Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Jeg misliker måten han opptrer i media på i motgang. Utover det så har han gjort en god jobb med Spurs sett bort i fra at han ikke virker å evne å holde hele troppen happy/rotere spillere i kamper. Om Tottenham skulle komme seg til CL er det vel ikke unaturlig at han sitter ut kontraktsperioden, dvs en sesong til, men jeg blir ikke lei meg om han forsvinner heller.

 

Jeg er redd for at alternativene er dårligere enn Harry og jeg synes det er greit å ikke sparke managere hele tiden slik alt for mange klubber gjør. Samtidig, om flere av de store navnene i troppet skulle forsvinne i sommer er det kanskje en fin tid å bytte manager da den neste som kommer inn kan være friere til å hente inn de han vil og bygge sitt eget lag. Jeg betviler kvaliteten på de Harry måtte finne på å hente.

 

Til syvende og sist regner jeg med at folkene i styret har bedre koll på hva som egentlig skjer i klubben og klarer ta den rette avgjørelsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kamp mot Bolton om et kvarter, samme lagoppstilling og benk som i helga. Litt fun facts før kampen:

 

Vi har ikke vunnet borte mot Bolton siden 1996, da vi slo de 3–2

Vi har ikke holdt nullen på bortebane mot Bolton siden 1923

Vi har ikke vunnet en eneste bortekamp i år.

 

Tipper 2-0 til Bolton. Kevin Davies scorer garantert.

Lenke til kommentar

Merkelig det der hvor effektive vi kan være med Lennon og Bale på riktige sider...

 

Men denne kampen er langt ifra over, vi taper alt for mye dueller og Rose er en katastrofe waiting to happen. Synes det er noe ukonsentrert over passningsspillet vårt også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...