Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Føler med dere. All den gode jobben dere har gjort for å komme i denne posisjonen, og så flakser Chelsea seg gjennom en hel CL med laget de har kjøpt for milliarder av kroner de aldri har tjent.

 

Får vel se virkningen av dette når vi får se Modric i blå drakt før neste sesong... Æsj.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel jeg venter på Chelski seier, jeg har sagt det en stund at ender vi på fjerde så vinner Chelski.

Jeg håper jo på kvalik så klart, men akkurat nå er jeg bare utrolig skuffa.

 

Hater å være negativ, men samtidig ha rett.

 

 

Edit:

 

Trøster meg meget dog med at vi var 3 Spurs supportere på puben, og vi sang "Oh when the Spurs" høyere enn 20 Chelsea fans som nettopp har vunnet CL.

 

Dvs, de som kunne sanger hos Chelsea fansen.

 

Men for all del, gratulerer Chelsea, DiMatteo har vist seg som en taktiker.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Irriterer meg mer og mer over dommeren i Chelsea - Benfica. Men, Tottenham rotet dette bort helt på egenhånd.

 

Forøvrig frustrerende å sitte å se på at et lag en tror er bedre enn Spurs spiller angrepsfotball på omtrent samme måte. 100 cornere og dødballer som ikke blir farlige. Tafatte skudd fra utenfor 16-meter. En spiss som er usynlig hele kampen utenom når han bommer på en hundreprosentssjanse, slippe inn mål på den eneste farligheten motstanderen klarer å produsere i løpet av kampen (på en dødball, naturligvis) samt at de kun klarte å score etter en særs alvorlig tellefeil i forsvaret til motstanderen.

 

Irriterer meg også over at Erland Johnsen i studio presterer å si at Ashley Cole ikke er verdens beste venstreback. Hvem er det, om det ikke er Cole?

Lenke til kommentar

Irriterer meg også over at Erland Johnsen i studio presterer å si at Ashley Cole ikke er verdens beste venstreback. Hvem er det, om det ikke er Cole?

Siden det er snakk om Viasatstudio: *random navn fra Barcelonastallen*

 

Trist at Chelsea vant i kveld, har hele veien ønsket Tottenham i CL. Føler med dere.

Lenke til kommentar

Må si at jeg føler med dere - dere hadde absolutt fortjent CL. Av topp klubbene i England har du alltid Tottenham som er sympatiske og greie. Men som Chelsea supporter er selvfølgelig eget lag viktigst - som med alle andre, men jeg skulle på liv og død ønske at det var et annet lag vi kapret plassen fra. Men sånn er livet. Håper dere klarer plassen neste år - sammen med oss.

 

På ingen måte en post på å prøve å ro meg i land, men helt seriøst så har jeg mest til overs for dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel sånn utgangspunkt vi hadde så selvfølgelig er CL gull i år over all all forventning. Når vi lå under 3-1 før returkampen var det få som trodde at vi kunne klare det. Benfica hadde jeg tro på at vi kunne klare og det gjorde vi. Barcelona var vel egentlig en motstander vi ikke skal gå videre på. Så alt som har skjedd i og etter Barcelona kampen har vært rett og slett utrolig. Og ja, når Messi bommer på straffe, Robben bommer på straffe i den viktigste delen av kampen - så klart er det flaks.

Lenke til kommentar

Fint å høre det fra Chelsea-hold og. Gjør det litt mindre bittert. Fotball har jo en god del med flaks å gjøre, noe som gjør det så morsomt/irriterende som det er.

 

Gratulerer med seieren. Med tanke på hvor gode Chelsea har vært i perioder, om en ser bort i fra "pengedoping", og hvor gode fotballspillere som er i det laget og har tapt finalen 2 ganger før, så er det egentlig fortjent at en del av dem får med seg en CL-medalje.

 

Og, et lite Tottenham-halmstrå her: Lykke til med gjenoppbygging av lag innenfor rammene av EFP!

Lenke til kommentar

Du har vel all grunn til å være bitter. Det er litt bak mål at noen skal miste plassen sin i CL når de har kjempet for den i 38 kamper, men det hadde også vært urettferdig ovenfor vinner av CL om laget ikke fikk delta neste år.

Jeg synes iallefall det laget det "går-ut-over" burde ha en mulighet til å kvalifisere seg. Enten at de starter tidligere i kvalifiseringsruden eller noe.

Lenke til kommentar

Utrolig synd for dere. Tottenham er kanskje en klubb jeg burde hate, men har veldig sansen for. Kjedelig når dere har fortjent CL plassen. Ikke sikkert det blir så katastrofe som mange tror. Dere fikk vel endel penger for 4. plassen som kanskje burde brukes på lønninger til toppspillere. Uansett så kommer dere til å få gode penger for spillerne som bestemmer seg for å dra.

Lenke til kommentar

3 måneder igjen av silly season, og jeg sitter allerede med aaaalt for høye forventninger. Dette blir en lang sommer.

 

Blir fornøyd om vi kaprer Vertonghen.

 

Loic Remy har jeg ikke sett så alt for mye av, men synes rapportert pris på £22m virker veldig høy, samtidig som jeg har lest at han sannsynligvis ikke nødvendigvis har sin sterkeste posisjon som CF i en 4-2-3-1 formasjon.

 

Damiao-sagaen begynner jeg å bli lei. Han hadde nok passet veldig godt inn i laget, men det viser seg til stadighet at brasilianere ikke trives så alt for godt i England eller Europa for den saks skyld.

 

Noen som har hørt noe angående keeperplassen? Hadde vært flott å få inn et litt yngre talent her.

 

Vi trenger sannsynligvis også en erstatning for Modric, en kreativ CM. Scweinsteiger hadde vært perfekt, men: for høy lønn, Bayern through and through etc. Eriksen fra Ajax er en mulighet, men skal vel litt til å snylte Ajax for deres 2 kanskje beste spillere i samme slengen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...