Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke vår straffe var feil egentlig, men ja den var utrolig billig. Var mer klumsete av både Bale og forsvareren enn noe annet, ser at Bale blir anklaget for filming i den situasjonen av Stevenage-manageren, selv mener jeg at han bare bommet på ballen og mistet balansen i det han skulle ta innlegget. Når forsvareren i tillegg treffer foten som Bale prøver å slå innlegg med så skjønner jeg at dommeren dømmer straffe. Billig? Ja Filming? Nei Feil? Tja.

 

Om Bale filmer så filmer vel Stevenage seg til straffe og? Tupper ballen over linja og faller teatralsk når Nelson treffer ham?

Lenke til kommentar

Ja sånn kan man vel også si det :) I utgangspunktet synes jeg bare at slike straffer er litt kjipe å få imot så jeg kan forstå Stevenage sin skuffelse, men de fikk jo en billig en selv så det jevnet seg vel ut. I dette tilfellet får Bale tyn fordi han er Bale.

Lenke til kommentar

Vel, jeg tror du gjør rett i å sette litt penger på Everton til helga selv om hovedårsaken til deres opptur (Pienaar) ikke spiller. Vi er inne i en motgangsperiode nå og jeg er spent på om laget har stålviljen som skal til for å snu de tunge tapene mot dere og Arsenal. Jeg spår en svært jevnspilt kamp, tipper det ender 1-1. Hvor mye kan jeg tjene på det?

Lenke til kommentar

Vel, jeg tror du gjør rett i å sette litt penger på Everton til helga selv om hovedårsaken til deres opptur (Pienaar) ikke spiller. Vi er inne i en motgangsperiode nå og jeg er spent på om laget har stålviljen som skal til for å snu de tunge tapene mot dere og Arsenal. Jeg spår en svært jevnspilt kamp, tipper det ender 1-1. Hvor mye kan jeg tjene på det?

6.25 på Unibet, 6 blank på bet365.

Lenke til kommentar

For en vannvittig taktisk idioti av Harry. Modric på venstre, Bale på høyre og Sandro og Parker sammen i midten? Disaster waiting to happen.

 

Jeg tror helt ærlig at dette med England-jobben påvirker Harry mye mer enn han gir inntrykk for.

 

 

Anyhow. Vi spilte oss igjen til haugevis av sjanser, men scorer ikke mål. På de 2 siste kampene har vi 43 målsjanser og 1. mål. Det er dårligere uttelling enn gjennomsnittet for de 5 lagene som ligger i bunnstriden.

Lenke til kommentar

Heldigvis har både Chelsea og Arsenal vanskelige kamper igjen + har ikke vært på sitt beste i år. Spurs kan allikevel ende problemer da det virker som om formen og flaksen deres er i ferd med å ta slutt og det motsatte skjer med de to andre. Jeg hadde håpet på 4 poeng i de tre siste kampene + Chelsea. Slår en Chelsea er det vel fortsatt godkjent...

Lenke til kommentar

Hva mener du med "på nett"? Kanskje du kunne utdype litt om hvor du har tenkt å kjøpe den? Jeg har kjøpt via spurs.co.uk og via Thomas Cook. Fikk billett i posten i god tid før kamp. Har også måttet hente den på WHL, gikk fint det og.

 

På hjemmesida til Spurs er det utsolgt, men man får mange treff hvis man googler tickets til kampen.

 

Tenkte å kjøpe flybilett for seg, altså ikke pakkereise.

 

Orker ikke bli svindla :)

Lenke til kommentar

Han blir vel allerede hyllet som bare rakkern i engelske aviser/nyhetssendinger, og fortjener all hyllesten han får/kan få.

 

Forøvrig har vår venstre-back noen velvalgte ord ang. hele denne tragiske hendelsen:

 

http://www.thisislondon.co.uk/sport/football/a-horrific-night-but-one-that-has-united-us-all-as-a-football-family-7577583.html

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...