Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Vel nå påståes det et annet sted at det bare er selve kontrakten som mangler og at handelen vil bli annonsert neste uke :p

 

Selv om jeg ikke tar ryktene seriøst er det morsomt (og litt spennende) å følge med på hva som dukker opp.

 

Forøvrig er det også rykter om at Bale holder på å signere en ny kontrakt.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk takk, men det eneste vi kan gjøre er å satse og virkelig bevise at vi har ambisjoner om å etablere oss på toppen og som et CL-lag.

 

Håper bare vi får inn gode forsterkninger og samtidig ikke mister våre beste, dere er jo allerede godt i gang med Poldi.

 

Så lenge det skjer på bekostning av ManU, ManC og Chelsea, og ikke på oss ;)

Lenke til kommentar

Takk takk, men det eneste vi kan gjøre er å satse og virkelig bevise at vi har ambisjoner om å etablere oss på toppen og som et CL-lag.

 

Håper bare vi får inn gode forsterkninger og samtidig ikke mister våre beste, dere er jo allerede godt i gang med Poldi.

 

Så lenge det skjer på bekostning av ManU, ManC og Chelsea, og ikke på oss ;)

 

Med Man U, Arsenal og Spurs på topp har vi iallefall 3 "ordentlige lag" der oppe (og Arsenal bak oss selvfølgelig :p).

Lenke til kommentar

Nei. Jeg mente at Tottenham har spilt bedre fotball gjennon hele sesongen. Det er det jeg mener med et bedre lag. Attraktiv, angripende, bevegelig - noe man ser sjeldnere fra Chelsea. Og så mener jeg at Harry (for ikke å snakke om Wenger!) neppe ville ha tatt i bruk slik anti-fotball vi så fra Chelsea mot Barca. Det var et begredelig og skammelig syn.

Lenke til kommentar

Er det for tidlig å begynne å mase om nye signeringer? Hadde vært greit å få inn noe før Modric evt eier hele EM og vil bort igjen, slikt at klubben viser at de skal satse.

 

Er forresten verdt å nevne at Tottenham vel står med kun en (seriøs) keeper nå. Både Gomes og Cuducini sine kontrakter er vel ferdige?

Lenke til kommentar

(for ikke å snakke om Wenger!) neppe ville ha tatt i bruk slik anti-fotball vi så fra Chelsea mot Barca. Det var et begredelig og skammelig syn.

Kanskje derfor Chelsea har slått ut Barsa mens Arsenal har blitt slått ut?

 

Er ikke enig i at det er et begredelig og skammelig syn, det er taktisk smart og bra gjennomført. Hvert lag spiller slik de mener gir de best sjanse til å vinne, og det er ikke noe mindre fortjent å gå videre om man vinner selv om man parkerer bussen foran målet. Barcelona klarte ikke å putte ballen i mål tilstrekkelig mange nok ganger og da var de ikke gode nok, selv om de hadde fjorten ganger så mange småpasninger som Chelsea og nitten ganger så høy ballbesittelse.

Lenke til kommentar

Nei du. Som Arsenal-mann ville jeg ha skammet meg dersom Arsenal hadde begynt å spille anti-fotball igjen. På samme måte som jeg skammet meg over "Boring Arsenal" på 80-tallet. Blind patriotisme har aldri ført noe godt med seg. Jeg er heller ikke så opptatt av hvem som vinner - jeg er mer opptatt av å se god fotball. For min del kunne man godt ha utlevert CL-pokalen til Barca hvert år, og Arsenal kunne ha fått utlevert sølvmedaljene. Det er de to lagene som spiller best fotball i verden, for tida. Et lag som vinner ved hjelp av å parkere bussen, får ingen respekt fra meg. Chelsea ... det norske landslaget ... pføy. Hvem gidder å se på sånt?

Derfor er det at Tottenham har fått økt sin respekt hos meg, under Harry's styre. Sjeldent noe defensivt å se fra den kanten. Thumbs up.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...