Sexylubb1 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Synd med Kranjcar, men forstår han vil bort. Jeg trodde egentlig United ville gå for Modric i fjor. Gudene vet de kunne trengt ham, noe Scholes tilbakekomst beviste... Jeg er dog tilbøyelig til å påstå at det er bedre at han går til United enn Chelsea... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Alt annet en PL er greit. Ville sett på det som et stort svik om han går til noen andre i ligaen. Går han til en annen liga så kan jeg komme over det. Men om han går til PL så må jeg se han minst 2 ganger i året. Og det er 2 ganger mer en nødvendig. Endret 8. juni 2012 av Hille Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 He told ESPN: "No, I haven't resigned, and I have no idea why it is being suggested that I have resigned. "This is an outrage; an absolute liberty for people to be putting around this kind of rumour on the internet. "It is not true, there is not a chance I will resign. Why should I? I have a year left on my contract." - http://www1.skysports.com/football/news/11675/7809612/Redknapp-I-have-not-quit Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Er en haug med ITK-ere som mener han får fyken. Er derfra ryktene kommer. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Mye prat om at Harry har dratt nå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Sky melder angivelig at Harry har bekreftet at han er ferdig som Spurs manager. Mer ville rykter: Boas kontaktet ang. evt overtakelse, jemini... Endret 13. juni 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Moyes har blitt tatt av bettinglistene nå.. Håper da inderlig at vi ikke får han som manager.. Endret 13. juni 2012 av Hille Lenke til kommentar
Payung Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Lord Sugar sier på twitter at Harry er ferdig. Han vet nok hva han snakker om, med tanke på hans bakgrunn i Spurs. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 CNN melder det også nå. JUST IN: #Redknapp has parted company with #Tottenham. More to come in @WorldSportCNN in 25mins. @GrantWahl @tancredipalmeri @pedrocnn Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Villeste ryktet så langt.. Guardiola.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Twitterfeeden eksploderer nå. Tikker inn konstant på #redknapp Edit: heh, paddypower betting har stengt betting på Benitez.. waddafukk Endret 13. juni 2012 av Hille Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Flere som melder Moyes som mest sannsynlig til å ta over, vet ikke om jeg liker dette.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Next Manager Moyes 4/6, Martinez 7/2, Villas-Boas 8/1, Klinsmann 8/1, Benitez 12/1, Capello 12/1, Mourinho 16/1 Moyes med dårligst odds forløbig.. Lover ikke bra. Liker den helt ytterst til høyre jeg! "Benitez has pulled out from a talksport appearance tomorrow as something has "cropped up". #thfc #Redknapp" Endret 13. juni 2012 av Hille Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Moyes har da gjort det ok med Everton i årevis uten særlig midler. Trenger det være så negativt? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Liker ikke moyes og hans spillestil. Liker trenere som Rodgers som tørr å satse på fin og offansiv fotball, selv med lite midler.. Og jeg her helt enig i denne kommentaren: "Tottenham have acted too late, should have gone for Rodgers." ESPN: http://soccernet.esp...ttenham?cc=5739 Edit: Der droppa oddsen på Benitez fra 12/1 til 8/1 Endret 13. juni 2012 av Hille Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Står valget mellom Benitez eller Moyes, tror jeg faktisk jeg hadde valgt Rafa. Endret 13. juni 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Ryktes at Harry får 3 millioner pund i kompensasjon. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 oh the jokes.. Han får 3 mill etter tax. Men som en sier her. At least Harry Redknapp can console himself with his £4m payoff, which, after tax, will be £4m.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 oh the jokes.. Han får 3 mill etter tax. Men som en sier her. At least Harry Redknapp can console himself with his £4m payoff, which, after tax, will be £4m.. Ja så det nå, dumme meg Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Vitsen går igjen og igjen på twitter nå. En som tydeligvis er lei: So many on Twitter have stolen the tweet, reference #Redknapp and his £3m pay off….£3m after tax. Go bash your bishops with excitement!!! Edit: Nei, tror jeg skal legge meg å sove. Så kan jeg heller lese sammendraget av nattens hendelser på jobb. Mitt minisammendrag av Redknapp er at han har tatt oss ut av sumpen, gitt oss strak rygg, vist oss hvordan man spiller fotball for så å ta oss med på et aldri så lite eventyr. Eneste som mangler er en person som kan ta det siste steget opp på pallen, og det er der jeg tror Redknapp ville ha failet år etter år. Og det spiller ned på en så liten ting som å rullere på spillere. Kjøre taktiske inngrep, og være mer fokusert på trening når man er på treningsfeltet. Eneste problemet med sparkingen av Redknapp er at jeg ikke tror det er spesielt mange der ute som kan ta over for det han har gjort med klubben og videreføre det. Jeg har på følelsen av at neste sesong kan bli tung.. Endret 13. juni 2012 av Hille 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå