Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Ja de sier seg vel fornøyde med et poeng,

25+ skillpoints da eller?

 

 

*Skill Increased*

Your "Parking the Bus" skill has increased with 10+ SP.

 

 

Jeg sier alltid at de får et poeng, selv om det er cup for tenk! :(

Pluss at jeg er sliten, trett, og har nettopp kommet hjem fra trener-kurs, show some mercy!

 

I et desperat forsøk på å ro bort min idiotiske "forsnakkelse", så poster jeg heller en link om at 'Arry vil ha sønnens velsignelse før han evt. takker ja til en engelsk landslags-jobb.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror rett og slett dere ikke har råd til Hazard, ikke nødvendigvis pga overgangssummen, men pga lønna. Han kan nok gå til andre klubber og få 2x-4x det han får av dere. Tror ei heller at vi får han pga akkurat samme grunn. Er han som den vanlige fotballspiller skal han ha mest mulig og da tror jeg ikke han blir å finne i noen av nord-london klubbene på en god stund.

Lenke til kommentar

Dette er fra et intervju med Harry igår (om kampen mot Stevenage):

 

There were a few players missing - what is the injury news?
Benoit Assou-Ekotto had small operation at the start of the week, so was not available. Emmanuel Adebayor did his knee on Friday morning, but it is not too bad. Luka Modric had a temperature overnight so he couldn't play. LedleyKing was not really fit but sat on the bench for us, while Niko Kranjcar was struggling during the week with a fever rough all week.

 

I tillegg sliter Sandro og VdV som vanlig.

 

Gallas og Huddlestone spiller nok ikke mer denne sesongen.

 

Alikevel tipper jeg at vi har en relativt skadefri ellever på søndag, de fleste av disse skadene er smårusk. Den eneste uroen jeg har er Ekotto, hvis han er ute og Wenger velger å starte med Chamberlain blir det voldtekt av Rose på venstrebacken.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Mye slike rykter om dagen ja, tipper det ordner seg til helga så vi får nok se litt vdv-hysjing og en kneeslide à la Adebayor på hhv stillingene 0-3 og 4 til helga :p

Det var da voldsomt som du skulle yppe til strid da. Mitt innlegg var helt nøytralt. Jaja.

 

Da må jeg dessverre si deg at vi skal denge dere, vår evige lillebror, så grundig at egg-og-bacon trynet Harry Redknob forlater dere til fordel for England, og dere kollapser tilbake som et sideshow og en middelhavsfarer der dere hører hjemme.

 

Kamptråd

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Tipper Damiao havner hos oss til sommeren, denne overgangssagaen minner mye om Sandro sin, i tillegg har vi jo et partnerskap med Internacional som vel gir oss en viss fordel når det kommer til å hente spillere fra den klubben.

 

Damiao claims Spurs offer - Brazilian says Tottenham have lodged a bid

 

By Graeme Bailey - Tweet me: @skygraemebailey. Last Updated: February 19, 2012 1:31pm

 

Brazilian sensation Leandro Damiao has claimed that Tottenham have lodged an offer for him.

 

Spurs have long been linked with the Internacional striker, who is widely tipped to move to Europe this summer.

 

The 22-year-old, who has a hugely impressive goal-scoring record in Brazil with more than a goal every other game, has been linked with the likes of Barcelona, Manchester United and most recently Paris Saint Germain.

 

But Spurs have always held an interest and now, speaking to the French media, Damiao has insisted they have made an offer.

 

kilde

 

og fra en annen artikkel:

 

«I am not aware of anything for an offer from Paris SG. I have had no contact with PSG or Leonardo [sporting director]», he said in an interview with Telefoot.

 

«For now, I think about my club and the Copa Libertadores. In July, if a proposal comes, it will be discussed.» «All that I know is that Tottenham have made an offer.»

Lenke til kommentar

DML-bloggen er bra, har fulgt Spooky på de fleste forum han har frekventert i snart et tiår. Føler han var litt flinkere før, han har mistet litt av den sarkastiske tonen som gjorde at han skilte seg ut tidligere. Men slik blir det vel når bloggen i utgangspunktet var ment som et sidespark til de som ikke hadde tro på Levy, nå er jo det litt vanskelig å ironisere og være sarkastisk over det siden folk antakeligvis ville misforstått det totalt. Kan anbefale podcasten på thefightingcock.co.uk, det er et sammensurium av noen av de mest kreative Spurs-fansen på nett, Spooky inkludert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...