Snurreleif Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Bale has been informed about Harry leaving Spurs. Appearently he went ape. Vel, dommedagsprofetiene til meg og Solaar virker faretruende nære realiteten.. 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Foreslår at vi tre tar på oss fotballskoene og stiller opp på WHL med CV og søknad Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Har ikke Levy ringt deg allerede? Er snart på kontoret for intervju. For managerstillingen mener jeg, så kan du være Ades erstatning og Solaar defensivt anker. Endret 13. juni 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) hehe, høres bra ut. Selv om jeg hadde foretrukket venstre benkvarmer. Endret 13. juni 2012 av Hille Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Tror klubben og fansen kan bli ofre for vår (og Levys) stolthet. Ser ikke Moyes (hvis ryktene stemmer) som en manager som kan gå rett inn og befeste en topp-plassering for en klubb som kan miste flere store profiler, mens vi bruker over en måned på å skaffe oss (muligens) en midtstopper. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg svarte noen folk på reddit som mente Moyes var det rette valget. Så fort han får litt penger å rutte med så var det veien å gå. Hvorav jeg svarer: I would like to have a coach that plays offensive, beautiful and daring football whatever budget he got in his pockets (Rodgers). I don't think Moyes is the right way to go for Tottenham.. Klarer ikke å se for meg Moyes sin stil i Tottenham.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Skal Harry få fyken må vi hente inn en bedre trener fra et høyere nivå. Moyes ligger med all respekt å melde ikke på dette nivået, utifra hva jeg har sett. Går Levy for Moyes, kunne Levy like gjerne beholdt Harry, sportslig sett. Dog mener jeg også at Harry har vært lite profesjonell når det kommer til media generelt, englands-jobben, og ymse uttalelser om mål og champions-league. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 Enig, enig og enig. Men nå må jeg tvinge meg i seng. preikst. over og ut. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Da er det offisielt gutta.. Blir en horribel sommer.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Synes dog denne forfatteren oppsummerer hvorfor Harry måtte gå ganske godt: http://soccernet.espn.go.com/columns/story/_/id/1099829/palmer:-harry-redknapp-exit-completes-spurs'-fall-from-grace?campaign=rss&source=soccernet&utm_source=footballURLs&utm_medium=twitter&cc=5739 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Tja, har ingen sterke følelser rundt dette. Litt ironisk egentlig med tanke på at han er den Spursmanageren som har levert best resultater i ligaen på lang lang tid. Til gjengjelde, han har hatt en fantastisk tropp å jobbe med og en styreformann som har backet ham. Helt på egenhånd klarte han å ødelegge tidenes mulighet til å gå forbi Arsenal og sikre 3. plassen. England-flørten og retssaken ødela for ham og dette er saker han selv har satt i gang. Måten han i mdeia har pratet om Spursfansen spesielt men også klubben, prestasjonene, fremhevingen av Chelsea og at han håpet de ville vinne CL gjør at jeg bare trekker på skuldrene, ytrer et «meh» og et anerkjennende blikk for de få minnene jeg vil sitte igjen med (stort sett bare negative). Nå håper jeg vi får inn Martinez eller et riktig stort navn. Moyes kan for så vidt være interessant men samtidig et utrolig kjedelig valg. Er mye mindre skeptisk nå enn jeg var for to dager siden, skal ikke se bort ifra at vi dukket for ikke bare en men en hel sverm av kuler ved å slippe Harry i dette overgangsvinduet. Jeg trekker nå tilbake min spådom om at vi vil selge Modric og sitte igjen med Adam på den siste overgangsdagen. Vel, jeg tror fortsatt kjøpeklubben Utd kommer til å kreve Modric men jeg tror vi slipper å se en spiller som Adam i Spursdrakta i det minste. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Martinez passer iallefall inn med den type fotballen vi ønsker å spille, men så må vi spørre oss selv, når går fokuset over fra "fantastisk fotball", til resultats-orientert fotball? Eller er det mulig for oss i vår posisjon å håpe å kunne kombinere disse to? Siden jeg mener å huske at det var Levy (og ikke Redknapp) som satte foten ned for salg av Modric, så stoler jeg på at Levy vil holde på Modric så lenge det lar seg gjøre på en fornuftig måte, at Modric forlater Spurs i fremtiden er jeg sikker på, og da må vi kunne sitte igjen med en pen liten sum til gjengjeld. Man kan skaffe mange flotte spillere for 30-40 millioner pund. Det som gjør denne saken meget negativ for min del, er uansett at dette var det siste vi trengte med tanke på stabilitet og flyten vi har hatt de siste årene, man skal ikke se bort i fra at vi nå kommer til å slite et par år, mens den nye manageren tilpasser seg og sin spillestil, men det jeg ber om er at vi nå ansetter en manager, og gir han tid. Jeg tror faktisk på at en manager med kontinuitet kan ha vel så mye å si for en klubb, som en utrolig dyktig manager som gir resultater fra dag en, hvis man ser på hele tidslinjen. Vi har hatt hele 13 managere mens Arsene Wenger har vært i Arsenal (og 20 om jeg ikke tar helt feil mens Fergie har vært i Manchester United), og selv om disse to klubbene har vært heldige/dyktige med hvem de ansatte, så tror jeg ikke det er tilfeldigheter at de har blitt bedre over en årrekke. Mest av alt, gi oss en manager som tør å satse på spillere under 30, som ikke har gaffateip og mariekjeks son knær. Edit: Forøvrig er jeg spent på hvordan Redknapp kommer til å ordlegge seg rundt klubben i intervjuer, han er jo kjent for å si akkurat hva han mener. Endret 14. juni 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Her ja: Harry Redknapp has told the BBC that he believes he'd have been sacked by Tottenham even if club had qualified for Champions League Sitat: James Pearce via Twitter. Who: The Journalist When: 14th June Where: SC Official Line; Tottenham are saying that they have already made a statement and will not be making another statement regarding the departure of Harry Redknapp or the appointment of a new manager in the near future. Unofficial; harry will talk to anybody who’s listening BUT it’s off the record (probably in his column satuday) He feels he’ s been under valued and forced out the club and strongly believes that Daniel Levy already has a replacement lined up. He doesn’t believe any players were involved or consulted. He feels the online information was put out by Levy to force him out. He had no idea this was going to happen and still says he had not spoken to Levy for a few weeks until this week. He says that the contract talks rumoured where rubbish and he wasn’t looking for a huge pay rise and that Tottenham showed no interest in extending his contract. I suspect you’ll be able to read it Saturday. Regarding new manager; I can only state what I was told when they thought he was off to England. Was told with authority that Levy didn’t fancy Moyes; that was made clear. No explanations but that was it. Deschamps was the man they wanted to lead a new coaching group. Endret 14. juni 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Dere "kvalifiserte" dere egentlig, men en idiotisk regel tok fra dere den goden. Uansett er det sannsynlig at Bale og Modric drar nå? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Sky Sports News @SkySportsNews Harry Redknapp interview with #SSN coming up at 12.30pm Blir vel 13.30 her da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 http://fourfourtwo.com/blogs/fourfourtwoview/archive/2012/06/14/redknapp-s-levy-strife-no-surprise-the-trouble-started-before-he-d-even-arrived.aspx Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Finner ikke igjen kilden, men nevnte kilde påstår at AVB vil bli lansert som Spurs-manager allerede så tidlig som Mandag. Samtidig sier samme kilde at Vertonghen er en done deal. Edit: Who: Brownhead Where: SC When: 14/06/12 [AVB] Is our new manager, 100% Verts is all done Been told Monday for announcement but also got told a certain day for Verts, so Hentet fra Dear Mr. Levy: AVB: Okay, this is what I want you to do. I want you to go out there and ghost into the channels and pressure their full-back, when you see our attacking player-maker shift towards the penalty area, swap with the left sided midfielder and attack the space directly in front of the attacking midfielder but look at the movement of the left sided midfielder if he attacks the same space as you, cut across the pen area and move at an angle towards the space just outside the six yard box. But not if the right-winger is occupying the same space. If he is, hold back on the edge of the box then move parallel to where the ball is travelling into the box from. Okay? Spurs striker: <silence> AVB: Okay? Spurs striker: Whaaa? AVB: F*****g run around a bit and kick the ball. Spurs striker: Yes boss. Gotcha. The ball is the round thing that moves yeah? . Endret 14. juni 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Kjenner jeg er enig i veldig mye av det Thorstvedt sier http://www.dagbladet.no/2012/06/14/sport/fotball/premier_league/tottenham/harry_redknapp/22105336/ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Spurs home kit 2012/13 - http://t.co/7T4wf8lK -- Spurs Stat Man (@SpursStatMan) Vår nye hjemmedrakt. Enten det, eller så er det en meget god forfalskning. Hvorfor vi burde ansette Laurent Blanc Endret 17. juni 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) [media]http://www.youtube.com/watch?v=rCk_MzbbLg0[/media] Elsker denne filmen. Endret 17. juni 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå