Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Jaja, mega practical joke.

 

Forget the word ‘Ultra’. When we decided to use that word we knew exactly what it meant. But we chose it so people instinctively knew what we wanted from those that attended: come along, support the young players who are as much part of the club as Gareth Bale or Luka Modric, and sing as loud and for as long as you can. Show them players, and more importantly, the shirt their wearing, what they mean to us. But the Tottenham Ultras was and is certainly nothing to do with violence. We only harnessed its proper meaning:

 

Ultras are a type of sports fans renowned for their fanatical and elaborate displays of “support”. They are predominantly European and followers of football teams. The behavioural tendency of ultras groups includes the use of flares (primarily in tifo choreography), chanting/singing in large groups and the displaying of banners at football stadiums, all of which are designed to create an atmosphere, which they believe encourages their own team, and intimidates opposing players and supporters.

. Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tottenham bøyer seg alltid og tar det opp i rompa mot United er given, men Arsenal vinner nok ikke på Anfield så du trenger ikke å beskymre deg for det.

 

Bedre å ta den i rompa av en søt herremann fra posh manchester enn å bli gangbanget av all slags bønder hver eneste helg. Fuck off out of Norf London!

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Skulle ikke forundre meg om vi kun er 4 poeng foran Arse etter neste helg, for spiller vi slik da også mot Manu så sliter vi..

 

Haha, jeg skulle til å spørre om du så oss spille i dag, men det gjorde du naturligvis ikke. Uansett, så du Liverpool-kampen? Der Liverpool vant selv om de strengt tatt var nest best? Tipper vi ser noe lignende neste helg der vi fører og dere vinner mot spillets gang.

Lenke til kommentar

Sandro antas å bli klar mens Walker, Vdv og King alle er usikre. I tillegg trakk Bale seg fra kveldens landskamp med en hamstring-skade, usikkert om det var en s.k privatlandskampskade eller noe mer alvorlig. I tillegg spiller som kjent ikke Parker pga det røde mot Arsenal. Alt dette iflg løse rykter på forskjellige engelske Spurs-forum.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

King var skuffende ja men det er vel bare den andre kampen denne sesongen han har spilt under pari og denne gangen skylder jeg mer på taktikken enn han, det var jo ingen hjelp å få fra midtbanen.

 

Nei... Har lyst å denge Harry med en fersk torsk av og til. Evt. spillerene om det var deres feil.

Lenke til kommentar

Nå var det ikke akkurat VdV som var hovedproblemet i den kampen men heller det at vi startet med kun 4 på midten hvorav to var Bale og Kranjcar, spesielt sistnevnte er jo ikke akkurat den råeste førsteforsvareren i ligaen. I tillegg skuffet både Adebayor og Saha med de samme oppgavene. Det ble litt bedre med Sandro og VdV på banen men så kom det kjappe målet og ødela hele greia. Jeg er fortsatt overbevist om at kampen hadde gått i vår favør hadde han startet med VdV og Lennon i stedet for Kranjcar og Saha. Det var rett og slett naivt av Redknapp og det overrasker meg at han gjør sånne feil mtp hans lange erfaring i ligaen.

Lenke til kommentar

Han har vel gjort samme feilen i hver kamp mot Arsenal så langt? Synes selv det er ufattelig at ikke Lennon startet. Han jobber ganske bra hjemover og er fin på kontringer. Verken VdV eller Kranjcar kan en vel si det om.

 

Men jeg regner med at han starter med de to fordi de har hatt greie kamper den siste tida. Saha har jo virkelig hatt en pangstart og da blir det vel vanskelig for Harry å sette ham ut av laget (selv om det ikke virker som om det er noe problem for ham å sette Defoe ut av laget til fordel for VdV, selv om Defoe ikke er så halvdårlig til falle ned i pressledd rett foran de to andre på midten og forsåvidt også kunne vært et bra valg om en først skal starte med to spisser).

Lenke til kommentar

Jeg er fortsatt overbevist om at kampen hadde gått i vår favør hadde han startet med VdV og Lennon i stedet for Kranjcar og Saha.

Ja, for med alt Van der Vaart klarte å skape på 45 minutter, tenk hva han ville gjort med 90!!

 

Lionel Messi på sin beste dag kunne ikke redda dere på lørdag, la det ligge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lionel Messi på sin beste dag kunne ikke redda dere på lørdag, la det ligge.

 

La det ligge at 'arry gang på gang failer med taktikk mot Arsenal? Rent spillmessig altså, ikke resultatmessig. Jada, Arsenal var kjempeflinke til å utnytte inviduelle feil og en underbefolket midtbane og mot slutten en autostrada av rom å løpe i for Walcott, men det må da være lov å diskutere sin manager av den grunn?

 

Tipper Messi hadde hjulpet mer i pressledd enn spissene på søndag klarte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...