Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bekreftet nå?

 

Dessverre

 

hvis Harry gjør som han tidligere har snakket om og dytter Bale ned på backplassen. Det er ikke en løsning jeg vil se permanent men mot den motstanden vi møter nå kan det bli perfekt med to overlappende duracellkaniner på høyre og venstreback samtidig som de foran trekker innover i banen,

 

Tviler veldig sterkt på at 'Arry vil gjøre noe slikt, blir vel mest sannsynlig Rose der bak, selv om jeg ser poenget ditt, da dette vil "tvinge" Bale til å holde seg på den fordømte siden sin frem til motstanderens 16-meter iallefall...

 

i tillegg får vi den bonusen at Bale faktisk holder seg på venstresiden og motstanderne neppe tør å doble dekningen av ham.

 

...som du kom til senere i innlegget ditt (å lese hele teksten før jeg skal begynne å svare er no herk).

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

jaja, da var jeg tilbake fra Londontur.

 

Fint resultat å ta med seg når man først drar over. Hadde sikkert mer sommerfugler en noen av spillerne til sammen når jeg gikk inn på stadionen.

Total dominans og stående applaus til Sandro når han ble byttet ut, oppsummerer dagen greit.

Defensivt var det ingenting å si på, men fortsatt litt offensivt som ikke stemmer.

 

Vi satt å tenkte over det på toget tilbake til London, at det var jo ikke mange sjansene Blackburn hadde. Og vi kom i grunn ikke på noen av dem heller.

Ble jo så fint bekreftet på Match of the Day at de faktisk ikke hadde en eneste sjanse verken på mål eller ved siden av mål.

 

8 år siden sist det skjedde ;]

 

Edit: Var forøvrig på Stadion tour. Fikk ut på banen og sitte i Harry sin stol. Koselig!

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Høres fint ut, fikk du med deg noen av pubene i nærområdet også? Og spiste du på Chick King?

 

En post i en annen tråd her fikk meg til å tenke på hvor lenge siden det er vi vant en kamp på bortebane, det er drygt å tenke på at det var så langt tilbake som den 27. desember.

 

Konstaterer også at Villa og Bolton som vi har igjen borte er to av de tre dårligste lagene på hjemmebane, noe som borger for en royal fuck-up av dimensjoner. Aargh, hater at jeg har gått tilbake til mitt gamle pessimistiske jeg.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

 

Konstaterer også at Villa og Bolton som vi har igjen borte er to av de tre dårligste lagene på hjemmebane, noe som borger for en royal fuck-up av dimensjoner. Aargh, hater at jeg har gått tilbake til mitt gamle pessimistiske jeg.

 

Jeg står fortsatt på at hvis vi tar fjerde plassen, vinner Chelski CL-finalen, ellers ender vi på sjette.

Vi har jo fortsatt en teoretisk sjanse på å ta tredje plassen, men det vil jeg ikke en gang tenke på siden skuffelsen vil bli enda større.

 

På toppen av det hele må vi nå "selv" bli kvitt 'arry hvis vi skal få inn en ny manager til sommeren, huff..

Skulle det skje, er det både negative og positive sider ved den saken.

Det positive er at vi får sjansen til å hente inn en manager som har taktiske egenskaper, men det negative er at 'arry så og si får sparken, etter det positive han har gjort for oss, noe han egentlig ikke fortjener.

 

Nå vant "heldigvis" City, så da er nok de ekstra motiverte for å slå Newcastle.

 

Joda, men Newcastle er nok minst like tente etter at de vet de snublet mot Wigan, og trenger hvert eneste bidige poeng fremover.

Lenke til kommentar

Jeg er ganske så splittet når det kommer til "Battle of Manchester".

 

På den ene siden vil jeg ikke ha et lag som vinner, så og si bare grunnet oljepenger, men på den andre siden så unner jeg ikke mange norske (eller internasjonale) United fans noe som helst da storparten av de, av egen erfaring, enten er ufyselige eller medgangssupportere (mye likt hva folk hjemme mener om RBK fans).

 

Jeg unner ikke City-laget gull, men jeg unner supporterne deres som har holdt med de gjennom tykt og tynt (bl.a. tredje divisjon) å få kjenne lukten av edel metall.

Endret av Snurreleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mancherster United har over lang tid spilt bra fotball. Det er derfor jeg liker dem. Har samme følelse for Arsenal og. Begge er gamle tradisjonelle engelske lag som har ansatt en manager som har fått lov til å forme klubben over lang tid og gjort dem spesielle på sine egne måter. Slik var jo RBK og, og jeg var en av de som heiet på dem i CL selv om de ikke er mitt lag i Norge.

Lenke til kommentar

Som nevnt, Manchester United som klubb og lag er mer respektable enn City, men at de går glipp av gullet et år bryr meg ikke nevneverdig, da jeg er en tilhenger av at ligaer har flere enn en gull-favoritt, samt at jeg unner City-fansen dette.

 

Er for mange her på forumet (spesielt United-fans) som automatisk tror at så og si 90% av City-fansen er medgangs-supportere, og at de nesten er en pest (litt som jeg ser på norske United-fans til tider? hirr hirr) og dermed benytter anledningen til å slenge dritt i den retningen så snart de får muligheten til det.

Nei takke meg til at de snytes for et liga-gull slik at de får kjenne på skuffelsen igjen, samtidig som den sanne kjernen av City-fansen får skryterett ett år på samme måte som jeg ønsker vi kunne fått det mot Arsenal og gjengen.

 

Bare et år i min levetid, bare et ligagull, så skal jeg leve på det de resterende årene av mitt liv.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...