Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle nesten fått til en Spurs avdeling diskusjon.no tur en gang, selv om det nok ender med at samtlige sitter på smartphones under kampen.

 

Jeg lo :)

 

Men ja hvorfor ikke, jeg har blitt kjent med mange folk fra andre Spurs-forum på den måten. Tror ikke man trenger å planlegge så nøye, er bare å si fra når man skal dra på tur også får andre hive seg på hvis det passer ;)

 

Fint bilde K. Hille - samme talent som (store?)bror når det kommer til foto :)

Lenke til kommentar

Det har jeg full forståelse for at det er, men det har vært andre faktorer til at jeg ikke har hatt tilgjenglige midler :) (og nei det inkluderer ikke eget hjemmebrenneri, eller DDE World Tour).

 

Uansett, unnskyldninger til side, svigers er heldigvis Spurs-fans og har hintet frempå at vi mest sannsynlig får dratt dit i Desember siden vi skal feire jul i England (nærmere bestemt, Bristol) i år.

Lenke til kommentar

SkySports melder at Vertonghen har uttalt seg positivt om en overgang til Spurs og at han håper ikke Ajax presser prisen for høyt slik at han må bli ut kontraktstiden.

 

Jeg mener han absolutt kan være rett mann å hente som forsterkning i forsvaret der vi sliter med gamle og skadede spillere konstant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

SkySports melder at Vertonghen har uttalt seg positivt om en overgang til Spurs og at han håper ikke Ajax presser prisen for høyt slik at han må bli ut kontraktstiden.

 

Jeg mener han absolutt kan være rett mann å hente som forsterkning i forsvaret der vi sliter med gamle og skadede spillere konstant.

 

For å sitere fra artikkelen:

 

In a year from now I could leave the club for free. I hope Ajax are aware of it as the situation of Maarten Stekelenburg's transfer was very harsh. He only arrived at the end of pre-season at AS Roma. I want to flow in fluently, directly with the other Spurs players.

 

Levy burde legge merke til den siste setningen, men vi kjenner han vel alle såpass godt at han aldri kommer forbi den første der ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...