Solaar Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Men for å være litt positiv igjen: det ble ihvertfall ingen St. Totteringhams day denne sesongen Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Det kan da fint bli det neste serierunde. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Litt smålig å feire det siste serierunde. Lenke til kommentar
K.Hille Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Her har jeg satt sammen tre drakter jeg kunne gjerne ha tenkt meg til neste sesong. Har sett litt på andre Under Armour drakter og prøvd å lage noe i den duren. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Litt smålig å feire det siste serierunde. Tradisjon er tradisjon. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Men poenget blir borte, og det vet dere også K. Hille? Er dere i slekt? Uansett, fint satt sammen men selv håper jeg på mørkeblå bortedrakt og en litt mer spenstig tredjedrakt Lenke til kommentar
K.Hille Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Men poenget blir borte, og det vet dere også K. Hille? Er dere i slekt? Uansett, fint satt sammen men selv håper jeg på mørkeblå bortedrakt og en litt mer spenstig tredjedrakt Hille er broren min 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Litt smålig å feire det siste serierunde. Er ikke det å være smålig en spesialitet for Gooners? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Er vel synonymt for de fleste fotballsupportere. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 K. Hille: Nice! Bra med flere Spursfans her Selv har jeg 4 yngre brødre og alle er Spursfans. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Dere kan gjerne spre dere litt, slik at jeg får noen å gå til puben med. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Er vel synonymt for de fleste fotballsupportere. Tja, det er en egenskap som man ser går igjen hos supportere av lag som har vært bedre enn sin rival over lang tid. Her til lands ser man det ofte hos RBK-fans mens i England er det gooners og United-fans som utmerker seg. Men jeg hadde sikkert vært like jævlig selv hvis jeg hadde vært fan av ett av de lagene Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Du har fortsatt muligheten til å være smålig ovenfor West Ham Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hehe, nei det får da være grenser, man sparker ikke de som allerede ligger i koma Men kanskjekanskje blir det PL da, er det i morgen andre semifinale spilles? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jepp. Skal gå greit, 2-0 å gå på. Kommer tilbake til deg når vi ligger foran dere på tabellen til neste år. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Sitter å kikker på bildene jeg tok i Tottenham nå. Fikk til noen panoramaer: Edit: Litt småmorsomt med den "limousinen" som egentlig bare er en vanlig bil. Den var i fart, og photoshop har tydeligvis løst dette ved å lage en limmo Endret 6. mai 2012 av Hille 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Heftig. Hva bruker du for å ta sånne bilder? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Canon 5Dmk2 med et 24-105mm objektiv. Satt sammen av 10 loddrette bilder i photomerge pluginet til photoshop. Enda et: Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jepp. Skal gå greit, 2-0 å gå på. Kommer tilbake til deg når vi ligger foran dere på tabellen til neste år. Ja det skal du ikke se bort ifra kommer til å skje, det hadde på en måte vært litt karma for Harry. Men nei seriøst, det kan ikke skje!!! Hehe, valgte du de setene med vilje for å få tatt det bildet? Og btw: Valentinos var det den puben het ja! (ref tidligere diskusjon) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Vi satt faktisk helt oppunder taket midt på mål. Jeg vandra bare litt rundt før kampen startet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå