Sexylubb1 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Synes ikke vår straffe var feil egentlig, men ja den var utrolig billig. Var mer klumsete av både Bale og forsvareren enn noe annet, ser at Bale blir anklaget for filming i den situasjonen av Stevenage-manageren, selv mener jeg at han bare bommet på ballen og mistet balansen i det han skulle ta innlegget. Når forsvareren i tillegg treffer foten som Bale prøver å slå innlegg med så skjønner jeg at dommeren dømmer straffe. Billig? Ja Filming? Nei Feil? Tja. Om Bale filmer så filmer vel Stevenage seg til straffe og? Tupper ballen over linja og faller teatralsk når Nelson treffer ham? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ja sånn kan man vel også si det I utgangspunktet synes jeg bare at slike straffer er litt kjipe å få imot så jeg kan forstå Stevenage sin skuffelse, men de fikk jo en billig en selv så det jevnet seg vel ut. I dette tilfellet får Bale tyn fordi han er Bale. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Solaar, du som er som er jøde og derav over snittet opptatt av kroner og ører; det er 2.85 i odds på Everton hjemme mot dere til helga. Regner med realisten i deg iler frem og at en bong allerede er satt? Håper du sparte pengene dine ikveld Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Men nei, jeg sparte ikke pengene mine. Hadde United hjemme til pause. Like a boss som vi er så ble det baklengs i det 44'. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Vel, jeg tror du gjør rett i å sette litt penger på Everton til helga selv om hovedårsaken til deres opptur (Pienaar) ikke spiller. Vi er inne i en motgangsperiode nå og jeg er spent på om laget har stålviljen som skal til for å snu de tunge tapene mot dere og Arsenal. Jeg spår en svært jevnspilt kamp, tipper det ender 1-1. Hvor mye kan jeg tjene på det? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Vel, jeg tror du gjør rett i å sette litt penger på Everton til helga selv om hovedårsaken til deres opptur (Pienaar) ikke spiller. Vi er inne i en motgangsperiode nå og jeg er spent på om laget har stålviljen som skal til for å snu de tunge tapene mot dere og Arsenal. Jeg spår en svært jevnspilt kamp, tipper det ender 1-1. Hvor mye kan jeg tjene på det? 6.25 på Unibet, 6 blank på bet365. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 For en vannvittig taktisk idioti av Harry. Modric på venstre, Bale på høyre og Sandro og Parker sammen i midten? Disaster waiting to happen. Jeg tror helt ærlig at dette med England-jobben påvirker Harry mye mer enn han gir inntrykk for. Anyhow. Vi spilte oss igjen til haugevis av sjanser, men scorer ikke mål. På de 2 siste kampene har vi 43 målsjanser og 1. mål. Det er dårligere uttelling enn gjennomsnittet for de 5 lagene som ligger i bunnstriden. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Jeg er foreløpig ikke urolig siden vi med unntak fra Arsenal-kampen ikke har spilt direkte dårlig, vi er mer inne i en formdal enn noe annet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Heldigvis har både Chelsea og Arsenal vanskelige kamper igjen + har ikke vært på sitt beste i år. Spurs kan allikevel ende problemer da det virker som om formen og flaksen deres er i ferd med å ta slutt og det motsatte skjer med de to andre. Jeg hadde håpet på 4 poeng i de tre siste kampene + Chelsea. Slår en Chelsea er det vel fortsatt godkjent... Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hvor er det sikkert å kjøpe biletter på nett? Tenkte meg på Tottenham-Norwich, men har aldri kjøpt billett før... Eller er det greit å få tak i billett ved stadion? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hva mener du med "på nett"? Kanskje du kunne utdype litt om hvor du har tenkt å kjøpe den? Jeg har kjøpt via spurs.co.uk og via Thomas Cook. Fikk billett i posten i god tid før kamp. Har også måttet hente den på WHL, gikk fint det og. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hva mener du med "på nett"? Kanskje du kunne utdype litt om hvor du har tenkt å kjøpe den? Jeg har kjøpt via spurs.co.uk og via Thomas Cook. Fikk billett i posten i god tid før kamp. Har også måttet hente den på WHL, gikk fint det og. På hjemmesida til Spurs er det utsolgt, men man får mange treff hvis man googler tickets til kampen. Tenkte å kjøpe flybilett for seg, altså ikke pakkereise. Orker ikke bli svindla Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Da får du vel google nettstedene som tilbyr billett da? Finnes nok reviews av dem. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Bolton vurderer å trekke laget fra FA-cupen. Det ville vært synd. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Skjønner ikke hvordan de kan vurdere det engang.. hadde jo vært en ufattelig hyllest til Muamba om spillerene gikk ut og ga alt for han i denne kampen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Enig på en måte, men jeg har heller ingen problem med å forstå at det kan være vanskelig for lagkameratene å gå ut på samme bane som det skjedde hvis det skullle gå skikkelig ille med Muamba ila uka. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hepp! Denne mannen fortjener applaus. http://www.dagbladet...olton/20755215/ http://www.nrk.no/sport/fotball/premier_league/1.8041514 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Han blir vel allerede hyllet som bare rakkern i engelske aviser/nyhetssendinger, og fortjener all hyllesten han får/kan få. Forøvrig har vår venstre-back noen velvalgte ord ang. hele denne tragiske hendelsen: http://www.thisislondon.co.uk/sport/football/a-horrific-night-but-one-that-has-united-us-all-as-a-football-family-7577583.html Endret 19. mars 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Fyffffaaaaen jeg kan ikke beskrive hvor skuffet jeg er nå. Det finnes ikke karma i fotball. Regner med at Arsenal-tråden plutselig flommer over av innlegg nå igjen... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå