Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommentaren min var ment som en spøk, men når vi skal ta diskusjonen. Jo det er mulig, Tottenham er utvilsomt kapable til det. Hva angår Newcastle er mer usikkert. Klarer de å holde et like høyt nivå neste år? Mister de Ba og Cisse kan mye skje, men tror de blir der neste sesong også. Selvfølgelig kan Newcastle og Tottenham klare det, men man trenger flaks, dyktighet og rutine for å nå helt til topps.

Lenke til kommentar

Helt ærlig synes jeg vi var litt småheldige idag, eller kanskje mer at vi skal være glade for at vi møtte Bolton og ikke et bedre lag for måten de fikk komme tilbake i kampen etter pause og frem til vi scoret 2-1 var helt latterlig. De vant absolutt alt av dueller og vi fortsatte å strø om oss med feilpassninger. Det irriterer kraftig når spillere er unøyaktig på tilsynelatende enkle passninger.

 

Når det er sagt, kjempekamp av Modric og et fantastisk resultat, utrolig viktig mtp målforskjellen også, man vet aldri hvor viktig den kan bli tilslutt.

Lenke til kommentar

Målforskjellen var allerede før kampen såpass stor i vår fordel i forhold til Newcastle at det ikke har så mye å si. Tviler på at Arse avgir poeng mot Norwich og West brom uansett.

 

Sånn bortsett fra de første 15 av andre omgang synes jeg kampen i går var bra. Sandro og Modric har stålkontroll på midten så lenge Bale og Lennon holder seg på sin egen kant. Rose er litt ute av kampform, men synes ikke han gjorde det så alt for dårlig. Vil heller ha han på LB enn å måtte trekke ned Bale.

 

Solid seier på Reebok, som kom helt uventet for min del. Hadde ikke regnet med poeng i går.

Lenke til kommentar

En litt såret Harry her, jeg tror han er en ganske følsom mann egentlig.

 

Tottenham boss Harry Redknapp believes he may never have an opportunity to manage England after the Football Association opted to appoint Roy Hodgson this week.

Redknapp was regarded as favourite for the role following the sudden departure of Fabio Capello in February, before the FA surprisingly unveiled Hodgson on Tuesday. Redknapp, though, insists he is fully supportive of Hodgson ahead of Euro 2012, despite holding a fear that he may never guide the national team to a major tournament himself.

 

"I don't think it will ever happen now," said Redknapp. "Roy has four years and I hope he sees it out and has great success at the Euros. He will select a squad that is capable of giving it a real go and I think he'll do well.

 

"I'm fed up of hearing my name mentioned now. I'm history with that job. Roy deserves it, he's got it and I'm sure he'll make a great job of it.

 

"I'm looking forward to a summer holiday as I've had a difficult year. I'm looking forward to having a break and going away with my wife, before coming back and watching the Euros."

 

Redknapp was not contacted by the FA over the position, but says he understands the decision and is willing to move on swiftly in order to steer Spurs back toward a Champions League spot next season.

 

"I'm not disappointed at all, it's done," Redknapp said. "End of story, move on. Get behind the manager and forget about me. They made their minds up, and it's good enough.

 

"It's saved me making a decision, because I'm very happy at Tottenham. If they'd interviewed me I don't think Roy would have wanted it. I don't think I'd have done either if they were going to interview someone else.

 

"There's lots of lads about cleverer than me managing lower division clubs. I'm lucky, I'm managing one of the top four clubs in the country. I get very well paid, I've got a fantastic job, so I don't feel anyone owes me anything. I didn't wake up on Monday morning and think: 'What's happened to my life, I'm not the England manager'."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt ærlig synes jeg vi var litt småheldige idag, eller kanskje mer at vi skal være glade for at vi møtte Bolton og ikke et bedre lag for måten de fikk komme tilbake i kampen etter pause og frem til vi scoret 2-1 var helt latterlig. De vant absolutt alt av dueller og vi fortsatte å strø om oss med feilpassninger. Det irriterer kraftig når spillere er unøyaktig på tilsynelatende enkle passninger.

 

Når det er sagt, kjempekamp av Modric og et fantastisk resultat, utrolig viktig mtp målforskjellen også, man vet aldri hvor viktig den kan bli tilslutt.

 

Mye sant i dette. Lenge siden jeg har vært så sur under en Spurs-kamp som fra Bolton sin utligning til Spurs sitt forløsende 1-2-mål. Bolton fremsto helt til Spurs scoret som nesten like dårlige som Blackburn, og å la et sånt lag ta over føringen så totalt... Bolton hadde vel noe sånn som 85% ballbesittelse det første kvarteret i andre omgang. Og det var ikke fordi Tottenham la seg bakpå med vilje. Griseflaks at de ikke satt flere dødballer i den perioden.

 

Men gud så gøy med kontringene etterpå. Det er slik vi skal se Bale!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...