Angeleno Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Det her er verre enn Robinson i fjor. Gomes har vist seg å være en tabbekeeper av proporsjoner. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Det her er verre enn Robinson i fjor. Gomes har vist seg å være en tabbekeeper av proporsjoner. Jeg hadde påstått at det han har prestert i år er mye verre. De har jo faktisk tapt poeng gang etter gang bare pga. tabbene hans. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Greit nok at Gomes gjorde en brøler av proporsjoner i lørdagens kamp, men forsvarsrekka til Tottenham hadde ikke klart å stoppe et norsk 2. divisjonslag en gang. Det er enormt mye som må forbedres bakover før vi kan forvente å komme oss ut av bunnstriden i årets sesong. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Forsvarsrekka? Du mener midtbanen regner jeg med? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nå kan overskriften skiftes igjen. Kan vell ikke kalle Tottenham laget helt nytt nå. Men seriøst, han Ramos var/er jo helt på bærtur. Rakk å selge Defoe, Chimbonda og Keane, og nå er de plutselig tilbake. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det å selge Berbatov var det dummeste han gjorde da. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Har bare en ting å si: Endret 4. februar 2009 av Tuttebobo Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Endelig er vi på kurs igjen! Runde på runde med oppturer. Redknapp har gjort mye på kort tid nå. Fortsetter dette mot Blackburn og Newcastle kan vi se oppover mot UEFAcup kvalikk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Herlig at dere slo Chelsea. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det ironiske med våre resultater mot Villa spesielt og delvis Chelsea er at vi hjelper våre bitre rivaler oppover tabellen, og med den formen de viser for tiden så kan nok Villa se langt etter å "vinne" 4.plassen. Synd, men i år blir PL like forutsigbar som vanlig. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Viktig kamp i dag hvis vi vil til europa igjen. Uten Palacios blir det tøft, men dette går bra. Tipper 4-0. Keane2 Bent Modric Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Så det blir tøft, men dere vinner 4-0? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 UEFA Cup, here we come! Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ble ikke 4, men en viktig seier Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 For en kamp da. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 JA. Var noe dritt.... Spes. at den late svikern putta også. Men men, sånt skjer. Byebye Europe! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg vil påstå at man ikke er sviker hvis man går fra Spurs til United. Greit nok hvis man går fra Spurs til Arsenal, men det er et såpass stort skritt framover, i tillegg til at lagene faktisk ikke er konkurrenter/fra samme by, at svikerstatusen virker litt rar synes jeg. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Som Spurs-supporter så er jeg enig. Selv har jeg aldri sett på hverken Carrick, Berbatov eller andre eks-spurs spillere som svikere uansett hvilken klubb de har gått til. Bortsett fra en spiller, og det vet alle hvem det er. Det er litt merkelig hvor kjapt en supporter kaller en god spiller som går til en annen klubb for "sviker", samtidig som man er veldig kjapp til å ønske en annen spiller dit peppern gror pga at han ikke er god nok. (dette gjelder alle, ikke spesifikt for Spurs) Hvordan kan man kreve lojalitet fra spillerne når fansen ikke har et uns av lojalitet mot spillerne, bare klubben? Men det er klart det svir når man mister sine beste spillere, og spesielt hvis spilleren åpenlyst behandler klubben og dets fans dårlig. Her er Berbatov i en gråsone, det var allment kjent at han skapte dårlig stemning i laget, både på og utenfor banen. Hva det skyldes kan man spekulere i, men jeg forstår at man lett kan bli bitter ovenfor slik oppførsel, til forskjell fra f.eks Keane og Carrcik som gjorde ting på en redelig måte. Endret 29. april 2009 av Solaar Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det er ikke det at Berbatov dro, men måten han dro på. Jeg liker fortsatt Carrick da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå