Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Omkamp mot Bolton om en time, her er laget:

 

Cudicini; Walker, King, Nelsen, Assou-Ekotto; Modric, Livermore, Parker, Bale; Adebayor, van der Vaart.

 

Samme formasjon som mot Chelsea mao, det burde gå fint.

 

Og benken: Friedel, Kaboul, Rose, Kranjcar, Giovani, Defoe, Saha.

Lenke til kommentar

Blir nok mer en slags 4-5-1 med Modric, Bale og VdV i frie roller med Livermore og Parker bak. Liker det godt når vi spiller med to ballvinnere på midten, det gir backene våre mulighet til å bidra offensivt samtidig som det som regel gjør oss tryggest bakover.

 

Men en annen ting, programguiden på min parabol viser plutselig at Sunderland-Everton skal vises på viasat4 med sendingstart klokka 20:55. Ser samtidig at det fortsatt står Spurs-Everton med start 20:25 på viasat sine egne sider. Jaja, får vel vite det om noen minutter men jeg klikker hvis de plutselig har forandret kamp i siste liten.

 

For øvrig er kampstart skjøvet med et kvarter pga trafikkproblemer etter en ulykke i nærheten av stadion tidligere idag, avspark er nå klokka 20:45.

 

edit: ser på tottenhamsvenner at det er avklart, kampen vises på viasat4. Pjuh!

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Men en annen ting, programguiden på min parabol viser plutselig at Sunderland-Everton skal vises på viasat4 med sendingstart klokka 20:55. Ser samtidig at det fortsatt står Spurs-Everton med start 20:25 på viasat sine egne sider. Jaja, får vel vite det om noen minutter men jeg klikker hvis de plutselig har forandret kamp i siste liten.

 

Viasat sine internettsider kan en vel ikke stole på :)

Lenke til kommentar

Enig i begge deler, slik som vi dominerer kampen nå så synes jeg godt vi kunne ta ut Parker for Kranjcar. Så flytter vi Modric bak på banen og legger Nico inn der Luka har spilt i første. Parker trenger hvile og Modric har sett veldig skarp ut idag, da er det best å la han skinne der han er best. I tillegg trenger vi litt mer folk lengre opp på banen. Det er så lite som mangler men så langt er dette en meget solid kamp fra oss.

Lenke til kommentar

Herlig kamp og godt å se at byllen sprakk til slutt. Endelig får vi litt lønn for strevet! Kan vi fortsette på denne måten mot Swansea og vinne der og unngå tap borte mot Sunderland så tror jeg vi kniper tredjeplassen. Vi har hatt en downperiode resultatmessig nå men vi som følger Spurs har jo sett at det ikke har vært katastrofale opptredener. Alt vi trenger nå er å få litt tro tilbake i laget og vips så er vi igang med en tikampers uten tap igjen. Me det programmet som gjenstår burde det være mulig.

 

Det deiligste for meg idag var å se at Modric, Bale, Ade og VdV alle spilte bra igjen. Spesielt Bale og Modric var fantastiske og det er på tide, de to har vært litt ute av form i det siste.

 

Men som du nevnte Snurreleif, faen så deilig det er å se en homegrown spiller ta skrittet opp. Unge herr Livermore har virkelig tatt sjumilssteg på denne siden av nyttår, han har utviklet seg fra å være en trygg ballvinner/fordeler som voktet den bakre fireren til å gjøre mer bruk av sin energi og fremstår nå mye mer moden en for bare noen måneder siden. Jeg digger spesielt hvor god han er til å bevege seg uten ball, den gutten har faktisk fotballhode og med læremestere som Parker og Modric samt konkurranse i form av Huddlestone og Sandro så tror jeg vi her ser begynnelsen på en lang Spurskarriere.

 

Ikke gjør det saken verre at han er en skikkelig yiddo heller, husker jeg leste referat fra et intervju med han etter hans første mål for Spurs. Skal se om jeg finner det...

 

edit: off, orker ikke å lete mer nå midt om natta men det var ihvertfall etter han scorte 1-1 mot Barca i Wembley-cup og han ble spurt om hvordan det var å score mot verdens beste lag, hvorpå han svarte noe sånn som det her: «score mot verdens beste lag? Jeg spiller for det.» Hehe, instant legend :)

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Enig om det med Livermore. Løp inn i boks fra en midtbanespiller - det har ikke vært vanlig kost siste årene. Deilig å endelig ha en skikkelig "box to box midfielder", for å bruke FM-sjargong, i klubben som kan tre inn enten som det i kamper hvor det passer, eller som backup i flere roller på midtbanen når det trengs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...