Solaar Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Ah, skjønner. Satt faktisk selv og tenkte på det tidligere i dag at det hadde vært morro å en gang sitte omtrent der du tok bildet, for å få tatt et slikt oversiktsbilde (med fullsatt stadion). WHL <3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Skulle nesten fått til en Spurs avdeling diskusjon.no tur en gang, selv om det nok ender med at samtlige sitter på smartphones under kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 D.no-fellestur har blitt prøvd før, ender alltid opp i nada. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Uvaner kan alltids brytes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Ikke på internett. Lenke til kommentar
K.Hille Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg laget faktisk også et panorama fra vår siste London tur. En tom WHL. 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Skulle nesten fått til en Spurs avdeling diskusjon.no tur en gang, selv om det nok ender med at samtlige sitter på smartphones under kampen. Jeg lo Men ja hvorfor ikke, jeg har blitt kjent med mange folk fra andre Spurs-forum på den måten. Tror ikke man trenger å planlegge så nøye, er bare å si fra når man skal dra på tur også får andre hive seg på hvis det passer Fint bilde K. Hille - samme talent som (store?)bror når det kommer til foto Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Var bare noe slikt jeg tenkte på også, men det skal sies at jeg som supporter i ca 15 år aldri har hatt økonomien til å dra til WHL, men nå som jeg har svigers i England og økonomien endelig virker å stabilisere seg litt, så må jeg få til en tur snart. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Det er bare å hive seg rundt, finn noen som har vært der før og bestill flybilletter i god tid. Det er mye billigere enn man tror. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Det har jeg full forståelse for at det er, men det har vært andre faktorer til at jeg ikke har hatt tilgjenglige midler (og nei det inkluderer ikke eget hjemmebrenneri, eller DDE World Tour). Uansett, unnskyldninger til side, svigers er heldigvis Spurs-fans og har hintet frempå at vi mest sannsynlig får dratt dit i Desember siden vi skal feire jul i England (nærmere bestemt, Bristol) i år. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Visst søren. Målet har i de siste årene fått vært å få oppleve WHL-magien, før vi evt. får en ny og større arena, hvor WHL-magien nok vil bli litt borte. Endret 6. mai 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 SkySports melder at Vertonghen har uttalt seg positivt om en overgang til Spurs og at han håper ikke Ajax presser prisen for høyt slik at han må bli ut kontraktstiden. Jeg mener han absolutt kan være rett mann å hente som forsterkning i forsvaret der vi sliter med gamle og skadede spillere konstant. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Ny keeper (Lloris), ny midtforsvarer (Vertonghen) og en ny spiss, ja takk. Loic Remy har forresten uttalt at han tror han vil bli solgt i sommer grunnet Marseilles økonomiske situasjon. Endret 8. mai 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 SkySports melder at Vertonghen har uttalt seg positivt om en overgang til Spurs og at han håper ikke Ajax presser prisen for høyt slik at han må bli ut kontraktstiden. Jeg mener han absolutt kan være rett mann å hente som forsterkning i forsvaret der vi sliter med gamle og skadede spillere konstant. For å sitere fra artikkelen: In a year from now I could leave the club for free. I hope Ajax are aware of it as the situation of Maarten Stekelenburg's transfer was very harsh. He only arrived at the end of pre-season at AS Roma. I want to flow in fluently, directly with the other Spurs players. Levy burde legge merke til den siste setningen, men vi kjenner han vel alle såpass godt at han aldri kommer forbi den første der ... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 OG, om han skulle finne på å vente 1 år til han blir gratis. Så skal du se at det ikke bare er Tottenham som er interesserte lengre. Da kommer plutselig andre klubber inn i bildet og kan friste med høyere lønninger. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 I følge rykter på twitter gjenstår bare medical, så er han vår for 11 millioner euro. Påstås at kun Spurs har gitt bud. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 Ser Redknapp "sliter" med å fylle venstreback posisjonen. Er jo ikke problem i det hele tatt... Dra Bale ned og spill Modric til venstre og kjør Gio inn i midten der han spiller for Mexico. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Heller Gio på venstrekanten enn Modric, da Modric nesten blir ubrukelig på det han kan når han blir dyttet til siden, nemlig ballfordeling. Gio er kanskje ikke veldig rask, men har god teknikk og uforutsigbarhet til å kunne skjære inn i boksen og utfordre. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Råtips: Nelson som venstreback. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå