Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen ass, det er nesten så jeg håper på at vi mister 4. plassen så vi blir kvitt Redknapp. Dette er så talentløst. Det som skjer nå er at vi tar 4. og Chelsea vinner CL. Så får vi en håpløs sommer der vi bruker pengene vi får for salgene av Bale og Modric på å signere Charlie Adam og Emile Heskey på deadline-day Til slutt får Harry sparken ved juletider etter at vi ligger trygt plantet på nedre del av tabellen.

Lenke til kommentar

Bra du viser litt følelser for laget du også da Hille ;):p

 

Men seriøst, det er så utrolig det som skjer idag, Villa hadde virkelig ikke lyst å vinne og vi var så lite interesserte i å gjøre noe at jeg ikke klarer å forstå hvordan det er mulig.

 

Tottenham - evige konger av choking.

Lenke til kommentar

Men dette er jo Spurs i et nøtteskall.

Jeg hater å være skikkelig negativ, men etter at vi presterte å rote bort en luke på 10 poeng, så har jeg ikke sett mange grunner til å være positiv for prestasjonene våre på banen.

 

Dette er typisk Spurs, å få slikt servert på gullfat, bare for å skusle det bort.

Vi trenger en spiss som har nese for mål og klarer å skåre på egenhånd, og samtidig klarer å unngå å stå i offside.

Vi trenger noen som tør å piske Bale når han jogger rundt på banen med nesen opp i skyene og drømmer om Barca.

Jeg elsker mentaliteten og modenheten til Livermore i intervjuer, en sterk kontrast til Bale sin "får jeg ikke CL stikker jeg" type mentalitet.

Gutten er dritgod, men han er på langt nær moden.

 

Vi må også bli bedre på dødballer, vi hadde pokker meg 18 hjørnespark, 18!

Kun en av disse ble til en målsjanse.

Jeg vet godt at mål som følge av innlegg i lufta fra kant er blant sjeldenhetene, men vi må uansett utnytte slike situasjoner mye bedre.

 

Vi trenger friskt blod på sidelinjen, Harry står ofte og bare vugger på hodet mens man ser andre trenere notere flittig og roper ut beskjeder, jeg savner det jeg omsider fikk av Janne på RBK, synlig engasjement.

Klarer ikke treneren å være engasjert, kan du banne på at det blir vanskelig for spillerne.

 

Flere med mentaliteten til Sandro, Parker, Livermore og Van Der Vaart, ja takk, samt en ung målvakt med en stor fremtid (Lloris).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enig i alt du sier. Og for å gjøre dagen enda verre nå så ble Hushovd knust i sprinten og Kristoff tryna før mål..

 

Samt at Sumoen min nettopp klikka.. Yeyj. Hadde det ikke vært for at leiligheten min er ny så skulle jeg ha pynta den opp med hull.

Jeg er så jevli forbanna. Jeg dirrer i hele kroppen.

Lenke til kommentar

Men se for dere en sesong til med dette talentløse teamet da? For det er nemlig det som kommer til å skje... Og får de bli lenge nok vil de ødelegge absolutt alt som er bygd opp de siste ti årene. Jeg mener det helt døsseriøst, jeg er overbevist om at vi kommer til å kjøpe Charlie Adam til sommeren.

Lenke til kommentar

Det er bare å se på det som skjer i UTd-kampen nå. Det handler så utrolig mye om innstilling, det vil jeg si at 90 % av dagens Spurs-spillere rett og slett ikke forstår, og det har bare med ledelsen å gjøre. Måten Bale daffet rundt på idag er helt utrolig.

Lenke til kommentar

Men se for dere en sesong til med dette talentløse teamet da? For det er nemlig det som kommer til å skje... Og får de bli lenge nok vil de ødelegge absolutt alt som er bygd opp de siste ti årene. Jeg mener det helt døsseriøst, jeg er overbevist om at vi kommer til å kjøpe Charlie Adam til sommeren.

 

Og mine kjære Kane og Coulibaly vil enten slite benken eller selges :(

Huff, tør ikke en gang å tenke på sommeren og neste sesong.

Lenke til kommentar

Han (Bale) snakker åpent om at han har tanker om å skifte klubb om de ikke kommer til CL.

Hvorfor gjør han ikke noe med dette selv i dag?

En god manager klarer å ta til seg disse spillerne og forklare dem hva som ønskes fra dem. Irriterer meg over Lennon også.

Helt greit fremover, men ikke tale om å jobbe tilbake.

 

Spillerne skulle ha sett opptak fra Unitedkamper. Og tatt utgangspunkt i Rooney. Den vinnermentaliteten han viser er enorm.

 

Edit: Men man skal jo ikke lengre en til egen klubb. Spillerne som Snurreleif nevner er hardtarbeidende og ønsker mer.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Det er bare å se på det som skjer i UTd-kampen nå. Det handler så utrolig mye om innstilling, det vil jeg si at 90 % av dagens Spurs-spillere rett og slett ikke forstår, og det har bare med ledelsen å gjøre. Måten Bale daffet rundt på idag er helt utrolig.

 

Hva Redknapp kommer til å si:

 

1: "'twas one of those days"

2: "they were unlucky"

3: "lads played well but didnt get the result they deserved"

4: "derp".

 

Er misunnelig på kameraten som er innom på besøk for å se United, helt annen attityd mot et mye bedre lag.

Lenke til kommentar

Det er bare å se på det som skjer i UTd-kampen nå. Det handler så utrolig mye om innstilling, det vil jeg si at 90 % av dagens Spurs-spillere rett og slett ikke forstår, og det har bare med ledelsen å gjøre. Måten Bale daffet rundt på idag er helt utrolig.

 

Hva Redknapp kommer til å si:

 

1: "'twas one of those days"

2: "they were unlucky"

3: "lads played well but didnt get the result they deserved"

4: "derp".

 

Er misunnelig på kameraten som er innom på besøk for å se United, helt annen attityd mot et mye bedre lag.

 

122433.jpg S19612437.jpg

19612645.jpgN2leU.jpg

19613996.jpg19614100.jpg

19614126.jpg19614262.jpg

2ABtt.jpg19615225.jpg

122807.jpg124986.jpg

3KV5g.jpgGQRpa.jpg

VeKms.jpg2mpehqt.jpg

yUleE.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Samt at fyren endrer mål etter resultatene, i stedet for å jobbe knallhardt for å nå det opprinnelige målet så går han ut i media og endrer ståsted på hvor bra f.eks en fjerdeplass er.

 

Edit:

Du glemte forresten:

 

"Loans out several players in the January window whilst buying two thirty year ol's, complains about small amount of fit players"

 

Nekter vel også fortsatt å ta kritikk for mangel på rotering, og klager på liten stall.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...