Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Ryktene sier at vi er ute etter å signere Adebayor på permanent basis, på samme tid som det blir påstått at Hugo Rodallega er observert på Tottenham-trening, påståes at han kanskje gjennomfører kampen mot Tottenham i kveld for så å fullføre en overgang rett etter kampen.

Saha skal også angivelig være aktuell for å lånes bort til Tottenham, HVIS vi blir kvitt Roman.

 

Rykter er det iallefall nok av :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Adebayor har det vært snakk om lenge. Er også snakkis om Rossi (igjen) men med info om at det neppe blir overgang før sommeren.

 

Rodallega er litt skuffende, men det kan hende han vil skinne med mye bedre service enn det han får i Wigan. Saha er for gammal. Trenger ikke flere spillere godt opp i 30-årene.

Lenke til kommentar

Nei det er vi klar over, er derfor jeg skrev:

 

synes vi mye heller skulle gått etter å få inn en god avtale på Adebayor

 

Adebayor trives jo på WHL, pluss at han angivelig skal ha sagt at han vil heller bli hos Spurs enn å dra tilbake til usikkerhet i City.

Men alle "saklige" Spurs fans mener at Ade drar tilbake til sommeren.

Lenke til kommentar

Men hvorfor gå for en aldrende spiller i dalende form?

Vi håper på å holde oss i topp 3, og jeg skjønner ikke hvorfor det er en prioitet å hente en mulig erstatter for Roman.

 

Derfor er jeg meget skeptisk, jeg kan helt klart ta feil, men jeg forbeholder meg retten til å være skuffet, så får jeg heller bli positivt overrasket.

Lenke til kommentar

"Nå har altså de lokale myndighetene og ordføreren i London bestemt seg for å bidra til prosjektet.

Prosjektet har en totalramme på 27 millioner pund"

 

Wait, what? Her lukter det korrupsjon.

 

Vet du i det hele tatt hva du skriver om her? Hvilket «prosjekt» er det du snakker om? Er det stadionbyggingen? I tilfelle kan jeg opplyse om at det ikke er stadionbyggingen det blir bidratt med penger til. Hvis det er noe annet du snakker om så hadde det vært fint å vite hva det er du mener lukter korrupsjon av det.

 

Men jeg tipper det bare er litt sedvanlig bitterhet fra en Arsenalsupporter som ikke vet bedre, og da er du nesten unnskyldt.

Lenke til kommentar

Ang dagens kamp: Årsverste av Ekotto, han har hatt en litt skummel kurve i det siste. Håper Harry & Co strammer ham opp litt, han virker litt ukonsentrert rett og slett. Og klassikeren over alle klassikere her på forumet: Bale er så oppskrytt azz!

 

Veldig skuffet over at Corluka forsvinner i dette overgangsvinduet, selv om det bare er på lån, han kan vi fort få bruk for hvis Walker blir skadet i innspurten. Saha inn for Pavlyuchenko er for meg en klar forsterkning av tredjevalget på spissplassen. Saha kan å bevege seg og er en flink avslutter, noe den russiske Steffen Iversen ikke har evner til.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Bale har utviklet seg enormt det siste året.

Forøvrig så synes jeg Parker nok en gang spiller en elendig andreomgang.

Forsåvidt så slitet hele midtbanen i andre.

Er så utrolig mye bra som skjer for tiden, men så har de en del småting som rett å slett burde vært luket bort for lenge siden.

 

Vær mer kyniske. Ikke vær redd for å spille støtte. Mindre føring av ball.

Første omgang er forøvrig strålende. Lignet veldig på cupkampen dette.

Lenke til kommentar

Enig i mye der men ville nok ikke strukket det så langt som å si elendig om Parker, han spilte en grei kamp men var slurvete i avleveringen og bommet på en avgjørende takling, ellers var han stort sett overalt og gjorde en helt grei kamp. Er nok bare det at man forventer så mye av ham. Synes for øvrig at vi er blitt veldig flinke til å være kyniske, det jeg frykter mest er at vi blir litt for nochalante siden flesteparten i troppen vår ikke er vant med å ligge så godt ann og i tillegg styre kamper på denne måten.

 

1-0 målet var forresten krem. Er så bra når kommentatorene sitter og klager over at Wigan ligger med 10, nei 11! mann bak ballen og PANG! Silkepasning, rått medtak og volley utakbart i krysset. Den pasningen fra Modric var helt sjuk, det er jo bare et milisekund fra å bli fullstendig galt men den mannen har øyne i nakken så da er det vel like lett som det ser ut. EASY!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...