Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Nelsen mener du vel? :p

 

Nelsen er en god stopper, men vi mister det offensive drivet vårt på en hel side med dette alternativet, siden Bale på midtbanekanten er alt for lite disiplinert til å holde seg på kanten (med mindre dette blir drillet på treninger etter Rose sitt spillemessige selvmord).

 

Grunnen til at vi kom inn igjen i kampen mot A.Villa, var enkelt og greit fordi Bale måtte ned i en posisjon hvor han MÅTTE holde siden sin, og dermed fikk vi brukt begge kantene effektivt i stedet for at Rose måtte både forsvare og bruke kanten så og si helt alene.

Vi har spilt best når backene har blitt med oppover, og Bale har holdt siden sin, jeg mener vi vil "lide" minst mulig i vår nå utsatte situasjon, ved å bruke Bale i sin gamle posisjon og sette inn en sulten individualist som kan utfordre offensivt, nemlig Gio.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja selvsagt mente jeg Mr. Nelsen. Jeg vil også at Bale starter der. Men om Bale starter der må Modric fort spille kant og det trenger jo ikke være en suksess. Samtidig så har jo Livermore ikke vært så ille i en del kamper i år, så kanskje hans driv på midten med Modric på kanten ikke hadde vært så dumt.

 

At fans fortsatt driver og maser om Gio når det er så soleklart at Harry aldri kommer til å bruke ham seriøst forundrer meg. Jeg hadde selvsagt ikke hatt noe i mot at han hadde fått spille noe mer, men jeg har ikke noen tro på det.

 

Skal vel kanskje ikke se helt bort i fra en 4-4-2-verisjon med Lennon på venstre og VdV på høyre og Ade + Defoe på topp. Jeg tror egentlig at Harry er ferdig med 4-4-2 etter Norwich, men vel, jeg blir ikke overasket om han starter i den formasjonen og Tottenham blir overkjørt i 60 minutter før han foretar seg noe for å fikse det og så sier i intervjuet etter kampen at "We had to give it a go, you know. I saw we werent as good in midfield as we wanted to be but it just wasn't happening. I wanted to keep the strikers on to get the goals we needed" eller noe i den duren.

Lenke til kommentar

Modric "må" vel ikke strengt talt spille kant, skulle man velge en av "'arry's chosen" til å spille på kant, ville jeg prøvd med Livermore, alt er bedre enn at Modric må dyttes ned i en posisjon hvor han kan bidra med så og si ingenting.

Desverre tror jeg at 'arry er såpass korttenkt at han igjen kommer til å gjøre nettopp dette, og dermed mister vi så og si hele venstrekanten med mindre Modric trekker frem nye egenskaper fra hatten.

 

At jeg maser om Gio har ingenting med hvor sannsynlig det er å gjøre, det har med hva jeg personlig har lyst å se.

jeg er fullt klar over at 'arry er en stabukk som nekter å spille Gio med mindre han er desperat etter å vise at han prøver å påvirke kampen, og lar han få 10 minutter, men dette er bare nok et bevis for meg personlig at 'arry ikke er rett person for jobben.

Gio har vel også i sin tid blitt regnet som et meget stort talent, men 'arry har gjort en meget slett jobb med å gi gutten sjanser (litt merkelig siden han har blitt flink til å bruke Livermore) og la han få vokse med litt kamperfaring, slik ståa har vært for oss lenge kan det umulig ha skadet å ha en på banen som klarer å utfordre i stedet for å bare sende pasninger på tvers foran mostanders boks.

 

Jeg er spent på om 'arry faktisk har tatt til vettet og holder seg til 4-4-1-1, men jeg blir faktisk ikke overrasket i det hele tatt om han føler for 4-4-2, siden vi "må" vinne, og må skåre mål.

Lenke til kommentar
SpursOfficial: Here's our team v Fulham - (as 4-2-3-1) - Friedel; Walker, Gallas, Kaboul, Bale; Livermore, Sandro; Lennon, van der Vaart, Modric; Adebayor.

 

SpursOfficial: Development players Adam Smith and Harry Kane on the bench today. SUBS - Cudicini, Nelsen, Smith, Giovani, Defoe, Kane, Saha.
Endret av Solaar
Lenke til kommentar

2-1!! WEST BROM!

 

Vi har som regel uflaks. Soleklar offside den der.. så jævlig typisk.

 

Er utrolig dumt om dette blir avgjørende.

 

Er som sagt latterlig når dommerene er den avgjørende faktoren. Skal rett og slett ikke være sånn, men når FIFA, UEFA o.l. nekter å gjøre noe med dommerene så ender det opp som det her. Får bare håpe at vi klarer fjerdeplassen iallfall, men det tviler jeg på nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...