Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette ligger an til å bli en meget bisarr sesong.

 

I hele sesongen, med unntak av 2-3 kamper, av vi spilt fantastisk fotball, beundringsverdig fotball og mye bedre enn vi har spilt på flere år så vidt jeg kan huske iallefall, alikevel ligger vi an til å ende opp lavere på tabellen i år enn i fjor.

 

King spiller helt forferdelig, han som har vært sikker som banken lignet mer på et børskrakk i dag.

Walker og Lennon er anonym.

BAE har igjen en forferdelig dag (han har jo enten fantastiske eller forferdelige dager, ingenting i mellom).

Modric sklir og har kun et par gode innvolveringer.

Defoe... Hva søren skal jeg si om Defoe?

En god skåring og avslutning, ellers er han anonym og virker som om han til tider forventer å få ballen på sølvfat.

Livermore har desverre sin dårligste dag hittil, og foruten en god assist så er han for dårlig til å gå inn i duellene og vinne de, her ser vi virkelig hvor viktig Parker er for midtbanen vår, for uansett form så går han konstant inn for å vinne duellene og klarer å riste skikkelig i midtbanen til motstanderne.

Friedel kan ingenting gjøre med noen av målene desverre.

Saha?

Spilte han i dag?

 

Ade gjør en grei figur og gir oss et friskt pust med det samme, ellers faller han også bort.

VdV er flink til å hente ballen på vår halvdel ved et par anledninger, men ellers er han også anonym.

Bale?

Vel.. Et par gode avslutninger, men IGJEN lar Redknapp Bale få vandre over hele banen, og gjett hvilken side Norwich passet på å utnytte?

Joda, venstrekanten vår.

 

Det virker som om vi stiller med to høyre midtbanespillere, og Livermore makter ikke i dag å ta jobben til Parker.

Vi blir alt for strukket ut på midten av banen, og jeg er enig med Mr.Bohinen i at det rett og slett blir alt for langt mellom leddene våre på gresset.

 

Nei til 4-4-2!

Lenke til kommentar

Nei, men siden dere diskuterte kampen her, så fant jeg ut at det var i denne tråden det passet best.

 

Så, så, så...

 

Ja nettopp for å unngå deg og dines latterlige kommentarer. Som rotter fra et skip forlot dere denne delen av forumet da det stormet som verst rundt deres eget lag og med en gang dere ligger over oss er dere i vår tråd og spyr ut piss. Jeg skjønner at for dere (som er her og troller) så betyr det ikke så mye når det går dårlig og normalt sett bryr jeg meg midt i ræva av hva de fleste Arsenalfans mener, men på en dag som denne der vi virkelig driter oss ut så kan dere holde dere langt unna, er det så jævla vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...