det virke som om Levy/AVB har noen andre i tankene som en Modric erstatter. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Twitter-rykter påstår at vi har blitt solgt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Arsenal supporter så veldig lite pålitelig, men gøy å spekulere. AFC_Fanbase @AFC_Fanbase UNCONFIRMED rumours that Tottenham Hotspur are on the brink of being sold to people richer than owners of Man City Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Er flere enn kun Arsenal fans som sprer disse ryktene. Hørte det var snakk om en stor investering i klubben (vår nye stadion står fortsatt uten navn), men ikke at det skulle være så stort som at vi skulle bli kjøpt opp. Får satse på at det er humbug. Endret 6. juli 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå