Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i mye der men ville nok ikke strukket det så langt som å si elendig om Parker, han spilte en grei kamp men var slurvete i avleveringen og bommet på en avgjørende takling, ellers var han stort sett overalt og gjorde en helt grei kamp. Er nok bare det at man forventer så mye av ham. Synes for øvrig at vi er blitt veldig flinke til å være kyniske, det jeg frykter mest er at vi blir litt for nochalante siden flesteparten i troppen vår ikke er vant med å ligge så godt ann og i tillegg styre kamper på denne måten.

 

1-0 målet var forresten krem. Er så bra når kommentatorene sitter og klager over at Wigan ligger med 10, nei 11! mann bak ballen og PANG! Silkepasning, rått medtak og volley utakbart i krysset. Den pasningen fra Modric var helt sjuk, det er jo bare et milisekund fra å bli fullstendig galt men den mannen har øyne i nakken så da er det vel like lett som det ser ut. EASY!

 

Mitt inntrykk av kampen (skrevet tidligere innlegg på mobil, og er ikke keen på å skrive lengre innlegg på mobil) er at vi fullstendig dominerte første-omgang, med tidvis meget flott spill og 2 gode mål (fantastisk assist av Modric til Bale, godt skudd av Modric enn noe heldig med gjenvinning), vi hadde vel godt over 70% possession også i den omgangen.

 

På tross av et flott mål i andre omgang, så føler jeg at vi gjorde det for enkelt for Wigan til å kunne komme inn igjen i kampen, vi faller egentlig sammen og bare prøver å fordrive tiden med tidvis god fotball.

Liker ikke at både Walker og VdV gikk av banen med skader gjør jeg heller ikke, men føler at Cameron Lancaster hadde et par gode innvolveringer de siste 11 minuttene han fikk, absolutt lovende.

 

Wigan fikk jo et billig trøstemål på den svakeste siden vår totalt sett gjennom kampen (til da), før de fikk mange skumle innlegg fra deres høyre-side på tampen av kampen, Ekotto var rett og slett ikke like sikker defensiv i dag som han pleier å være, og ga vekk flere baller til Wigan som han også gjorde i vårt forrige møte med Wigan.

 

Parker synes jeg var "ok", han har i likhet med Ekotto definitivt en dalende form, men jeg håper og tror at Livermore kan klare biffen skulle han igjen måtte erstatte Parker ved et par anledninger, at vi ikke har en klar erstatter for Ekotto ved skade eller dårlig form er dog litt skummelt, da til og med Disco Benny kan svikte.

 

Dommeren synes jeg også var merkelig sløv med å dele ut kort i dag, siden han ikke tok tak i tidligere røffe situasjoner lot han spillerne slippe unna med flere skumle situasjoner, der begge lag fort kunne ha fått rødt kort på en av spillerne sine, og det kunne trygt blitt delt ut iallefall to gule til hvis man tenker kampen i sin helhet.

 

Vi har nå 4 spennende og tøffe kamper foran oss, så nå må vi holde våre viktigste spillere skadefrie slik at vi kan ri av den verste stormen som kommer, før evt. kampen mot Chelsea.

Har troa på at vi skal kunne klare 3 poeng både mot Liverpool og Newcastle, men er nølende med å si at vi kan tro på mye annet enn 1 poeng mot Man U. og Arsenal.

Dog skal det sies at både Liverpool og Newcastle plutselig kan prestere meget bra, og Liverpool er nok ute etter revansje.

 

Usikker på om jeg vil at Modric skal stikke til sommeren eller blir om alternativet er Chelsea..

 

Uansett om han blir eller stikker blir han jo uansett en meget skummel trussel for dere.

Sånn ståa er nå tror jeg Modric kun stikker ved et meget godt bud fra et av Manchester-lagene, eller eventuelt bud fra en spansk stor-klubb.

Håper dog at han velger å bli i klubben, nå som det virker veldig lovende for Spurs (hvis dette holder seg).

 

'arry henter flest mulig spillere før han ryker inn virker det som.

 

Vel vel, man har alltids sommeren.

 

Og klassikeren over alle klassikere her på forumet: Bale er så oppskrytt azz!

 

It's oh so quiet.

 

Ang. Saha så har jeg ikke ment annet enn at han er en likeverdig, eller bedre erstatter for den russiske Paven, men jeg er litt butthurt over at vi gikk glipp av Remy eller en annen meget talentfull spiss.

 

Blir litt bortskjemt sjø!

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Nok en skadepreget 34-åring på vei til Tottenham?.

 

Dette blir da altså sett på som "forsterkninger", en person som har spilt èn kamp for Blackburn i denne sesongen, og er mer skadeforfulgt enn King.

 

Spørs da om planen er at han skal "erstatte" Bassong som er på lån hos Wolves ut sesongen, slik at Bassong får spilt litt fotball.

Men men, vi får stole på 'arry.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Nå begynte jo Ronaldo å spille fast for Manchester United i en lavere alder enn Bale og det sier seg selv at han ville være ufattelig ustabil. Ingen tvil om at Bale er en knall spiller nå, men kontra Ronaldo sine sesonger fra han fylte 22 og hadde sitt skikkelige gjennombrudd (likt som Bale) så skal jeg veldig gjerne se om Bale klarer å stabilisere seg på det nivået som Ronaldo gjorde.

 

For det var tross alt de siste 100 kampene hvor han var en eksepsjonell toppspiller. Tviler sterkt på at Bale vil klare å opprettholde en statistikk i nærheten av den statistikken Ronaldo holdt fra 06/07 sesongen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kjenner at jeg blir lettere irritert over at «alle» nevner Harrys navn i snakket om ny England-manager. Hadde likt å se hvordan f.eks Utd-leiren hadde reagert hvis andre spillere hadde twattet om deres manager i samme tempo som enkelte av deres gjør. Synes det er jævlig uproft, den eneste som har uttalt seg noenlunde korrekt er vel eks-helten Roy Keane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...