Solaar Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Ikke faen om det går, Villa kommer til å spille som ligavinnere i morgen, garantert. Men tenk om det blir slik at vi kan sikre 3. hjemme mot et Fulham med Jol som manager ... nei bare glem det forresten, jeg ser ingen grunn til at det skal kunne skje slik vi har spilt i det siste. Hva tror dere om ryktene angående Bale til City? Det er utrolig mange Spursfans som bare avfeier dette som reinspikka tull men jeg er veldig urolig for at noe slikt kan skje. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Villa har vært direkte søppel lenge nå. Blir enkelt for Tottenham. Bolton enkelt. Fulham borte er svake. Lett match der også. Blir sjokkert om dere ikke tar 6 poeng Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Vi har Villa borte men avslutter hjemme mot Fulham. Jeg tror vi slår Fulham men tror vi taper poeng mot Villa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Håper dere tar 3.plassen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) SpursOfficial: Here's our line-up at Villa - Friedel; Walker, Gallas, Kaboul, Rose; Lennon, Modric, Sandro, Bale; Van der Vaart; Adebayor. And here are our subs - Cudicini, Nelsen, Livermore, Parker, Defoe, Giovani, Saha. Kick-off 2pm. Endret 6. mai 2012 av Solaar Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Samme som sist da. Kun Rose jeg ikke er happy med. Men vi får se. Plutselig så snur det for han. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Samme her, men vi har jo ikke så mange andre alternativ, den eneste muligheten er å kjøre Bale ned på venstreback. Kan ikke akkurat si at dette er rette kampen for det. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Ironisk nok er det Rose som har startet bra mens Walker har vært horribel. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Snytt for straffe igjen? Og det skulle vært corner rett etter på skuddet fra Walker, faen ass. Merker jeg er rimelig frustrert her nå, vi spiller utrolig uinspirert. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Dere pisser jo på Villa? Dette ender 0-3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Ender Tottenham som nummer tre tror jeg Arsenal supportern som var innom her for noen uker å skrev "Cry me a river, Lillebror" har et godt minne. 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Vi pisser langt ifra på de, vi triller ball på midten og skaper veldig lite. Ikke overraskende at det kommer et slikt mål heller, vi er alt for lite aggressive i duellene og vi er sløve i passningsspillet. Dette går til helvete hvis ikke Harry tar store tak i pausa. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Alt ligger til rette for tredjeplass. Må ha bedre innsats i andre omgang. Sjangser har de nok av, de må bare klare å sette den.. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Det er så vanvittig frustrerende når vi spiller på denne måten. Helt utrolig at vi lar Villa spille og skape sjanser helt upresset gang på gang. Parker må inn men jeg vet ikke helt hvem som burde ut, forslag? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Kan ta ut Walker og spille med 3 bak. Walker har ikke gjort noe av seg uansett. Blir som å spille med en mann mindre med han på banen nå. Tar de ut Sandro så klikker jeg i vinkel. I dag er det vinn eller forsvinn. Satse som faen fremover i andre nå. Endret 6. mai 2012 av Hille Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Tragisk. Dårlig press, lite bevegelse. Vil disse gutta spille CL? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Det virker som at de sliter med å takle presset når det virkelig gjelder. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Det virker som at de sliter med å takle presset når det virkelig gjelder. Spiller Arsenal i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå