Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Spørs jo på hva som blir sagt/gjort i "galleriet", mener uansett han er en spiller som fortjener å spille.

Er vel også grunnet mangel på spilletid at han nå vil ta en prat med Levy, kan jo hende at han bare er mer tålmodig enn andre (vanskelig å tro, jeg vet).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt greit, mange som fikk han i vrangstrupen etter uttalelsene sine etter CL-finalen, ville blitt en lite populær spiller blant den mest "alvorlige" fansen.

TV2PL påstår forøvrig at AVB blir vurdert som en mulig Redknapp erstatning :p

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

En engelsk avis melder at Schalke har gitt et bud på VdV, og at VdV skal være meget fristet på både personlig og sportslig grunnlag.

Gjør livet lettere for kona bl.a.

Samtidig gjenåpner en annen avis ryktene om at Ben Foster er vårt nye keeperalternativ.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2151995/Rafael-van-der-Vaart-Schalke.html?ITO=1490&utm_source=footballURLs&utm_medium=twitter

http://m.guardian.co.uk/football/2012/may/30/football-transfer-rumours-tottenham-foster?cat=football&type=article

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Jeg har ingen tiltro til ryktene, jeg bare poster de :p

VdV uttalte vel for ikke lenge siden at han ville bli en legende i Spurs og at han ville bli, uavhengig av CL-spill eller ikke, så tar dette med en stor dose salt (og en klype håp om at det ikke stemmer tross alt).

Lenke til kommentar

Jaja. Jeg ser det ikke som noen superkrise om VdV går. Selv om han har tidvis vært veldig god og scoret viktige mål synes jeg han blir for lat og veik bakover. Selv om dette har endret seg noe i det siste hadde det kanskje ikke vært så dumt å bytte ham ut med en kanskje litt mer arbeidsom mellomromsspiller. Om vi likevel skal bytte ut litt folk (Modric/Harry osv) så hvorfor ikke.

Lenke til kommentar

VdV har tidligere sagt at familien stortrives i London, så jeg tar også det men en god dose salt.

Angående Demba Ba så har vel han et problemkne som har gort at de medisinske testene alltid feiler. Usikker på om jeg vil at vi skal satse på en skadeutsatt spiss som han, men han har spilt bra denne sesongen så for £7m er det kanskje verdt å ta sjansen? Han falt litt igjennom etter at Cisse kom inn i bildet, men det har nok mye å gjøre med at han da ble forvist til kanten.

Edit: £7m ja, ikke £7.

Endret av Igniztion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...