Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var egentlig klar for en 6. plass for noen uker siden, så egentlig er jeg glad tross at Arsenal kom foran. Problemet nå er at Bayern virker alt annet enn solide mens Chelsea virkelig er på vei opp.

@Sexylubb1 er vel det som gjør oss til de supporterne vi er. Hvert eneste år så er det alltid flere av de kampene.

Det som er rart er at jeg ender opp med å være på de kampene når jeg er på WHL. Det er så sykt irriterende. Har sett de spille uavgjort/tape mot dritlag hjemme i 3/4 av kampene jeg har vært der.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Dog har vi "råd" til å miste CL et år. Tror Roman vil ha godt av det på en måte - med tanke på å satse på de vi har og handle lurt. Dog har vi Kevin på utlån som jeg håper og tror blir med i planleggingen til neste sesong. Itillegg har vi Josh - som kommer tilbake fra Swansea - som vi også kan bruke. Itillegg synes jeg vi har en lovende forsvarsrekke i Bertrand - Cahill - Luiz - X.

Torres blir nok i klubben, Drogba drar mest sannsynlig og vi sitter igjen med et godt lag på papiret. Vi kunne kanskje trengt en spiss ved siden av eller sammen med Torres (Lukaku?).

Uansett - jeg forventer ingen seier i CL finalen. Vi går inn som så kraftig underdogs at vi har ingenting å tape. Har mindre tro nå enn vi hadde før møte med Barcelona.

Bare å føre inn Piazon også.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Totalt antiklimaks av en sesongavslutning. Såg nettopp målene Fulop slapp inn, det der lukter det av.

Hevn etter ikke å ha blitt satset på i Spurs da eller?

Edit: Jeg så høydepunktene fra Arsenal vs. WBA nå. Det der må være sesongens dårligste opptreden av en keeper.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Maktskifte på gang, eller?

Dårlig forsøk på å "ta tilbake" på Spurs fans?

Merk at så og si alle som sa noe slik var nøytrale kommentatorer som vi alle vet blir blendet av øyeblikket og hyper opp slike ting for overskrifter.

Tror det er ingen (og i så fall utrolig få) Spurs fans som har trodd at denne sesongen ville bli vendepunktet i historien mellom Spurs og Arsenal.

At noen har sagt det i øyeblikket skal man ikke se bort i fra, men da kan vi jo begynne å sammenligne litt småstikk fra Spurs fans med forutsigbare "St.Totteringham Day" og "Mind the Gap" gjennom flere år.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Totalt antiklimaks av en sesongavslutning. Såg nettopp målene Fulop slapp inn, det der lukter det av.

Hevn etter ikke å ha blitt satset på i Spurs da eller?

Edit: Jeg så høydepunktene fra Arsenal vs. WBA nå. Det der må være sesongens dårligste opptreden av en keeper.

Bogdan i den første kampen mot Chelsea var hakket verre.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...