Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Terminlista:

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2648899.ece

Sjekk denne rekka:

10 april: Arsenal(H)

17 april: Chelsea(H)

24 april: Man Utd(B)

 

Tapte ikke mot noen av dem sesongen som var, så vi går for seier nå hehe :D

1. Du har glemt LC-finalen.

2. Du har glemt kampen i FA-cupen.

3. Du har glemt tidenes snuoperasjon på OT.

 

:wee:

 

LC og FA er ikke en del av seien, ja glemte flaksekampen ja :)

Lenke til kommentar
Haha, troll. Flaksekampen? Du mener kampen der vi snudde om og tok oss sammen? Kampen der vi satte opp tempoet og kjørte over dere i andre omgang? Når dere taper med tre mål og Redknapp i tillegg begynner å grine over den straffen.

 

Grine over straffen dommeren sa han ga feil etter kampen ja.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke akkurat noe nytt lag, de har bare kalt tilbake de "utlånte" spillerne sine i bytte mot det dobbelte av salgsprisen.

 

Men en ting skal Tottenham ha, og det er at de kanskje har engelsk fotballs mest undervurderte spiss i Roman Pavlyuchenko. Men nå forsvinner vel han å, til tross for at han var lagets toppscorer et godt stykke inn i forrige sesong.

 

Håper nesten han blir hentet av et organisert "topplag" som Aston Villa eller Everton, da ville han fort ha vært blant topp 10 spisser i Premier League.

 

Det samme(som i undervurdert!) gjelder egentlig for Alan Hutton, jeg mener det finnes ikke såå mange gode backer i verden, men Hutton er klasse hvis han spiller regelmessig og får den støtten han trenger for å blomstre. Tipper uansett at han tar plassen til Tony Hibbert i Everton neste sesong, han er ung og skotsk, hva mer kan David Moyes ønske seg?

Lenke til kommentar
Det er jo ikke akkurat noe nytt lag, de har bare kalt tilbake de "utlånte" spillerne sine i bytte mot det dobbelte av salgsprisen.

 

Men en ting skal Tottenham ha, og det er at de kanskje har engelsk fotballs mest undervurderte spiss i Roman Pavlyuchenko. Men nå forsvinner vel han å, til tross for at han var lagets toppscorer et godt stykke inn i forrige sesong.

 

Håper nesten han blir hentet av et organisert "topplag" som Aston Villa eller Everton, da ville han fort ha vært blant topp 10 spisser i Premier League.

 

Det samme(som i undervurdert!) gjelder egentlig for Alan Hutton, jeg mener det finnes ikke såå mange gode backer i verden, men Hutton er klasse hvis han spiller regelmessig og får den støtten han trenger for å blomstre. Tipper uansett at han tar plassen til Tony Hibbert i Everton neste sesong, han er ung og skotsk, hva mer kan David Moyes ønske seg?

 

 

Ikke noe nytt lag nei... Eneste Spurs tråden her så da diskuterer vi bare her. Hadde blitt bedre med navnet "Tottenham Hotspur F.C"

 

Enig med deg om Pavlyuchenko, han er en goalgetter som ikke har fått vist seg nok fram. Man kan nesten ikke forvente noe mer av han heller, siden han går rundt med en tolk dagen lang

Lenke til kommentar

JuRomanRi: Tenkte jeg skulle kopiere og lime inn noe jeg skrev i et annet forum, så kanskje det ikke blir oppfattet fullt så fiendtlig. Jeg mener jeg er Chelsea fan, men jeg har et realistisk syn på fotball og skriver ikke mye usaklig stygt om andre lag, ved unntak av scum da og oftere enn av og til, Arsenal.

 

"Tottenham: Gomes; Corluka-Woodgate-King-Assou-Ekotto; Lennon-Palacios-Jenas-Modric; Keane-Defoe

 

Who should Tottenham buy?

 

Although King started 24 games (!) last season, Harry knows he’ll never be able to play for an entire season without rest. And if he’s not going to buy a center back, something which he would normally do, I’d suggest partnering Corluka with Woodgate. That way he could utilize Pascal Chimbonda or one of my personal favourites, Alan Hutton, at right-back.

Secondly, they don’t really have a problem at left-back either with the jinx-labeled but oh so talented Gareth Bale ready to fill in. And When Jenas is collecting his vacation-days, the young powerhouse Tom Huddlestone will be happy to fill in, worst-case scenario is Harry having to opt for the gifted homeboy Jamie O’Hara. But Harry will probably solve his “problems” the same way he always does, and finally sign Stewart Downing, pushing Modric inside.

Finally, its obvious Roman Pavlyuchenko isn’t getting the support or discipline needed for him to succeed in a league of this standard. For those reasons I’d recommend him for an organized side with a motivational manager, like David Moyes or Martin O’Neill."

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Pre season i gang, neste helg venter Barcelona på Wembley!

To 3-0 triumfer allerede:

Exeter:

Bournemouth: http://www.youtube.com/watch?v=kAJM_w52lWQ

 

Ingen nye spillere enda, men Didier Zokora har signert for Sevilla, mens Chris Gunter er klar Nottingham.

 

De som ryktes inn er:

Klaas Jan Huntelaar

Arjen Robben

Ashley Young

Kyle Naughton

Kyle Walker

Patrick Vieira

Alvaro Negredo

Fabian Delph

 

Selvfølgelig mange rykter ut også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...