Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med de sprekkene vi har hatt i midtforsvaret så blir det alt for risikabelt med 3 bak (en vi kanskje må ta?), men er enig i at Walker er et uromoment, samt at Solaar påpeker det samme jeg har tenkt, nemlig at Rose har vært bedre enn Walker i starten.

 

Vi trenger noen krigere på banen nå, Parker vil dog ikke kunne bidra med flotte pasninger som Livermore til tider kan skimte med, dog er Parker mye flinkere defensivt.

 

Og selv om Ade har hatt en ok kamp, må vi ha en sulten Defoe som KAN skåre på egenhånd i bakhodet, selv om jeg foretrekker Ade.

 

Er forferdelig flaut å se oss spille såpass tannløst dog mot Villa, kun Heskeys aldrende kropp gjør at vi ikke ligger under med mer.

 

Det virker som at de sliter med å takle presset når det virkelig gjelder.

 

Spiller Arsenal i dag?

 

Beklager Benny, men å ikke ta vare på gavepakker-stemplet tok vi patent på for en god stund siden.

Lenke til kommentar

Enig i at Walker ikke har spilt bra men han tilbyr så uendelig mye mer enn Rose fremover på banen. Urettferdig mot Danny men skal vi spille med tre bak ville jeg tatt ut ham.

 

En annen ting, Sandro spiller bra men er han litt for offensiv? Burde han ligge trygt bak og overlate løpene til andre?

Lenke til kommentar

Jeg er uenig i å ta ut Walker, han bidrar i en mye større helhet enn Rose, har han en dårlig defensiv dag kan han fortsett bidra fremover.

 

Vi trenger dog en kriger på midten, men jeg vil ikke ta ut hverken Sandro eller Vaart.

 

Fantastisk Rose..

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Det jeg ikke forstår er hvordan spillere som Bale kan drive å luffe rundt på banen.

Her spiller de en av de viktigeste kampene i sin karriere. Det er snakk om å ta 3 plass.

Og så luffer de rundt. Hvor mange utfordringer har vi sett fra Bale til nå?

 

Så har vi spillere som Sandro som springer fletta av seg fremover og bakover. En skulle jo tro at hans innsats smittet av på de andre.

 

Og der fikk han straffe for oss og. Takk Sandro.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...